LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom schikken...?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Waarom schikken...?

Ongelezen bericht door JH »

Deze zaak staat er nog niet zow lang op dus het zou ook 1 februari 2006 kunnen wezen denk ik
Keep on dreaming,martinvdm. Je loopt nu al lang genoeg op dit forum mee om te weten dat er rechtszaken zijn stilgelegd. Misschien dat de site van PAL je verder kan helpen.

Overigens is het inderdaad zeer vreemd hoe vaak je een reclamespot zoals afgelopen zondagavond op een der publieke zenders ziet van Leaseproces waarbij Koos van Gemert zijn overwinning op een zeer ingetogen manier kenbaar maakt.
Ingetogen in die zin, dat met de overwinning ook de zogenaamde no cure no pay voor de gasten van leaseproces tot uitbetaling komt. Tja, dan mag je blij zijn ook de inleg terugontvangen te hebben.

Waarom zoveel verspilling aan dure reclamespotjes als toch al bekend is dat er ruim 40000 gedupeerden voor zijn gegaan in hun procesgang.
Zoveel leden heeft PAL nog niet eens. :wink:

Wat overigens ook zeer misleidend is in het reclamespotje, dat is de mededeling ]`ruim 40000 gedupeerden gingen u voor`

Zouden al deze gedupeerden gewonnen hebben of hebben zij zich aangesloten bij Leaseproces.
Een keer misleiding is toch meer dan voldoende om er je lessen uit te leren.

Misschien dat a.s. zaterdag de Jaarbeurs in Utrecht opheldering zal geven over die 40000 gedupeerden. :wink:

Martinvdm

Re: Waarom schikken...?

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Keep on dreaming,martinvdm. Je loopt nu al lang genoeg op dit forum mee om te weten dat er rechtszaken zijn stilgelegd.
Op een ander topic begreep ik dat er achter de schermen het een en ander aan het gebeuren is. Wie weet wat dat allemaal mag zijn... :D

Groet,
Martin

moulin*rouge
Berichten: 72
Lid geworden op: 18 mar 2006 15:36

Re: Waarom schikken...?

Ongelezen bericht door moulin*rouge »

Misschien dat a.s. zaterdag de Jaarbeurs in Utrecht opheldering zal geven over die 40000 gedupeerden.
De kans dat de jaarbeurs dat doet is groter dan de kans dat degenen dat doen die daar een infomiddag organiseren 8)

hoekandat1
Berichten: 190
Lid geworden op: 05 okt 2005 20:25

Re: Waarom schikken...?

Ongelezen bericht door hoekandat1 »

JH lezen en luisteren: "Reeds meer dan 40.000 mensen legden hun dossier aan ons voor"

Zo te horen aan jouw uitlatingen is dit spotje nog niet vaak genoeg uitgezonden. :wink:

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Waarom schikken...?

Ongelezen bericht door JH »

JH lezen en luisteren: "Reeds meer dan 40.000 mensen legden hun dossier aan ons voor"
Jullie willen alleen lezen en horen wat jullie willen horen. Ik heb de reclamespot op zondagavond herhaalde malen voorbij zien komen en er stond echt heel duidelijk meer dan 40000 gedupeerden gingen u voor. Mark these words. :!:

http://www.leaseproces.nl/nieuws/de_pers/

Zo niet, laat je dan weer misleiden want een ezel stoot zich in het gemeen niet twee keer aan dezelfde steen. :wink:
Laatst gewijzigd door JH op 03 apr 2006 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Waarom schikken...?

Ongelezen bericht door Elias »

Martwout,
waarschijnlijk ligt dit aan het feit, dat via de Raad Toezicht Rechtspraak NIET ALLE uitspraken worden gepubliceerd, slechts een door hen te bepalen selectie. Hier is in het verleden al genoeg gedonder over geweest, omdat op die manier soortgelijke maar voor ons o zo belangrijke uitspraken achterwege bleven.

hoekandat1
Berichten: 190
Lid geworden op: 05 okt 2005 20:25

Re: Waarom schikken...?

Ongelezen bericht door hoekandat1 »

JH, er staat helemaal aan het einde in de aftiteling:
"Leaseproces
www.leaseproces.nl
bel gratis 0800-2005
al meer dan 40.000 mensen gingen u voor"

Dit is geheel iets anders dan jij stelt met je lasterlijke praatjes!

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Waarom schikken...?

Ongelezen bericht door JH »

al meer dan 40.000 mensen gingen u voor"
Exact, hoekandat1. :wink:
Dit is geheel iets anders dan jij stelt met je lasterlijke praatjes
Geef aub aan wat jij onder lasterlijke praatjes verstaat. Ik geef mijn mening over de dure reclamespotjes van Leaseproces. Meer niet.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Waarom schikken...?

Ongelezen bericht door Elias »

JH, je concludeert in ieder geval wel dat ze duur zijn.
Hoe duur dan ? Of wat is duur in jouw optiek ?
Geef dus gemotiveerd aan wat jij onder "duur " verstaat en denk daarbij aan het gezegde: Goede raad is altijd duur.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Waarom schikken...?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 03 Apr 2006 20:45 door JH
JH lezen en luisteren: "Reeds meer dan 40.000 mensen legden hun dossier aan ons voor"


http://www.leaseproces.nl/nieuws/de_pers/

Het vergt enig denkwerk jh, maar als je nu eens gewoon leest wat er staat dan klopt het gewoon.

40.000 mensen hebben blijkbaar hun dossier voorgelegd aan leaseproces, dat zijn dus nog geen 40.000 uitspraken, maar

de lease tsunami komt er aan ... !!! Mark these words.

Adne
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 aug 2005 14:08

Re: Waarom schikken...?

Ongelezen bericht door Adne »

Fikse tegenvaller voor Leaseproces aldus de Telegraaf van heden. Leaseproces bracht 24 dagvaardingen uit voor meer dan 1000 eisers.

Je mag wel met veel eisers 1 procedure betalen maar iedere eiser moet wel zelf € 196 aan griffierechten betalen. Verschil tussen ruim € 4700 en € 200.000

Leaseproces overweegt in hoger beroep te gaan.

J.L. v. N.
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 mei 2005 11:17

Re: Waarom schikken...?

Ongelezen bericht door J.L. v. N. »

..
Laatst gewijzigd door J.L. v. N. op 22 okt 2006 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Martinvdm

Re: Waarom schikken...?

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Fikse tegenvaller voor Leaseproces aldus de Telegraaf van heden. Leaseproces bracht 24 dagvaardingen uit voor meer dan 1000 eisers.

Je mag wel met veel eisers 1 procedure betalen maar iedere eiser moet wel zelf € 196 aan griffierechten betalen. Verschil tussen ruim € 4700 en € 200.000

Leaseproces overweegt in hoger beroep te gaan.
Bedankt voor dit commentaar.

Ik lees toch liever het orginele stukje dan deze samenvatting en conclusie. Zou u dit dan ook willen plaatsen a.u.b.

Groet,
Martin

J.L. v. N.
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 mei 2005 11:17

Re: Waarom schikken...?

Ongelezen bericht door J.L. v. N. »

..
Laatst gewijzigd door J.L. v. N. op 22 okt 2006 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.

piloot
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 sep 2005 13:58

Re: Waarom schikken...?

Ongelezen bericht door piloot »

als ik het forum eens vluchtig doorlees komt het er dan op neer dat leaseverlies hier een slaatje uit probeert te slaan en er slapend rijk van te worden?

piloot
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 sep 2005 13:58

Re: Waarom schikken...?

Ongelezen bericht door piloot »

heb ook nog even op de site van pal gekeken ik snap niet wat deze heer fout heeft gedaan

Martinvdm

Re: Waarom schikken...?

Ongelezen bericht door Martinvdm »

als ik het forum eens vluchtig doorlees komt het er dan op neer dat leaseverlies hier een slaatje uit probeert te slaan en er slapend rijk van te worden?
Ik denk dat als u op bovenstaand topic reageert u minder 'vluchtig' moet lezen en meer op uw gemak.

Groet,
Martin

Gesloten