LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eén telefoontje was weer genoeg!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Don Quijote
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 sep 2004 00:29

Eén telefoontje was weer genoeg!

Ongelezen bericht door Don Quijote »

Bijcard van de Bijenkorf aangevraagd. Hieraan is ook een Mastercard gekoppeld. Werd in eerste instantie afgewezen vanwege BKR-notering. Even gebeld met de Cardservices en aan de mevrouw aan de telefoon gevraagd. Van wie denkt u dat de notering is. Ze antwoordde meteen: "Dexia" en toen was het direct OK. De card wordt mij zo spoedig mogelijk toegestuurd. Dit is alweer de vijfde keer dat mij geen krediet wordt geweigerd op grond van BKR-notering van Dexia, haha!

Rasputin1
Berichten: 125
Lid geworden op: 10 aug 2005 19:53

Re: Eén telefoontje was weer genoeg!

Ongelezen bericht door Rasputin1 »

In de financiele wereld neemt niemand dexia meer serieus.
nu de gedupeerden nog

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Eén telefoontje was weer genoeg!

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Vijf keer !

Bewondering.

Nul keer geldt voor mij.

B+

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Eén telefoontje was weer genoeg!

Ongelezen bericht door Idaho »

...
Laatst gewijzigd door Idaho op 01 nov 2005 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Jaap Blauwhoed
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 mei 2005 22:36

Re: Eén telefoontje was weer genoeg!

Ongelezen bericht door Jaap Blauwhoed »

Moraal van dit verhaal is "gedupeerde belegger met restschuld blijft lenen" kortom daar was die BKR notering nou juist voor bedoeld.

Hoezo niet leren van je eigen fouten uit het verleden, de nieuwe ellende in de toekomst komt deze persoon wel tegemoet.

Don Quijote
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 sep 2004 00:29

Re: Eén telefoontje was weer genoeg!

Ongelezen bericht door Don Quijote »

Van de Mastercard van de Bijcard van de Bijenkorf daar hoef je helemaal geen gebruik van te maken als je van de voordelen van de Bijcard wilt profiteren. Je kunt ook gewoon contant betalen, maar die kredietfaciliteit die heb ik ondanks die BKR-notering van Dexia. De financiële instellingen beginnen onderhand ook wel in de gaten te krijgen, dat ze zichzelf in het vlees snijden als ze kredietwaardige personen kredietfaciliteiten weigeren op grond van een BKR-notering van Dexia Bank Nederland, die in ons land volledig uitgepoept is en door iedereen zo langzamerhand wordt uitgekotst. Bij het aansmeren van die misleidende leasecontracten met al die mooie welluidende nmen als Profit-Effect, Allroudsparen. Winstverdrie- en WinstverTIENdubbelaar en ga zo maar door werd door de rechtsvoorgangers en diens tussenpersonen van D. niet eens de moeite genomen om een toetsing te doen bij het BKR. Het was gewoon WildWest, aansmeren maar aan Jan en Alleman van zuigelingen tot demente hoogbejaarden en alles wat daar tussen zit (onvermogende studenten, asielzoekers, uitkeringsgerechtigden, wao-ers etc. etc.) en die gehaaide intermediairs als SpaarSelect maar vette provisies opstrijken. Parasiteren op de onwetendheid van de medemens. Dat kan allemaal in dit landje met de normen en waarden van die Balkenbende. De mensen uitknijpen als citroenen en dan die inmiddels overleden Duitenberg uit de kast halen om te trachten de kassen van D. nog verder te spekken en dit met hulp van de paternalistische Stichting Leaseverlies.
Lotgenoten, laat je niet opnieuw bedonderen.

¡ JUNTOS IREMOS A LUCHAR UNIDO EN EL SANGRE DE LA REVOLUCIÒN !
¡ HASTA LA VICTORIA SIEMPRE COMMANDANTE! !

leeuwtje
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 mei 2005 13:47

Re: Eén telefoontje was weer genoeg!

Ongelezen bericht door leeuwtje »

Don Quijote, ik sta aan je zijde, goed stukje. Ben al een poosje op zoek naar tussenpersoon van toemalig Spaar Select die mij bedondert heeft. Ben via via aan een visitekaartje van hem gekomen. Probeer nu te achterhalen waar hij woont. Als ik daar achter kom zal het leven houden. Sta denk ik niet voor mijzelf in. Het zij zo.

Jaap Blauwhoed
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 mei 2005 22:36

Re: Eén telefoontje was weer genoeg!

Ongelezen bericht door Jaap Blauwhoed »

Nou dat is dan leuk dat je vroeger wat Latijn hebt gehad op het atheneum of hoger Don Quijote, wat echter minder leuk is dat je weinig tot niets hebt gedaan met de intelligentie die jouw toebedeeld is.

Want je hebt een Spaarselect adviseur in huis gehad (hele domme actie), en vervolgens ook nog een lease contractje afgesloten (nog dommere actie) en ook nog eens je contractje niet goed gelezen.

Vervolgens verlies je veel geld en denkt daar door juridisch te kopieren van anderen onder je restschuld uit te komen.

Dan komt de allerdomste actie:

"Dit is alweer de vijfde keer dat mij geen krediet wordt geweigerd op grond van BKR-notering van Dexia, haha!"

In tegenstelling tot :

" van zuigelingen tot demente hoogbejaarden en alles wat daar tussen zit (onvermogende studenten, asielzoekers, uitkeringsgerechtigden, wao-ers etc. etc.) "

Want die zullen na dit geintje heus geen 5 keer krediet aanvragen.

Zondje dat je eigenlijk voor niets naar school toe bent geweest vroeger, want zelfs een Ezel stoot zich geen.....................

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Eén telefoontje was weer genoeg!

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Leeuwtje:
Ben via via aan een visitekaartje van hem gekomen. Probeer nu te achterhalen waar hij woont. Als .....

etc.
Toen U onder zacht schemerend licht van een keukenlamp, op geruit tafellaken met deze tussenpersoon een kopje koffie dronk, zich rijk rekenend boven een groezelig contract papiertje...toen had U de beste man bij de stropdas moeten pakken en uit het pand bevorderen, en niet nu pseudo dreigende taal gebruiken ! Om bang van te worden.

B+

Don Quijote
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 sep 2004 00:29

Re: Eén telefoontje was weer genoeg!

Ongelezen bericht door Don Quijote »

Zeg waar praat jij over Jaap met de Blauwe Hoed. Die hoed zou je eens flink over die domme oren en ogen van je moeten trekken. Zoals je waarschijnlijk wel niet weet: "Don Quijote es el hombre de la Mancha" en dat is geen Latijn maar Spaans of beter gezegd Castillaans.

En hoe kun jij nu oordelen over mijn intelligentie man. Je bent nog niet waard om in de schaduw van mijn stron(d)t rotte appelen te vreten.

Je snapt er nog steeds geen ene moer van. Van kredietfaciliteiten hoef je, zoals gezegd, geen gebruik te maken.

Je komt zeker uit hetzelfde politieke nest als die sul van Balkenende. Ik schaam me dood dat ik uit dezelfde provincie afkomstig ben als dit stuk normen en waarden uitkramende gristelijk-democratische onbenul.

Hoeveel contracten heb jij eigenlijk? Jij neemt je verlies gewoon als goed christen nietwaar? En intussen maar andere mensen veroordelen, die er grootscheeps zijn ingeluisd door die in nette pakken gestoken oplichters van SpaarSelect en ander gespuis. Je kent zeker geen schrijnende gevallen zeker hè. Je moest je de flaporen onder die blauwe hoed van je vandaan schamen

Gesloten