Dus Payback, neem een standpunt in en schrijf dat op dit forum. Dan hebben we dat ook weer gehad

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Piet, hou nou eens op met je gemopper op anderen... je haalt jezelf en pal daarmee omlaag. Zoals Impact dat ook kan en ***.. terwijl jullie eigenlijk heel goed werk doen (al ben ik het daar ook niet altijd helemaal mee eens, maar goed gedupeerden hebben in ieder geval een aanspreekpunt waar ze niet gelijk de portemonnaie hoeven te trekken).Wat ook jammer is, is dat het juist PAL is die daarop zo blijft hameren. Dat maakt de positie van PAL niet sterker in mijn optiek.
amehoela. delen we dan ook de in totaal 8 jaar BKR notering, waarmee ze me al die tijd al chanteren, frustreren en beschadigen 3 jaar lang al + 5 jaar na de zogenaamde schikking. . 50% het is niet meer te bepalen welke schade de hufters mij toebrengen.Kun je idd over discussieren of die schikking 100% deugt, maar ja het is een schikking, dus 50% deugen aan beide kanten is eigenlijk al voldoende...
Wel eerst ontslakken graag!Nooit al moet ik een bom om mijn lijf binden maar krijgen zal ik ze.
Dat moet idd frusterend voor je zijn, dat je een wetenschappelijk artikel niet begrijpt fwSnoeren onlangs las ik een wetenschappelijk artikel dat jouw houding verklaart helaas voor jou kan dexia er geen verandering in brengen je moet maar denken wie het kleine niet eert is het grote niet weert!