LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onbegonne werk van dexia

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
parkiet
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:42

onbegonne werk van dexia

Ongelezen bericht door parkiet »

ook helaas net als vele van jullie zijn ook wij een slaht offer geworden van dexia.
wij hadden toen in de tijd geld nodig voor onze verstandelijk gehandicapte zoon nodig hij woonde niet meer thuis en wij hadden een goede auto nodig om ons kind te halen en te brengen.
maar wij lazen een veel belovende advertetie in de krant dat die meneer(schoft) wel aan een lening kon komen.
maar wat voor een??? een lening met daar naast een aandelen paket van deze troep dexia. wij dachten het voor elkaar te hebben en eindelijk onze zoon normaal te kunnen halen en brengen.
maar nee, de auto kapot. een lening waar je nooit meer af komt en daar naast een rest bedrag van dexia in 2009
maar nu ook nog een een duizenberg regeling waar wij als 2 leken helemaal niets van af weten en ook geen moer van begrijpen.
nu lees ik weer op radar, dat de duisenberg regeling weer op ontploffen staat en dat dexia alle klanten met een rest schuld bij hun gaat terug betalen aan ons als klanten????????????????????????
werkelijk waar ik begrijp er helaas geen ene roggel meer van en wat gaat er nu boven ons hoofd hangen????????
wij zijn een geain met 4 kids waar van sinds dit jaar 2 verstandelijk gehandicapten kids bij rond lopen en waar van 1 na het volgend school jaar naar het voort gezet onderwijs moet.

wie kan mij helpen en uit leggen wat er alle maal gaat gebeuren ook ik ben lang zaam lerend en begrijp niet alles hier van alleen dat ik met die rest schuld in mijn maag zit en heb getekend bij dat stomme bedrijf dexia.

groetjes de zingende parkiet :D :evil: :?: :?: :?: :idea:

Durga
Berichten: 17
Lid geworden op: 28 aug 2006 20:17

Re: onbegonne werk van dexia

Ongelezen bericht door Durga »

het is reclame-avond :wink:
www.platformaandelenlease.nl gaat iemand vast posten hier zoals in veel topics vanavond. Doe ik het wel voor ze :wink: \
Ze staan wel op teletekst vermeld maar spelen verder geen enkele rol. Niet gemerkt vanavond bij trosradar?

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: onbegonne werk van dexia

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Parkiet,

Net als veel andere problemen, je kunt ze niet zelf oplossen, maar wel met hulp en adviezen van vele andere gedupeerden.
We zullen het samen moeten doen, we moeten op zoek moeten gaan naar mede gedupeerden die in de zelfde situatie zitten.
Het is belangrijk te kunnen praten met mensen die dezelfde ervaring hebben en die steun kunnen geven in de situatie waarin jullie je bevind en hun ervaringen kunnen delen met jullie,
Dexia komt met de een na de andere aanbieding, maar het resultaat blijft dat je al je geld kwijt bent,
Wil je meer weten over jullie mogelijkheden en je geld terug te vorderen van Dexia, kijk op www.platformaandelenlease.nl
Wij zijn een gratis belangenbehartiger en bestaan uit vrijwilligers die zelf ook gedupeerden zijn van de aandelenlease aanbieders.
Heb je persoonlijke vragen, mail naar [email protected]
Samen kunnen wij kijken wat de beste oplossing is voor jullie problemen


Groeten,
Piet
Laatst gewijzigd door Piet op 29 aug 2006 02:19, 1 keer totaal gewijzigd.

santygo
Berichten: 540
Lid geworden op: 01 apr 2004 19:46

Re: onbegonne werk van dexia

Ongelezen bericht door santygo »

Piet,

haal even die ; weg uit je info-adres, (zie bovenstaand bericht), anders blijft je mailbox akelig leeg

Gr. René

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: onbegonne werk van dexia

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Santygo,

Bedankt voor de correctie.

Groeten,
Piet

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: onbegonne werk van dexia

Ongelezen bericht door dejongh1 »

En de politici stonden erbij en keken ernaar en deden fu ck all.Net zoals in de Tweede Wereld oorlog.Ze vertrokken als ratten van het schip naar London.Vandaar uit moedigden ze de Nederlanders aan om zich vooral tegen de Duitsers te blijven verzetten.Zodat zij met hun luie reet na de
oorlog weer op het pluche konden gaan zitten en dat het koningshuis weer financieel kon worden onderhouden door imbeciele mensen,zoals jij en ik!En wie zijn er voor die Duitsers in de plaats gekomen?moslims.
Wat een aanwinst.En dit allemaal dankzij die narcisten in Den Haag.
Mijn familie heeft in de laatste oorlog gevochten.Voor wat?For fu ck all!

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: onbegonne werk van dexia

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Van de 600.000 gedupeerden zitten er waarschijnlijk 400.000 aanhangers van de PvdA bij.Hebben we Wouter Bos over de aandelenlease gehoord?Not a f ucking word.Wouter die economie en politicologie heeft gestudeerd, zou deze aandelenlease toch makkelijk
kunnen analyseren.Maar als de verkiezingen komen,dan gaat Wouter
in storm en regen de straat op voor jullie stemmen.
Waar staat de PvdA tegenwoordig voor?Partij van de Allochtonen?Dus dat was de reden waarom die linkse partijen zo graag wilden dat die gastarbeiders hier voorgoed zouden blijven.Niet om het sociale aspect
maar om zoveel mogelijk stemmen te kunnen binnenhalen.Dus die linkse partijen hebben Nederland gewoon in de aanbieding gedaan.M.a.w. zij zijn bezig om het land van onder onze kont te verkopen!

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: onbegonne werk van dexia

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Wie was ook weer Staatssecretaris van financiën in Paars toen Zalm zijn spelletje van Minister al speelde?

Juist ja Woutertje de wandelende calculator.
Die past dus wel op om zijn vingertjes niet te branden.
Die heeft het nu over die stoute consument die Aegon en Fortis proberen te tillen met een verloren zonnebril tijdens de vakantie.
Die zullen ze bij de Pvda wel eens even moris leren.
Ja aa ze letten daar wel op de kleintjes hoor.

Oh sorry Ahold daar gaat het even niet over :oops:

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: onbegonne werk van dexia

Ongelezen bericht door dejongh1 »

De politieke partijen willen dat de mensen tot hun 67ste blijven doorwerken.Kamerlid Weisglas stopt al op z'n 60ste jaar.Gaat 5 jaar op wachtgeld zitten en dan hopsa naar z'n pensioen.Daarom moeten wij waarschijnlijk tot ons 67ste doorwerken,zodat deze hoge ambtenaren lekker vroeg met pensioen kunnen gaan.Iemand moet dit toch betalen.
Ik denk alleen al voor Weisglas zijn pensioen te kunnen betalen, moeten er 10 arbeiders werken en dit betalen met hun jaarlijkse belastingen.Hebben die hoge ambtenaren nu echt wel zo'n ruim pensioen verdiend?Weisglas heeft 24 jaar in de Tweede Kamer gezeten.Hadden jullie hem gemist als hij er niet had gezeten?Wat is zijn bijdrage geweest aan Nederland?We moeten alleen maar meer en meer belasting betalen en nu nog langer werken ook,anders kunnen die pensioenen van die hoge ambtenaren niet meer betaald worden!

Gesloten