LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waar is TROS RADAR op dit moment mee bezig

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Waar is TROS RADAR op dit moment mee bezig

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Maar wat doe jij? Jij begint gelijk Tessie neer te halen dat ze/hij niet zo moet slijmen.

En geloof me, slijmen heeft een negatieve intonatie, maar dat zal wel de bedoeling geweest zijn.
En dat laatste zie je weer verkeerd Idaho. Oke Ik zet je expres op het verkeerde been, maja soms vraag je daar ook om, en euh Tessie, Je moest eens weten Idaho. T' is me wat al die Aliassen.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Waar is TROS RADAR op dit moment mee bezig

Ongelezen bericht door Idaho »

Ad, al die aliassen maken me niks uit, ieder schrijft maar onder welke naam hij of zij dat wil doen, de tekst daar gaat het mij om.

Even een voorbeeld;

zoex
Geplaatst op: 25 Sep 2005 19:31 Onderwerp:



Tros radar schaart zich achter de overlopers van Leaseverlies
Een zin die totaal kant nog wal raakt, de beschuldigingen aan het adres van TROS Radar en weet ik veel wie nog meer, worden mijn inziens geuit door lieden waarvan de geest inmiddels zo verwrongen is door de situatie waarin ze verkeren, zo sterk zelfs dat men zelf zo langzamerhand totaal de weg aan het kwijtraken is, wat op zich natuurlijk in en in triest is.

Maar moet ik me nu zorgen gaan maken om het feit dat de alias "zoex" hier misschien ook onder andere namen berichten plaatst?

Het zal mij worst zijn Ad, weliswaar vraag ik me af en toe wel eens af, wie wie is hier, maar dat dan meer uit sport dan uit een verlangen om het daadwerkelijk te weten, want wat moet ik ermee?

Stel Hopman is Notenkraker en Notenkraker is Pluutje en Pluutje is Janny en Janny is Anne..............pffff who cares?

Overigens is Hopman geen goed voorbeeld, want je moet wel van een bijzonder kaliber zijn om deze man ongemerkt te vervangen door een andere alias..... :wink:

vrgr,
Idaho

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Waar is TROS RADAR op dit moment mee bezig

Ongelezen bericht door HvdB »

Leeuwtje, de enigen die bezig zijn met dit forum om zeep te helpen zijn Piet, Pieter en Notenkraker (impact).
Kijk maar naar de voorwaarden op dit forum en dan zie je dat reclame maken voor je eigen club niet mag.
Daarnaast gunnen Piet en Pieter elkaar het licht niet in de ogen en Notenkraker mag gewoon openlijk mensen op dit forum bediegen met fysiek geweld.
SCHANDALIG GEWOON!!!!

forumgek
Berichten: 117
Lid geworden op: 17 jul 2005 14:56

Re: Waar is TROS RADAR op dit moment mee bezig

Ongelezen bericht door forumgek »

Geplaatst op 25 Sep 2005 19:06 door ad snoeren


--------------------------------------------------------------------------------

Tessie ga je nu ook al slijmen bij Idaho, Die waarheid zit dan toch aardig verscholen bij hem. Ik kan het met de beste wil van de wereld(en ik probeer het steeds want ik vind hem aardig) niet ondekken bij hem, of is het toch een haar? je weet het nooit met aliassen, want Tessie is volgens mij ook geen vrouw, toch?
Tessie afkorting van testosteron, weet je nog? :wink:
Slijmen zal best maar ik vind idaho soms ook wel een wijs mens. Who cares who who is?

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Waar is TROS RADAR op dit moment mee bezig

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Ik denk dat er morgen fors gaat worden gebanned door Radar, maar in elk geval is dit forum, voorheen een speelplaats voor medelijden zoekenden, voor tenminste 1 avond tot klankbord geworden van wat ook andere medelanders van dat lease gebeuren vinden, namelijk: inpakken die handel en zand erover.

B+

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: Waar is TROS RADAR op dit moment mee bezig

Ongelezen bericht door bokkie »

piet schreef:Er zijn al meer als 100.000 bezoekers van de PAL site en dat binnen tien maanden.
(en geen 100.000 hits zoals Idaho suggereert, maar ja, Idaho heeft meer verstand van de Duisenberg regeling.)
Je moet de statistieken van je site eens goed bekijken en dan maar hier terugkomen om toe te geven dat je wederom op een misleidende manier met cijfers goochelt.
En als je de statistieken niet begrijpt, moet je er geen conclusies uit trekken.

Paula
Berichten: 95
Lid geworden op: 03 jul 2003 13:27

Re: Waar is TROS RADAR op dit moment mee bezig

Ongelezen bericht door Paula »

Wij kijken op maandag altijd naar Tros Radar.

PP
Berichten: 153
Lid geworden op: 17 nov 2003 21:17

Re: Waar is TROS RADAR op dit moment mee bezig

Ongelezen bericht door PP »

Hallo B+

Ben jij nog niet samen weg gezakt met D?
Ik hoop jou nog ergens tegen te komen en dat we eens op een eerlijke manier van gedachten kunnen wisselen maar ik vrees dat zoiets voor jou teveel gevraagd zal zijn.
Bereid je er vast op voor dat je je eigen walgelijk voorbeeld zult tegenkomen en er daarna vreselijk van zult moeten kotsen!

Groetjes,

pp

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Waar is TROS RADAR op dit moment mee bezig

Ongelezen bericht door JH »

Ik denk dat er morgen fors gaat worden gebanned door Radar, maar in elk geval is dit forum, voorheen een speelplaats voor medelijden zoekenden, voor tenminste 1 avond tot klankbord geworden van wat ook andere medelanders van dat lease gebeuren vinden, namelijk: inpakken die handel en zand erover.
Er gaat wat mij betreft ook een mailtje naar de redactie met het verzoek om deze eenzijdige reclame-uitingen die door Piet K namens PAL hier op dit forum wordt gepost een halt toe te roepen. Bovendien is het ronduit schandalig dat Piet K reclame maakt voor een adviesbureau die gedupeerden een hypotheek verstrekt ook al hebben zij een BKR notering. Dit is dus duidelijk ook misleiding en het betekent voor diegenen die hierin trappen dat zij wederom voor hoge lasten komen.
PAL de enige belangenbehartiger die het zo goed voor heeft met de gedupeerde medemens 8)

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Waar is TROS RADAR op dit moment mee bezig

Ongelezen bericht door wreker »

Ik lees 100620

bokkie
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mar 2005 21:48

Re: Waar is TROS RADAR op dit moment mee bezig

Ongelezen bericht door bokkie »

Ff doorklikken en je vindt vanzelf waarop dat aantal slaat. In ieder geval niet op het totaal aantal unieke bezoekers zoals P graag wil suggereren

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Waar is TROS RADAR op dit moment mee bezig

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Bang voor concurrentie in de hypotheekbranche, JH?

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Waar is TROS RADAR op dit moment mee bezig

Ongelezen bericht door Janny »

Idaho
Stel Hopman is Notenkraker en Notenkraker is Pluutje en Pluutje is Janny en Janny is Anne..............pffff who cares?
Goedemorgen Idaho.

Mag ik me even voorstellen?

Ik heet werkelijk Janny.
ben gehuwd.
Heb kinderen
Heb kleinkinderen
Woon in het noorden v/h Land
Heb geen alias.
Mijn werkelijke achternaam is bij sommigen bekend.
Zal die bekend maken zodra voor mij de misere ten einde is.
Ben aan het procederen.
Heb een Wv3D
Ik probeer eerlijk en helder mijn mening, zonder anderen te beledigen, te geven.
Zoek naar informatie om zo sterk mogelijk tegenover de rechter te staan.
Hou er niet van om een ander te beledigen.
en probeer op dat soort tekst niet te reageren.
En verder wil ik het graag tot die tijd zo houden.

Met vriendelijke groet,

Janny.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Waar is TROS RADAR op dit moment mee bezig

Ongelezen bericht door Idaho »

Beste Janny,

Ik wilde alleen maar aangeven dat het mij niet uitmaakt wie er onder welke alias hier zijn/haar ding kwijt wil, dat ik jouw naam ook noemde in mijn voorbeeld wil geenzins zeggen dat ik ook maar het kleinste vermoeden heb dat jij hier ook onder diverse aliassen zit, ik noemde gewoon wat namen op die in mij opkwamen.

Rasputin1
Berichten: 125
Lid geworden op: 10 aug 2005 19:53

Re: Waar is TROS RADAR op dit moment mee bezig

Ongelezen bericht door Rasputin1 »

en met hoeveel aliassen post jij hier idaho?

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Waar is TROS RADAR op dit moment mee bezig

Ongelezen bericht door Janny »

Prima idaho,
was er ook niet van uitgegaan dat jij dat zou doen.
schreef het eigenlijk omdat ik er geen geheim van wens te maken, maar met open vizier wel spreken.

Wel vraag ik om respect :
aub geen gemene reacties.of mij in in een kwaad daglicht zetten.

Vr gr Janny

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Waar is TROS RADAR op dit moment mee bezig

Ongelezen bericht door Idaho »

Rasputin1


Geplaatst op 26 Sep 2005 11:20 door Rasputin1


--------------------------------------------------------------------------------

en met hoeveel aliassen post jij hier idaho?


1

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Waar is TROS RADAR op dit moment mee bezig

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Idaho, dacht je werkelijk dat ik me ook maar iets aantrek van jouw insinuaties? Ik gebruik in dit forum de naam Notenkraker omdat wegens manipulaties van de opnaaiers (daar hoor jij bij, Idaho!) mijn vroegere naam impact ongeldig is verklaard
De naam impact ging ik noodgedwongen gebruiken i.p.v. mijn eigen naam sinds ik constant persoonlijk werd aangevallen en werd bestookt met virussen naar mijn e-mailadres. Door jullie, de trollen en opnaaiers van schurkenbank Dexia.
In het forum van www.platformaandelenlease.nl gebruik ik alleen de naam impact en weten velen echt wel wie ik ben.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Waar is TROS RADAR op dit moment mee bezig

Ongelezen bericht door Idaho »

Ik insinueer helemaal niks Notenkraker, ik probeerde alleen maar duidelijk te maken dat het mij verder worst is wie hier onder welke aliassen dan ook berichten plaatst.

Dat jij je gelijk weer schijnt te willen verdedigen tegen iets wat in z'n algemeenheid werd gezegd, zegt meer over jou, dan over mij.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Waar is TROS RADAR op dit moment mee bezig

Ongelezen bericht door pluutje »

Notenkraker post onder 'een' alias ''Basta''! 8)

Gesloten