LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Startershypotheek met BKR-melding

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Startershypotheek met BKR-melding

Ongelezen bericht door aert0001 »

beste IWEBD,

er zijn toch echt reeds diverse rechterlijke uitspraken geweest m.b.t. deze materie,

tel je zegeningen! niet je ellende en twijfel!

T :wink: n

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Startershypotheek met BKR-melding

Ongelezen bericht door anne_ »

Dat is ook de reden dat ik niet meer op het forum reageer.
Want dat werkt tegen mezelf.
Dit zijn de woorden van Ad, ik heb een andere reden om niet meer op het forum te verschijnen.

Ik reageer ook niet meer op het forum, op niemand. Ik ben ontzettend om mijn oren geslagen, niet door Dexia overigens. Er is een stortvloed van verwijten over me heen gekomen die mij persoonlijk diep hebben geraakt. De oorzaak van alles is uit dit forum voortgevloeid, ik laat mijn leven niet meer beïnvloeden door dit forum. Ik ga me bezighouden met heel andere dingen die waardevoller zijn. Ik heb hier ondanks alles vrienden gemaakt maar ook verloren, en vrienden verliezen dat is het forum mij niet waard.

Iedereen wijsheid en geluk met de strijdt tegen Dexia.

Groet, Anne.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Startershypotheek met BKR-melding

Ongelezen bericht door Elias »

......en vrienden verliezen dat is het forum mij niet waard.
Zo leer je wel je echte vrienden kennen. :wink:

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Startershypotheek met BKR-melding

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Het lijkt, O.P. Til, of je al jaren op dit forum komt en niet pas een paar dagen geleden ..

Wordt je steeds ge-banned of zo?

Het valt me verder op, dat div. serieuze mensen blijkbaar dusdanig beschadigd zijn door luiden dit al geruime tijd bezig zijn om dit forum te verpesten, dat ze hier liever niet meer hun mening geven.

Gelukkig heb ik vanmiddag en vanavond de naam dexia verschillende keren op TV gezien in een oproep van leaseproces om ook de inleg terug te halen bij dexia.
Dat zet volgens mij meer zoden aan de dijk dan dit forum, wat nauwelijks nog gelezen wordt.

Blijkbaar zijn er toch nog voldoende mensen die niet willen schikken om er de hele dag reklame spots aan te wijden !
Laatst gewijzigd door Ikwaseenbeetjedom op 03 apr 2006 00:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Startershypotheek met BKR-melding

Ongelezen bericht door Pieter »

Gelukkig heb ik vanmiddag en vanavond de naam dexia verschillende keren op TV gezien in een oproep van leaseproces om ook de inleg terug te halen bij dexia.
Dat zet volgens mij meer zoden aan de dijk dan dit forum, wat nauwelijks nog gelezen wordt.
Beste IWEBD,

Ik ben ook tegen Dexia. Echter als je stelt:
Dat zet volgens mij meer zoden aan de dijk dan dit forum, wat nauwelijks nog gelezen wordt.
Dan zeg ik op mijn beurt.
Whish full thinking
Of anders gesteld, de wens is de vader van deze gedachte.
Dat geldt overigens ook voor deze uitlating.

Wordt je steeds ge-banned of zo?

Het valt me verder op, dat div. serieuze mensen blijkbaar dusdanig beschadigd zijn door luiden dit al geruime tijd bezig zijn om dit forum te verpesten, dat ze hier liever niet meer hun mening geven.
Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback
Laatst gewijzigd door Pieter op 03 apr 2006 00:30, 3 keer totaal gewijzigd.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Startershypotheek met BKR-melding

Ongelezen bericht door Pieter »

IWEBD,

Een voorbeeld: Een gedupeerden die het anders ziet als jij. Bijvoorbeeld hij/zij die de duivelsberg-regeling wel ziet zitten in zijn/haar persoonlijke financiële situatie. is niet per definitie een dexia aanhanger.

Hij of zij die kritische kanttekeningen plaats bij geopteerde opties van belangenbehartigers, bv Payback/PAL/ Leaseproces of welke advocaat dan ook. Is niet per definitie een Dexia aanhanger.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Startershypotheek met BKR-melding

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Dit laatste ben ik helemaal met je eens Pieter, dat ervoor niet !

moulin*rouge
Berichten: 72
Lid geworden op: 18 mar 2006 15:36

Re: Startershypotheek met BKR-melding

Ongelezen bericht door moulin*rouge »

Geplaatst op 02 Apr 2006 23:35 door Pieter


--------------------------------------------------------------------------------

IWEBD,

Een voorbeeld: Een gedupeerden die het anders ziet als jij. Bijvoorbeeld hij/zij die de duivelsberg-regeling wel ziet zitten in zijn/haar persoonlijke financiële situatie. is niet per definitie een dexia aanhanger.

Hij of zij die kritische kanttekeningen plaats bij geopteerde opties van belangenbehartigers, bv Payback/PAL/ Leaseproces of welke advocaat dan ook. Is niet per definitie een Dexia aanhanger.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback
Correct
Laatst gewijzigd door moulin*rouge op 03 apr 2006 00:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Startershypotheek met BKR-melding

Ongelezen bericht door Pieter »

Ik vind het nl. erg klo.te dat dit forum zo misbruikt wordt door dexia aanhangers.. dus wat zou mijn wens, mijn gedachte zijn volgens jou ?
Niet om het een of ander maar heb ik hiervoor of tussentijds iets gemist?
Dit laatste ben ik helemaal met je eens Pieter, dat ervoor niet !
Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

_Idaho
Berichten: 11
Lid geworden op: 31 mar 2006 14:38

Re: Startershypotheek met BKR-melding

Ongelezen bericht door _Idaho »

Een voorbeeld: Een gedupeerden die het anders ziet als jij. Bijvoorbeeld hij/zij die de duivelsberg-regeling wel ziet zitten in zijn/haar persoonlijke financiële situatie. is niet per definitie een dexia aanhanger.

Hij of zij die kritische kanttekeningen plaats bij geopteerde opties van belangenbehartigers, bv Payback/PAL/ Leaseproces of welke advocaat dan ook. Is niet per definitie een Dexia aanhanger.
Wijze woorden Pieter!

hoekandat1
Berichten: 190
Lid geworden op: 05 okt 2005 20:25

Re: Startershypotheek met BKR-melding

Ongelezen bericht door hoekandat1 »

Werkelijk ontroerend dat eerbetoon van onze onbaatzuchtige exgedupeerde. :wink:

moulin*rouge
Berichten: 72
Lid geworden op: 18 mar 2006 15:36

Re: Startershypotheek met BKR-melding

Ongelezen bericht door moulin*rouge »

Misschien gaat het helemaal niet om die exgedupeerde maar om de woorden van Pieter, slimmerik :roll: 8)

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Startershypotheek met BKR-melding

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 03 Apr 2006 00:41 door Pieter

Niet om het een of ander maar heb ik hiervoor of tussentijds iets gemist?
ja !
Ik weet alleen nog niet zeker of je dat expres doet, of dat je het gewoon van jezelf niet in de gaten hebt..

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Startershypotheek met BKR-melding

Ongelezen bericht door JH »

Misschien gaat het helemaal niet om die exgedupeerde maar om de woorden van Pieter,
Helaas moet wel worden vastgesteld dat Pieter H. niet met frustraties op dit forum komt zoals ene Piet K. Bovendien heeft Pieter H tenminste het fatsoen om in te gaan op vragen van forumbezoekers die kritisch zijn en niet zo maar klakkeloos aannemen wat PAL hen voorkauwt.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Startershypotheek met BKR-melding

Ongelezen bericht door Elias »

Pieter,
sorry hoor, maar ik ben geen beurskenner: wat bedoel je met "geopteerde opties van belangenbehartigers" ?

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Startershypotheek met BKR-melding

Ongelezen bericht door Pieter »

sorry hoor, maar ik ben geen beurskenner: wat bedoel je met "geopteerde opties van belangenbehartigers" ?
Elias,

Ik ben ook geen beurskenner, als ik dat wel was geweest was ik nu niet geduppeerd door een aandelenlease contract. Wat ik achteraf pas te weten kwam is dat een door gewinterde belegger nimmer met geleend geld belegd in verband met het hoge risico wat hieraan vast kleeft met een extra risico van vaste aan en verkoop datums (even los gezien of aandelen wel of niet zijn aangeschaft).

Geopteerde opties door diverse belangenbehartigers:
Als je geen probleem hebt met BKR notering. Stop met betalen, draai die geldkraan dicht.
Zeg je vertrouwen op bij SLV/EL
Schrijf je uit bij SLV EL
Kom in verweer tegen de Duisenberg-regeling.
Ga niet in op de Duisenberg-regeling.
Neem een hypotheek via bkrgeenprobleem.
Beperk je schade door je contract af te kopen.
etc. etc.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

J.Vermeer
Berichten: 151
Lid geworden op: 12 jan 2006 20:16

Re: Startershypotheek met BKR-melding

Ongelezen bericht door J.Vermeer »

Elias,

Ik ben ook geen beurskenner, als ik dat wel was geweest was ik nu niet geduppeerd door een aandelenlease contract.
Pieter ging het niet om de erfenis van je huisgenoot, volgens jouw schrijven uit het verleden, ben jij geen gedupeerde :wink:

Proost :lol:

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Startershypotheek met BKR-melding

Ongelezen bericht door Pieter »

J. Vermeer,

Als je wat dieper in het forum graaft. Dan kom je ook tegen dat ik zelf gedupeerd ben door andere aanbieders. :?

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

J.Vermeer
Berichten: 151
Lid geworden op: 12 jan 2006 20:16

Re: Startershypotheek met BKR-melding

Ongelezen bericht door J.Vermeer »

Pieter alles is beter dan "geduppeerd" :lol:

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Startershypotheek met BKR-melding

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 03 Apr 2006 23:45 door Pieter

Als je geen probleem hebt met BKR notering. Stop met betalen, draai die geldkraan dicht.
Zeg je vertrouwen op bij SLV/EL
Schrijf je uit bij SLV EL
Kom in verweer tegen de Duisenberg-regeling.
Ga niet in op de Duisenberg-regeling.
Neem een hypotheek via bkrgeenprobleem.
Beperk je schade door je contract af te kopen.
etc. etc.
Ja !!!
Zo ken ik je weer Pieter !!

Je vergeet nog : zinloos betalen .. http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=39478

Gesloten