LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Duisenbergregeling, mandarijnentaal van Dexia

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
marit
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 jun 2004 11:54

Duisenbergregeling, mandarijnentaal van Dexia

Ongelezen bericht door marit »

:evil: Na jaren van ellende dacht ik accoord te gaan met de D'bergregeling en Dexia gaf aan dat ik dan eerst moest gaan betalen via Incassobureau Raets en dan kwam alles in orde. De betaalde kosten via Raets werden dan achteraf verrekend. Op internet kon ik lezen dat ik ruim € 20.000 terug zou krijgen; kost toch nog geld maar na jaren van ellende en sappelen:'ik wil het afsluiten' . Nu geeft Dexia aan :twisted: dat omdat ik via Raets ging betalen ik alles terug moet betalen plus nog eens € 5000.--.
Wie besodemiert nu wie???? Ik kwam alleen in aanmerking als ik ging betalen via Raets (voor karretje gespannen) en wordt daardoor het vel wederom over mijn oren getrokken. Zoveel vel heb ik helemaal niet meer. Ben :twisted: :twisted: :evil: :evil:

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Duisenbergregeling, mandarijnentaal van Dexia

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Het is werkelijk ongelooflijk te constateren hoeveel mensen er de afgelopen maanden en nog steeds opnieuw intrappen, ondanks alle waarschuwingen tegen dexia !!!

Wie nu nog ook maar één cent aan dexia betaalt, laat zich toch wel erg gemakkelijk bestelen !!

En dit gaat de komende jaren nog verder.. dexia wil helemaal geen Wcam, ze willen alleen tijd om nog meer mensen te bedotten...

en nog meer tijd om de rechtzaken die ze zouden verliezen te rekken en vertragen en zelfs stil te leggen, totdat de mensen zo murw zijn gemaakt dat ze er inderdaad intrappen...

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Duisenbergregeling, mandarijnentaal van Dexia

Ongelezen bericht door Willems »

I.b.e.d.

Duidelijker kan het niet, maar de mensen zelf hebben een dwingende neiging om bedot te willen worden, hoe men ze ook waarschuwt! Hiertegen is er geen remedie, dan moeten zij maar lijden!

J.L. v. N.
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 mei 2005 11:17

Re: Duisenbergregeling, mandarijnentaal van Dexia

Ongelezen bericht door J.L. v. N. »

..
Laatst gewijzigd door J.L. v. N. op 22 okt 2006 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.

tedje van es
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 mei 2005 16:50

Re: Duisenbergregeling, mandarijnentaal van Dexia

Ongelezen bericht door tedje van es »

Eindelijk ben ik er dan vanaf; ik wil er niets meer over horen. Vandaag heeft Dexia 2/3 restschuld teruggestort en kan ik het hoofdstuk Dexia eindelijk afsluiten. Wat één ieder er ook van mag vinden; ik ben blij er vanaf te zijn. Nog jarenlang te strijden en/of onderhandelen met Dexia, Leaseproces en de verschillende media, dat had ik geen zin meer in. Het leven gaat immers gewoon door en er zijn absoluut belangrijkere zaken.....
Wat ieder ander doet, prima, héél véél succes ermee gewenst,

Gegroet, Tedje

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Duisenbergregeling, mandarijnentaal van Dexia

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Inleg foetsie plus 1/3 van iets waarvan dexia keer op keer maar niet wil bewijzen dat het er ook echt is, nl. die verzonnen restschuld...

Maar goed, als jij er vrede mee hebt.

Ik heb het eerder gezegd, dexia speelt het, hoe vals ook, toch wel knap.

Trees
Berichten: 45
Lid geworden op: 13 sep 2003 15:12

Re: Duisenbergregeling, mandarijnentaal van Dexia

Ongelezen bericht door Trees »

Mijn vader accepteerde het allereerste Dexia-aanbod en lost sindsdien de restschuld per maand af. Toen kwam de Duisenbergregeling. Het aanbod: Indien hij de totale restschuld ineens betaalde, zou hij 1/3 van de restschuld terugkrijgen.
Dit heeft hij inmiddels gedaan, maar hij dacht; 1/3 van de totale restschuld terug te krijgen
(en ik vrees dat meer mensen dit aanbod van Dexia zo interpreteren)
Nee dus, 1/3 van de overgebleven restschuld krijgt hij terug.
Dus 1/3 van het geld wat al afgelost is, daar kun je naar fluiten.
Ik waarschuw maar even :cry:

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Duisenbergregeling, mandarijnentaal van Dexia

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Als U thuis van de verjaardagstaart van de rest stukken iedereen de rest geeft, blijft van de rest nog genoeg over voor de visite die later komt.
Zo lust ik er nog wel een paar.
Mensen, wat zijn jullie ingewikkeld.

Rest=hoofdsom min betaald.
Dat leerde ik al op de LS.

B+

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Duisenbergregeling, mandarijnentaal van Dexia

Ongelezen bericht door cornelis »

Dat leerde ik al op de LS.
En verder ben je ook niet gekomen?

bromtol
Berichten: 648
Lid geworden op: 22 mei 2005 16:29

Re: Duisenbergregeling, mandarijnentaal van Dexia

Ongelezen bericht door bromtol »

Bij mij is restschuld aankoop minus verkoop. Heb je niet eens LS voor nodig

Gesloten