LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eindelijk voor mij een gesloten zaak

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
yvonne
Berichten: 57
Lid geworden op: 14 aug 2003 22:13

Eindelijk voor mij een gesloten zaak

Ongelezen bericht door yvonne »

Mijn minderjarige dochter had een vertiendubbelaar, moest nog tot 2010 betalen had een schuld van 3000 euro. Ik heb nu de aandelen verkocht en de Duisenbergregeling aangevraagt. Heb nu bericht gehad dat mijn dochter 525 euro terug krijgt en dat ik nooit nooit meer gelukkig hoef te betalen. Ik ben eindelijk tevreden en ben blij dat ik dit boek kan afsluiten. Ik hoop voor alle gedupeerde dat ze eindelijk ook goed nieuws krijgen.

Yvonne Cornelisse, je weet wel van die koeien demonstratie in Amsterdam
Hierbij wil ik ook alle mensen bedanken die mij met vragen hebben geholpen.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Eindelijk voor mij een gesloten zaak

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Hoi Yvonne,

Had jij of je partner mee getekend onder het contract van je minderjarige dochter?

Zo nee, dan had je in mijn optiek beter kunnen procederen, want je dochter was handelings onbekwaam en mocht helemaal niet zelf contracten afsluiten.

Ook als je wel had mee getekend en het contract stond op je dochtersnaam dan had je in mijn ogen ook beter kunnen procederen.

Ik respecteer je beslissing om de Duisenberg- regeling te aanvaarden maar of ik je met deze schikking in jouw sterke geval moet feliciteren betwijfel ik ten zeerste.

In ieder geval je bent nu van je zorgen af en alle goeds voor 2006!

m.v.g. justice man

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Eindelijk voor mij een gesloten zaak

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Dexia heeft een groot misverstand in de wereld geholpen en blijkbaar hebben velen dat aanvaard.

Er is helemaal geen sprake van schuld.

Er is sprake van verlies, nl de inleg.
Dit verlies wordt in de meeste gevallen door Dexia doodgezwegen.

Dexia praat ons eerst een restschuld aan en biedt vervolgens heel
lankmoedig aan deze schuld kwijt te schelden vergezeld van een zakcentje als toegift.

Met SLV in haar kielzog kwijlt ze over langdurige processen en hoge advocaatkosten en probeert zo haar "klanten" over te halen blij met
Duisenberg te zijn.

Ze probeert iedereen aan te praten dat het het beste voor je is dat je zo snel mogelijk een punt achter het leasedrama zet.

Ze bedoelt daarmee zichzelf, boeven zijn het die tot op het laatst geld willen verdienen/besparen, zelfs aan minderjarigen.

Des al niet te min Yvonne, dat je nu van die lui af bent blijft een felicitatie waard.

gr. OD.

OD.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Eindelijk voor mij een gesloten zaak

Ongelezen bericht door pluutje »

Het valt mij op dat kleinere bedragen snel worden uitbetaald door Dexia via de DZB-regeling!

Lijkt wel PR en zieltjes winnen!!!

16again
Berichten: 16089
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Eindelijk voor mij een gesloten zaak

Ongelezen bericht door 16again »

Mijn minderjarige dochter had een vertiendubbelaar, moest nog tot 2010 betalen had een schuld van 3000 euro. Ik heb nu de aandelen verkocht en de Duisenbergregeling aangevraagt. Heb nu bericht gehad dat mijn dochter 525 euro terug krijgt
Hoe kan je geld terugkrijgen via de duisenbergregeling?
Je krijgt toch alleen een korting op je restschuld.

Het lijkt mij dat het contract nu voortijdig beeindigd is, en de aandelen met lichte winst zijn verkocht.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Eindelijk voor mij een gesloten zaak

Ongelezen bericht door Elias »

Er staat ook, dat Yvonne de aandelen heeft verkocht..... Volgens mij doet Dexia dat toch zelf als het contract nog liep ?

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Eindelijk voor mij een gesloten zaak

Ongelezen bericht door pluutje »

16again,


10%, 33%, 67%, 100%:
Mogelijke teruggave (uitgedrukt als afgerond percentage van de restschuld) op
een beëindigde overeenkomst met restschuld of korting/kwijtschelding op een
lopende overeenkomst als die met restschuld wordt beëindigd.
Eega-Regeling
Indien Dexia van uw partner tijdig en op correcte wijze een brief (de zogeheten
‘Eega-brief’) heeft ontvangen, kunt u in aanmerking komen voor
100% terugbetaling of kwijtschelding van uw restschuld.

:idea: :?:

Gesloten