LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verbindingsverklaring DR

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Margriet
Berichten: 105
Lid geworden op: 06 jul 2003 19:31

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door Margriet »

Allen

De beste wensen en een voorspoedig 2006

Groeten Margriet.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door Pieter »

Faeks,

Maak je niet een reken fout? Je hebt je restschuld betaald dus bij een positieve uitspraak dien je de betaalde restschuld bij je eventueel terug te krijgen inleg op te tellen.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door faeks »

Allround Sparen, te vroeg gestopt, met boete dus. Product komt niet voor schikking in aanmerking en kent nauwelijks restschuld (paar honderd euro). Inleg is totaal een kleine 5000 ofzo en incasso 1200. Heel grof geschetst. Eegaleaser, maar in scheiding.... het is het allemaal net niet... :oops: :cry: :lol:

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door faeks »

jullie zaak ligt anders dan de meeste zaken, bij jullie draait de hoofdzaak eigenlijk om de B.K.R. registratie, het laagste meest smerige dwangmiddel ooit, bespreek e.e.a. met je advocaat, hier moet toch redelijkerwijs uit te komen zijn, per slot van rekening was de reden voor de B.K.R. registratie reeds absurd, ( te laat met betalen, volgens Dexia)
Op de 92e dag schiep Dexia de A2 codering. :wink:
(Termijn is 90 dagen).
Als het niet nodig was hadden we nooit betaald. Maar moest voor hypotheek NN. Die we alsnog niet kregen vanwege de A2. Stel je voor: NN zegt betaal Dexia. Dan krijg je hypotheek...
Vervolgens betaal je (onder voorbehoud..), Dexia zegt: foei twee dagen te laat, A2 bij BKR! En NN zegt op haar beurt weer: Oei! A2... nee, dan krijg je geen hypotheek.
Om moedeloos van te worden..... zoals ik al schreef... het is het allemaal net niet :wink:

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Feaks

Ga niet bij de pakken neerzitten, dat gaan we niet doen he.
Wij komen er wel uit. Mail me eens?

DEX-AEGO
Berichten: 76
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:48

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door DEX-AEGO »

Ik heb ook de BKR registratie maar heb 2 keer een hypotheekaanbieding gehad met Dexia gebeuren heb ook een flinke restschuld was geen probleem om de hypotheek te krijgen netjes de situatie op papier gezet geen probleem,Ook een nieuw GSM aangevraagd geen probleem.Dus er zijn dus banken die helemaal niet kijken naar het BKR.

En laat Ton in zijn waarde die heeft al zoveel tijd in dit gevecht met Dexia gestoken, ik ben blij dat er nog mensen zijn die vrijwilig de tijd beschibaar stellen.

Vanaf de zijlijn is het fijn dat je commentaar kunt geven ga er zelf maar eens aan beginnen en je vrije tijd op offeren.

Ton alvast bedankt voor je inzet vanaf gelopen jaar.

Een goed 2006.

We spreken elkaar nog.

De grt van DEX-AEGO

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door faeks »

Ik heb ook de BKR registratie maar heb 2 keer een hypotheekaanbieding gehad met Dexia gebeuren heb ook een flinke restschuld was geen probleem om de hypotheek te krijgen netjes de situatie op papier gezet geen probleem,Ook een nieuw GSM aangevraagd geen probleem.Dus er zijn dus banken die helemaal niet kijken naar het BKR.
Misschien kun je me - via Ton - hier meer info over geven? Mijn ervaring is dat ik eerder niet kon shoppen en met een veel te hoge rente genoegen moest nemen. Op het moment is het voor mij weer actueel!
Verder laat ik iedereen in zijn waarde, ben niet anoniem, maar wil zelf ook wel graag in mijn waarde gelaten worden... :wink:

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door Elias »

Deze hele situatie geeft duidelijk weer waar Dexia e.a., zelfs gesteund door enkele foute rechters, op een smerige manier mee bezig is:

Uitroken, uithongeren, langzaam het water naar de lippen laten stijgen, een langzame dood laten sterven, psychologische oorlogvoering etc.
Dat is dan zogenaamd " zoeken naar een passende oplossing voor alle partijen ".....

Smeerlappen zijn het, ik kan er geen andere woorden voor bedenken.

Ik wil door tot aan het gaatje, maar met een klein contract ontkom je er niet aan met een scheef oog naar het eindresultaat te kijken.

Nogmaals, smeerlappen.


aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door aert0001 »

Dexia is in dit geschil de partij met het kapitaal, Dexia kan onbeperkt zaken financieren, de eenzame particulier met zijn/haar beperkte middelen vecht met een stok tegen een slagschip, toch ondanks deze gigantische verschillen in middelen staan we nog immer ons mannetje, als particulier is het practisch in onze moderne rechtstaat onmogelijk om van kapitaalkrachtige grootheden te winnen, toch doen we nou juist dit, we moeten toch wel erg veel gelijk hebben,

overigens wel erg dat je als particuliere nederlander eigenlijk tegen grootheden nooit je recht kunt halen, simpelweg om financiele redenen,

T :cry: n

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door wreker »

En als je uiteindelijk (een deel van) je recht haalt, zit je met het volgende probleem: de persoon/personen die jou opgelicht hebben blijven straffeloos.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door trudy »

Als het niet nodig was hadden we nooit betaald. Maar moest voor hypotheek NN. Die we alsnog niet kregen vanwege de A2. Stel je voor: NN zegt betaal Dexia. Dan krijg je hypotheek...
Vervolgens betaal je (onder voorbehoud..), Dexia zegt: foei twee dagen te laat, A2 bij BKR! En NN zegt op haar beurt weer: Oei! A2... nee, dan krijg je geen hypotheek.
Zou het niet zo kunnen zijn dat de NN Dexia de hand boven het hoofd houdt? Immers NN heeft ook aandelenleaseproducten verkocht. Twee handen op één buik, dus vergeet je hypotheek maar bij NN.

Inderdaad, tenzij je alles keurig betaald hebt, dan zal het wel lukken, maar Dexia zal er wel weer een stokje voor steken dat je dat niet gaat lukken.

Judassen heet zoiets en daar is deze sociale bank al jaren mee bezig.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door trudy »

DE MENSEN SYSTEMATISCH UITROKEN !

Murw maken, dat is de tactiek, zodat ze straks de Duisenbergregeling accepteren om er dan achter te komen dat ze helemaal niet in aanmerking komen en hopelijk de strijd opgeven.

Maar deze bank vergist zich. We zijn strijdvaardiger dan ooit en opgeven? Vergeet het maar.

ikbenhetzat
Berichten: 30
Lid geworden op: 31 mei 2005 21:45

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door ikbenhetzat »

Dank voor de reacties, ik kon niet eerder reageren,want mijn computer had een virus. Nu is ie weer beter (de pc).
Wel, ik wacht maar weer eens af, ga ook niets meer forceren en wil geen geld meer verliezen. In feite is de DR nog zo slecht niet, want bij mij wordt 20.000 kwijtgescholden en moet dan wel het resultaat uit het eerste contract terug betlaen, dat is 3164,- Dat is ook niet niets, maar ja, ondertussen heb ik ook al bijna 1000,- kwijt aan advocaat kosten in de afgelopen 3 jaar en ik heb zelfs nog toevoeging. Soms denk ik dat de DR weleens rust kan bieden en een betalingsregeling een optie is om verder te gaan met mijn leven en dit achter me te laten en af te zijn van de BKR code. Maar voor nu wacht ik even af wat de komende maanden zal brengen. Leuk is wat anders!
Groet

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Ton,

Nogmaals de beste wensen voor 2006 en trek je van al het voorgaande
gebral van een aantal onbenullen niets aan.
Ik ,en zeer velen met mij,steunen je!!!!!!!!!!!!!1
Bedankt voor je tomeloze inzet man,echt top!!!!!!!!!!!!!!!!

Rob Adank /Breda
06-53832709

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door aert0001 »

Hoi Rob, en iedereen,

dank jullie allemaal voor de vele mailtjes, telefoontjes, zelfs bloemen,
maar nu ophouden, zoveel doe ik nu ook weer niet, gewoon mijn best, niet meer niet minder, mij vergelijken met een groot man als piet is fantastisch maar niet realistisch,
we komen er wel.

ook met rottige kleine hondjes die tegen je onderbenen staan te rijden. O.k. lopen valt niet mee, maar langzaam gaat ook.

Voor iedereen een fantastisch jaar, 2006 gaat weer een hoop onthullen,

T :wink: n

vanavond op T.V. nog een mooi voorbeeld van relativeren: 2 haren op je hoofd is weinig, maar 2 haren in je soep is veel.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: verbindingsverklaring DR

Ongelezen bericht door ad snoeren »

T :D nT :D n 8) 8) 8) :wink: :wink: :wink: :D
KANJER :oops:

Gesloten