LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vertrouwen opzeggen in stichtingen Leaseverlies en Eegalease

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
daatselar
Berichten: 45
Lid geworden op: 27 mei 2006 20:32

Re: Vertrouwen opzeggen in stichtingen Leaseverlies en Eegalease

Ongelezen bericht door daatselar »

Het kan lang duren maar gerechtigheid zal zegevieren 8)

Volhouden dus :!:

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Vertrouwen opzeggen in stichtingen Leaseverlies en Eegalease

Ongelezen bericht door Janny »

Ook deze klanten werden dan de dupe, of pasten de verstrekkers hier wel een speciale en geheime zorgplicht toe en werd hier wel tijdig geinformeerd ???
Naarmate je meer geld hebt, zul je minder in de problemen komen, en er minder op gebrand zijn om publiek je fouten toegeven.

Naarmate je een lager inkomen hebt, zijn de moeiten en de problemen groter. zo zelfs dat er geen doorkomen aan is.
Wat bij mij dan ook de conclusie op roept, dat er ook best wel grote jongens zullen zijn ingestonken, maar er niet voor willen uitkomen. Zij kunnen met hun vele poen de schade wel afdekken. maar juist de kleinverdiener, is de klos, omdat zij geen financieële buffer hebben om de klap op te vangen.

Janny
Laatst gewijzigd door Janny op 19 jun 2006 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Vertrouwen opzeggen in stichtingen Leaseverlies en Eegalease

Ongelezen bericht door Janny »

Is iedereen er in geslaagd om de inschrijving bij

EEgalease en
Leaseverlies door te halen?

Heeft u ook een bevestiging ontvangen van de doorhaling.
Heeft u ook gecontroleerd dat het echt doorgehaalt is , zodat er niet stiekem toch nog steeds met die grote getallen wordt gewerkt.

Of zijn alleen de actieve lezers van dit Forum zo actief geweest.?
Janny

Feydakin
Berichten: 204
Lid geworden op: 25 jul 2005 09:01

Re: Vertrouwen opzeggen in stichtingen Leaseverlies en Eegalease

Ongelezen bericht door Feydakin »

Tssss waarom zou ik mijn vertrouwen opzeggen? Omdat dat hier gezegd wordt? Juist een reden om dit niet te doen lijkt me, zelf heb ik getwijfeld, echter toen er zo gedramd werd dat je je vertrouwen op moest zeggen heb ik mijn conclusie getrokken en dus niet mijn vertrouwen opgezegd.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Vertrouwen opzeggen in stichtingen Leaseverlies en Eegalease

Ongelezen bericht door Janny »

Tssss waarom zou ik mijn vertrouwen opzeggen? Omdat dat hier gezegd wordt? Juist een reden om dit niet te doen lijkt me, zelf heb ik getwijfeld, echter toen er zo gedramd werd dat je je vertrouwen op moest zeggen heb ik mijn conclusie getrokken en dus niet mijn vertrouwen opgezegd. Feydakin
Dankzij hen die "dwars"liggen staan de bomen rechtop. 8) :lol: :wink:
en wordt het evenwicht bewaard.
Janny

Gesloten