LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dexia life in uitzending

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Ikdoel met mijn opmerking over "onder bepaalde voorwaarden komen" op de mensen van Dexia en LV.
Voor de aanwezige gedupeerden alleen maar lof, wie denkt het beter te kunnen verwoorden had er zelf moeten gaan zitten!
OD.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Janny »

dagobert,

ik heb geen kritiek op de aanwezige gedupeerden,
Ik twijfel aan mijn eigen mogelijkheden om dat te doen.

en konstateerde, dat we weer publiek .overschreeuwd werden.

en daar wil ik me niet voor lenen.
voor de aanwezige gedupeerden niets dan lof.
Janny

ArnoudWil
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 sep 2004 13:41

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door ArnoudWil »

Dexia slaat hiermee de plant mis omdat ik reeds geschreven heb op 23 juni 1994 dat de WCK in mijn visie van toepassing is op Aandelen Leaseproducten.
Het stuk is ald pdf-file beschikbaar voor belangstellenden.
Arnoud

Martinvdm

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Beste Arnoud,

Wil je dit mailen naar me of kan ik het ergens downloaden..?

Ik ben erg benieuwd naar jouw visie over deze problematiek.

Groet,
Martin

ArnoudWil
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 sep 2004 13:41

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door ArnoudWil »

waar kan ik deze naar toezenden of hoe kan deze worden geupload hier in de topic
Arnoud

henkgeluk
Berichten: 302
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:05

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door henkgeluk »

oom dagobert,

slv en eegalease zijn ondergegaan door hun stichting!

anders dan een advocaten kantoor,kon dexia wel zeker de leden van de stichting (lemstra cum suis) aanpakken voor geleden schade !
ieder is dan hoofdelijk aansprakelijk.

welnu slv en eega lease konden zich daar niet tegen verzekeren.

dat neemt niet weg dat ze zich hadden moeten laten ontbinden en het geld wat in de pot zit,aan moeten wenden op met een goed advocaten buro de strijd tegen dexia aan te gaan.

dan was de problematiek geheel anders verlopen.

zeker gezien de wcam ,dan hadden wij ook mee kunnen profiteren ,immers de wcam had dan ook andersom voor ons gegolden!

met een aantal top advocaten en een deskundige van euronext ! hadden die boven tafel gekregen wat tot nu toe telkens opnieuw wordt gedaan. het wiel wordt telkens opnieuw uitgevonden.

concreet > de huurkoop en de zorgplicht waren dan al door alle rechters
accoord geweest! nu wachten de kanton rechters op die ene hoger beroepszaak ,en daar zullen ze zich aan conformeren!

nu dwalen ook de kantonrechters,omdat ze geen goed houvast hebben,in deze ook voor hun moeilijke materie.

Martinvdm

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Arnoud,

Je kan me mailen op [email protected]...

Alvast dank...
Martin

Luigi
Berichten: 75
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Luigi »

Is het iemand ook opgevallen dat de neus van dhr. Knuppe van Dexia steeds groter werd? :wink: Ik heb nog nooit iemand zoveel leugens horen vertellen in zo'n korte tijd!

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Janny »

en pinokkio ?

andre26
Berichten: 212
Lid geworden op: 24 okt 2005 10:51

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door andre26 »

ik lijk Knuppe zelf wel er is nog geen uitspraak over de aandelen geweest dus wij kunnen wel speculeren maar daar schiet je niks mee op!

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Elias »

en pinokkio ?
Ik neem aan dat je Lemstraaltje bedoeld. Die had die "eigenschap" even afgestaan aan FC Knudde.

Wat me wel opviel, dat, als FC Knudde signaalgevend naar Lemstraaltje keek ( om eens gauw een antwoord te geven / een opmerking te maken ), de ogen van Lemstraaltje "als eieren zo groot" werden. Vooral als hij recht de camera inkeek.

Alsof hij zijn eigen leugens en verdichtsels geloofde..... :shock:

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: dexia life in uitzending

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Het is ook best wel moeilijk als je moet doen alsof je VOOR de gedupeerden bent maar inwerkelijkheid bent omgekocht om de
wil van DExia uit te dragen.
En als de big boss van Dexia dan nog een paar meter van je vandaan zit... en zichzelf ook al niet zo op zijn gemak voelt met alle beschuldigingen...tja , dan heeft Lemstra zich keurig gedragen.
Niet als mens maar als robot van Dexia, en dat was hem dan ook goed aan te zien, een robot die zijn ingestudeerde lesje opdreunt.
Het zal mij benieuwen of de Amsrerdamse rechter het CAM-verzoek van deze 2 clowns honoreert.
In de Nederlande rechtsspraak is op het ogenblik niets te dol, dus houd je vast.
OD.

Gesloten