LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitspraak Amsterdam

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Van Dalen

Re: Uitspraak Amsterdam

Ongelezen bericht door Van Dalen »

..
Laatst gewijzigd door Van Dalen op 22 okt 2006 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Uitspraak Amsterdam

Ongelezen bericht door faeks »

Moet je ook eens proberen. Het is beter hand in hand te lopen dan aan de riem van iemand namelijk :wink:

Van Dalen

Re: Uitspraak Amsterdam

Ongelezen bericht door Van Dalen »

..
Laatst gewijzigd door Van Dalen op 22 okt 2006 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Uitspraak Amsterdam

Ongelezen bericht door faeks »

Geen denken aan Van Dalen. Je kunt je fatsoen niet houden als een uitleg je niet aanstaat. Peins er niet over!

Van Dalen

Re: Uitspraak Amsterdam

Ongelezen bericht door Van Dalen »

..
Laatst gewijzigd door Van Dalen op 22 okt 2006 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Uitspraak Amsterdam

Ongelezen bericht door faeks »

Geplaatst op 03 Okt 2006 20:47 door faeks


--------------------------------------------------------------------------------

Geen denken aan Van Dalen. Je kunt je fatsoen niet houden als een uitleg je niet aanstaat. Peins er niet over!
Geplaatst op 03 Okt 2006 20:49 door Van Dalen


--------------------------------------------------------------------------------

Put your money where your (big) mouth is, faeks. Or shut the f.uck up!
Zie je? :roll: :lol:
Dit bedoelde ik Janneke :wink:
Fijne avond allemaal nog!

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Uitspraak Amsterdam

Ongelezen bericht door Hans A »

En weer is gelukt om de aandacht van een belangrijk onderwerp af te leiden!!!!!

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Uitspraak Amsterdam

Ongelezen bericht door Elias »

Ik kan de mening van Janneke wel begrijpen maar ben het er, gezien de zeer correcte mededelingen van de betreffende advocaat, niet mee eens.
Omdat hij een zaak heeft gewonnen ? Kom nou, degene die de uitspraken een beetje volgt, weet ook dat er verloren worden.

Ik zie eerder de voordelen voor ons: Directe info, mening en achtergrond uit de hand van een terzake kundige.
Niet meer en niet minder. En we kunnen ( tussen alle geklissebis ) alle steun en kennis momenteel goed gebruiken.

Laten we a.u.b. bij voorbaat niet meteen op de man spelen maar kijken naar de inbreng !

Groet Elias

snerpo
Berichten: 95
Lid geworden op: 15 mar 2005 19:11

Re: Uitspraak Amsterdam

Ongelezen bericht door snerpo »

uit zelfbehoud is het echter beter de discussie niet verder aan te gaan
Het eerste verstandige wat ik van feeks lees vandaag.
Doe ons allen een lol, en blijf hier weg en ga met de rest van de vazallen slappe thee drinken of ga wat koken.

Martinvdm

Re: Uitspraak Amsterdam

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Laten we de kwestie rond de advocaat even vergeten en ons beperken tot het onderwerp dames en heren !!

De hoofdzaak van deze problematiek mag niet uit het oog verloren worden..

Iedereen alvast slaaplekker gewenst :wink:

idem
Berichten: 118
Lid geworden op: 23 dec 2004 14:24

Re: Uitspraak Amsterdam

Ongelezen bericht door idem »

Wat je zegt Martin,

Alleen scheppen bepaalde lieden er genoegen in om de aandacht van (vooral goed) nieuws af te leiden.
Maar goed, het houdt de spanning er in zal ik maar zeggen.

Jij ook een goede nacht

aandekerk
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 jan 2004 17:58

Re: Uitspraak Amsterdam

Ongelezen bericht door aandekerk »

WAT DOET HIJ HIER IN DIT FORUM???

Van de ruim 300.000 gedupeerden zitten er nog naar schatting ruim 100.000 thuis met de spreekwoordelijke gebakken peren. Het is na het rapport van de AFM zeer waarschijnlijk dat de Duisenbergregeling algemeen verbindend wordt verklaard. Wanneer de gedupeerden geen gebruik maken van de opt-outregeling uit de WCAM zal de Duisenbergregeling aan hen worden opgelegd: geen rechtsmiddelen meer, exit!

Het is mijn bedoeling om de gedupeerden die nog geen actie hebben ondernomen te bewegen om hun kwestie aan de rechtshulpverlening voor te leggen. Het maakt mij niet uit naar wie ze toegaan, ALS ZE MAAR GAAN.

Het belang van de gedupeerden weegt voor mij zwaarder dan de schijn dat ik 'uit de hand van de gedupeerden' eet. Het rapport van de AFM en niet de uitspraak van de Rechtbank Amsterdam is de aanleiding:

http://zoeken.rechtspraak.nl/resultpage ... ljn=AP1730


Patrick Aan de Kerk

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Uitspraak Amsterdam

Ongelezen bericht door Hans A »

Het is nog maar de vraag of de WCAM er door komt. Vroeg de rechter ook niet iets in de trend van hoeveel gedupeerden er alsnog zouden moeten bij betalen?
Je zult maar een contract van 10 of 20 jaar hebben. Zelf als eegaleaser zou je dan alsnog bakken met geld moeten betalen (of in een keer of je contract nog jaren uit zitten).
Als je geen advocaat kunt betalen hoe Dexia dan wel? Dan wordt je én door Dexia én door de rechter tegen de muur gezet!Hiermee zal de rechter toch wel rekening houden? De rechter moet toch bepalen of de schikking acceptabel is, nou dat is hij voor een grote groep zeker niet.

Gr Hans A

Bep K
Berichten: 95
Lid geworden op: 11 mei 2006 20:57

Re: Uitspraak Amsterdam

Ongelezen bericht door Bep K »

Van Dalen ouwe l.l duidelijk dat je ook Snerpo bent....en 5 oktober ben je keizer Nero want dan ben je in Rome....zielig als je zo bent :shock:

snerpo
Berichten: 95
Lid geworden op: 15 mar 2005 19:11

Re: Uitspraak Amsterdam

Ongelezen bericht door snerpo »

Van Dalen ouwe l.l duidelijk dat je ook Snerpo bent
hahaha je weet helemaal niets vazalletje.
Ga numaar snel een herendienst verzorgen.
:D :D :D
Truste

Math
Berichten: 325
Lid geworden op: 19 jul 2003 13:08

Re: Uitspraak Amsterdam

Ongelezen bericht door Math »

Antoinette Hertsenberg stop met je tijd in Dexia te duwen bij Radar, deze boevenclub met hun vriendjes bij de AFM, DSI, DNB ,Achter de schermen commissaris Zalm en weet ik veel waar nog meer, blijven de zaak rekken en trekken. Ik zou als ik jou was deze zaak voor de afwisseling eens bij je programma oplichters te introduceren daar horen ze m.i. beter thuis.

Bep K
Berichten: 95
Lid geworden op: 11 mei 2006 20:57

Re: Uitspraak Amsterdam

Ongelezen bericht door Bep K »

Snerpo aka Van Dalen jij ontvangt toch regelmatig bezoek op de natuurcamping....Dexia douwt jouw hele mik vol toch :lol:

Van Dalen

Re: Uitspraak Amsterdam

Ongelezen bericht door Van Dalen »

..
Laatst gewijzigd door Van Dalen op 22 okt 2006 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Bep K
Berichten: 95
Lid geworden op: 11 mei 2006 20:57

Re: Uitspraak Amsterdam

Ongelezen bericht door Bep K »

Van Dalen val jij nou maar op de mannelijke naturisten op jouw gebied of in je Volvozooitje :lol:

Van Dalen

Re: Uitspraak Amsterdam

Ongelezen bericht door Van Dalen »

..
Laatst gewijzigd door Van Dalen op 22 okt 2006 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten