LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geduld beproefd in DEXIA drama

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Brabander
Berichten: 354
Lid geworden op: 05 jul 2004 23:17

Geduld beproefd in DEXIA drama

Ongelezen bericht door Brabander »

Geduld beproefd in Dexia-drama

Van een onzer verslaggevers


AMSTERDAM – Het geduld van gedupeerden van het aandelenleasedrama bij onder meer Dexia Bank wordt nogmaals zwaar op de proef gesteld. Het behandelen van alle rechtszaken kan nog wel drie tot vier jaar duren, aldus minister Zalm (Financiën) in een brief aan de Tweede Kamer.
Dit ondanks de oprichting van een speciaal ’team aandelenlease’ door de rechtbank Amsterdam, waar verreweg de meeste zaken aanhangig (4500 tot dusver) zijn gemaakt. Een uitspraak van het Amsterdamse gerechtshof over het al dan niet verbindend verklaren van de omstreden Duisenberg-regeling, is pas aan eind dit jaar te verwachten. Dit compromisvoorstel stuit bij gedupeerden op felle kritiek. Zalm meldde in zijn brief verder ’geen knelpunten’ te zien.


© 1996-2006 Dagblad De Telegraaf. Alle rechten voorbehouden

Stem dus niet op de VVD ratten (bankenvriendjes) !!!!!!!

IK STEM DUS SP (CDA en PVDA zijn ook rot en niet te vertrouwen) !!

B17
Berichten: 959
Lid geworden op: 23 okt 2006 11:22

Re: Geduld beproefd in DEXIA drama

Ongelezen bericht door B17 »

Brabander

Zalm is toch niet te vertrouwen dat is al gebleken met de WCK problematiek


Wij kunnen beter iedere gedupeerde, inderdaad een goed stemadvies
geven en wel de SP

Van een paar advocatenkantoren hoor ik dat Dexia een schandaalbank is, die alles maar dan ook alles kleineert, en alleen maar aan zichzelf denkt.

met groet en succes

B17

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: Geduld beproefd in DEXIA drama

Ongelezen bericht door dejongh1 »

En de verenigingen stonden erbij en keken ernaar.Ze hoeven niet te pikken wat Zalm etc. besluit,ze kunnen dit toch aanvechten bij het europese hof.Waar is het PR-apparaat van Leaseproces.Of zijn dit jonge advocaatjes die alleen geïnteresseerd zijn in het geld wat ze met deze ellende kunnen verdienen?Van mij mogen ze best geld verdienen maar doe dan wat ,laat van je horen dmv. goeie PR(public relations) and
create free publicity.Hou de zaak actueel ,zodat er enorm veel druk komt te liggen bij Zalm en de rest van de politici.Zoveel druk uitoefenen,dat ze in het buitenland gaan denken waar zijn die rukkers van politici in Nederland mee bezig?
Natuurlijk komt het gerechtshof pas aan het eind van het jaar met een oordeel over de D-R,want ze willen eerst de verkiezingen achter de rug hebben,voordat deze zaak echt behandeld gaat worden.Stel je voor dat
Zalm (VVD),Wouter Bos(PvdA),Wim Kok(PvdA),JoopWijn(CDA),Sorgdrager(D'66),Oosting (CDA),Balkenende(CDA) allemaal
op ordinaire wijze betrokken zijn bij deze aandelenlease-affaire en
dit allemaal uitkomt bij de rechtbank voor de verkiezingen.op wie moeten de mensen dan nog stemmen?En laten we eerlijk zijn,de SP en Groen Links houden ook hun mond,want zij willen graag regeren met Wouter Bos.
Als 50 % van de aanhang van de PvdA wil dat Wouter gaat regeren met het CDA en de andere 50% wil dat Wouter gaat regeren met SP en Groen Links en Wouter maakt voor de verkiezingen niet bekend met wie hij wil gaan regeren,dan komt één van deze 50% bedrogen uit.Die zijn dan goed bedonderd door Wouter.
Voor ons gedupeerden maakt het weinig uit wie de nieuwe premier
wordt,hetzij Wouter Bos of Balkenende.Ze doen beiden niets met de aandelenlease.Dus de verenigingen en Leaseproces zullen het zelf moeten doen en naar het europese hof gaan met deze zaak en een einde maken aan deze ellende.Leaseproces kan wel gaan zitten wachten
op de financiële journalisten van de dagbladen of Tros Radar etc.Zelf doen en kansen creëeren.Doet Leaseproces dit niet ,dan zijn ze niet veel beter dan de SLV.De SLV vroeg niet eens zoveel geld aan de gedupeerden!

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: Geduld beproefd in DEXIA drama

Ongelezen bericht door dejongh1 »

De opschorting van alle rechtszaken in afwachting van het gerechtshof
haar oordeel betreffende de D-R ruikt al naar corruptie.Dit is niet Dexia haar keuze maar de keuze van de Nederlandse overheid om de zaak zo te behandelen.
In Engeland of in Amerika hadden de rechters gezegd;"We hebben 300.000 gedupeerden bij Dexia.We behandelen ze in blokken van 1000 gedupeerden met gelijksoortige leasecontracten.Dat is 300.000 gedeeld
door 1000= 300 rechtszaken.Met 5 per week ben je er in 60 weken doorheen.Als er geen aankoopbewijzen zijn ,kan je het in één grote zaak afhandelen die hooguit 3 weken in beslag neemt ".Maar ja ,dan
moet Dexia binnen 3 weken of iets meer dan 1 jaar meer dan 3 miljard euro + kosten aan de gedupeerden uitbetalen en dat wil Zalm en de Ned. overheid niet.Want dan dondert de aandelenkoers van Dexia in mekaar en raakt Dexia in financiële problemen.De aandeelhouders willen van hun aandelen af en de spaarders in België en Frankrijk zullen al gauw al hun geld opnemen, voordat het wordt uitbetaald aan de gedupeerden in Nederland.
Je mag blij zijn,als je met deze corrupte overheid en rechtsysteem
nog geld van Dexia terugkrijgt voor je pensioen.

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Geduld beproefd in DEXIA drama

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Geen wonder dat de gemiddelde kiezer helemaal geen belangstelling heeft voor de komende verkiezingen. Of je nu door de hond of door de kat wordt gebeten, het blijft grotendeels toch één potnat. Voor mij wordt SP want Jan Marijnissen komt in ieder geval eerlijk over en heeft oog voor de kleine man.

B17
Berichten: 959
Lid geworden op: 23 okt 2006 11:22

Re: Geduld beproefd in DEXIA drama

Ongelezen bericht door B17 »

Ik ben ervan overtuigd dat Zalm meehelpt aan een georkestreerde actie om zoveel mogelijk d.m.v. de vertraging de verjaring van de juridische argumentatie zoals huurkoop, zorgplicht, WCK (?!?), enz.
in de hand te werken, opdat vele nog niet procederende gedupeerden ook de mond wordt gesnoerd.

Stem geen VVD


Ik heb hem toch al nooit willen vertrouwen, toen de rente-aftrek met een noodvaart definitief moest worden, hij toen geweten moet hebben dat de kleine man daarmee op ongelovelijke wijze financieel werd stukgemaakt.

Nu er steeds meer berichten verschijnen dat er al eerder met wetenschap van de banken de rente-aftrek van de baan zou zijn steeds met die plannen kon je eenvoudig niets verdienen, en maar volhouden dat het wel zo is.

Dat zullen de banken gaan voelen.


B17

painter
Berichten: 383
Lid geworden op: 31 dec 2003 11:58

Re: Geduld beproefd in DEXIA drama

Ongelezen bericht door painter »

He Tijl als je soms denkt dat je grappig bent dan heb ik een nieuwtje voor je, dat ben je dus niet.
Je vind het blijkbaar leuk om te lachen om de ellende die de gedupeerde meemaken, je weet waarschijnlijk niet dat er mensen zijn die echt zijn genaaid door z'on tussen persoon die rijk wilde worden door de ellende van een ander, je weet toch dat er door de heren die het bedacht hebben alles aan gedaan is om de echte misere maar op alle mogelijke manieren te omzeilen, ik kan daar over meepraten en heb ook de weg naar een advocaat moeten maken.
Dus als je weer wat denegrerende tekst plaatst, bedenk dan dat je veel mensen op de ziel trapt," wat u niet wil dat u geschied, doe dat ook een ander niet".
Voor de rest "rot op van dit forum, want je brengt totaal geen meerwaarde

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Geduld beproefd in DEXIA drama

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Dus als je weer wat denegrerende tekst plaatst, bedenk dan dat je veel mensen op de ziel trapt," wat u niet wil dat u geschied, doe dat ook een ander niet".
Dit begrijpen idioten als Tijl lollo niet dus bespaar je de moeite Painter en reageer gewoon niet op de zot.

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: Geduld beproefd in DEXIA drama

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Zalm weet dat het moeilijk wordt om de Duisenbergregeling nog bindend te laten verklaren door de rechters, want nu ziet hij opeens geen knelpunten meer om alle rechtszaken in de komende 3 a 4 jaar
voor de rechtbanken te behandelen.Waarom waren deze zogenaamde knelpunten wel in de afgelopen 4 jaar aanwezig?Deze knelpunten zaten bij die schooier om zijn nek dmv een lus(touw) dat steeds strakker aantrok!
Zalm heeft de aandelenleasezaak zodanig zitten manipuleren,zodat Dexia in de afgelopen 4 jaar praktisch geen enkele euro uit hoefde te betalen aan de gedupeerden.
Deze politici noemen zich volksvertegenwoordigers.Het is gewoon tuig!

B17
Berichten: 959
Lid geworden op: 23 okt 2006 11:22

Re: Geduld beproefd in DEXIA drama

Ongelezen bericht door B17 »

Ik zeg altijd maar wie de bal kaatst kan en zal hem keihard terugkrijgen.

Geduld is een schone zaak, en wij zullen winnen.


B17

Tijl Uilenspiegel
Berichten: 21
Lid geworden op: 24 okt 2006 13:58

Re: Geduld beproefd in DEXIA drama

Ongelezen bericht door Tijl Uilenspiegel »

Wee o wee, ik doe bijna nie meer mee.... :(

Stem geen VVD
Dat zullen de banken gaan voelen.
Hihihihihi de gedupeerde klein gebleven door zich GROOT voor te doen.

Dat stond er toch?

Er mag ook niks meer in dit land hihihihihih kom Adje liefje, we gaan de grenzen over, het GROTE avontuur wacht ons olijke knaap hihihihihh.

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: Geduld beproefd in DEXIA drama

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Als ik VVD'er was zou ik zeker niet voor Zalm(VVD) gaan stemmen.
Zalm is een paar maanden aan de macht met dit kabinet en wat doet hij?Hij stuurt Joop Wijn samen met de FIOD naar Frankrijk om de VVD'ers daar met een tweede huis(vakantie huis) uit te melken met extra belastingen.Who needs enemies with friends like these?
Waarschijnlijk heeft Zalm dit gedaan ,zodat zijn ambtelijke VVD vrienden
in Den Haag ,door deze extra geïnde belastingen,nu ook een tweede huis in Frankrijk kunnen kopen.
Eerst naait Zalm de VVDérs en nu vraagt die ambtelijke sul of ze op hem willen stemmen ,zodat hij z'n baantje kan behouden.Hoeveel heeft Joop Wijn precies opgehaald met deze belastingen?Aardig wat.Dus er zijn aardig wat VVD'ers genaaid door Zalm en kornuiten.

painter
Berichten: 383
Lid geworden op: 31 dec 2003 11:58

Re: Geduld beproefd in DEXIA drama

Ongelezen bericht door painter »

Tijl rot van dit forum, u bent een nagel aan de doodskist

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Geduld beproefd in DEXIA drama

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Geachte heer, mevrouw.
Omdat nog geen datum voor uitspraak door het gerechtshof te Amsterdam inzake het verzoek ex artikel 1014 e.v. Rv is vastgesteld, wordt de zaak vooralsnog verwezen naar de rolzitting van woensdag 7 maart 2007.
Hoogachtend,
Vandaag binnen gekregen.
En weer een jaar BKRstraf erbij.
Ik ga nu het vijfde jaar in.
Ik zit momenteel een beetje te trillen, en begin voor bepaalde commando's begrip te krijgen.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Geduld beproefd in DEXIA drama

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ik kan begrijpen wat je voelt Ad.
Sterkte.

nooitmeeraandelen
Berichten: 77
Lid geworden op: 07 jul 2005 20:48

Re: Geduld beproefd in DEXIA drama

Ongelezen bericht door nooitmeeraandelen »

collega-genaaiden, hou vol!

We zijn al zover gekomen, de rest lukt ook nog wel!

Groeten,
Anneke

Gesloten