LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gedupeerden in de verkiezingsstrijd

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Gedupeerden in de verkiezingsstrijd

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 18 Nov 2006 19:38 door Tijl

In hun rapport staat nl. dat het "aannemelijk" is dat er wel aandelen gekocht zijn, aannemelijk maar zonder bewijs, en dus is het nog veel aannemelijker dat er helemaal geen aandelen zijn gekocht, buiten die welke ze al op de plank hadden liggen of die misschien wel van heel andere beleggers waren.
elders..
Geplaatst op 20 Nov 2006 11:17 door Tijl

Heerlijk, wederom een nieuwe week met herhalingen.

Alle banken zijn corrupt
De regering is corrupt
Stemt SP SP SP SP SP
Bedankt tijl, voor het alsmaar blijven herhalen

maar ik ga toch GROENLINKS stemmen.

Tijl
Berichten: 93
Lid geworden op: 10 nov 2006 13:55

Re: Gedupeerden in de verkiezingsstrijd

Ongelezen bericht door Tijl »

En daar is lampje wederom :lol:

Dat U hier maar mag blijven knippen en plakken is een wonder, bij ieder ander forum zou U allang bij kop en kont gepakt zijn en de deur uitgegooid zijn.

:wink: Tijl

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Gedupeerden in de verkiezingsstrijd

Ongelezen bericht door ad snoeren »

raar ventje hoor.
Het zegt ventje tegen mij :oops:

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Gedupeerden in de verkiezingsstrijd

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Iedere partij heeft wel een paar goede punten, maar aangezien ik toch het meest eens ben met lijst 5 Fortuyn) kies ik hier dadelijk ook voor.

Wat ik belangrijk vind is:

1) op je 18de kiezen voor 1 Nationaliteit, of direct bij binnenkomst van een land wanneer je een gegronde reden hebt (bijv. je komt gevlucht uit een oorlogsgebied).
Dan moeten ze het verplichten om binnen een termijn (bijv 3 jaar) of te besluiten dat je weer teruggaat wanneer het in je eigen land weer veilig is of je de keuze geven nederlander te worden, maar de tijd dat iedereen meerdere Nationaliteiten kan hebben moet maar eens afgelopen zijn.
Zie als concreet voorbeeld die flauwekul van die voetballer Kalou.

2) Daarbij moeten ze de portefeuille "defensie" verder afbouwen. We betalen belachelijk veel aan veiligheid in andere landen.

3) bijdrages aan Brussel aanpassen aan de grootte en omvang van het land, ook hier betalen we veel te veel aan.

4) Afschaffen van zinloze regeltjes, overheidsinstanties moeten beter en efficiënter gaan samenwerken en elkaar niet tegenwerken.
Daarbij moet de bedrijfsfilosofie in overheidsinstellingen ook commerciëler worden, concreet voorbeeld; een toetser die moet toetsen of iemand die 2 tientjes bijzondere bijstand verleent moet nog eens getoetst worden of die zijn besluit goed heeft genomen.
Totale toetskosten:300 euro, maximaal voordeel; 2 tientjes.
2de voorbeeld:vandaag mensen aannemen voor de duur van 6 maanden, met het "mooie" voorruitzicht dat je bij goed functiioneren jaren bij de overheid als ambtenaar mag werken. En als je de zaken na 4 maanden eindelijk kent, en je dus pas 2 maanden rendabel bent je alweer op de straat zetten voor een nieuwe lichting. En ook hier gebeurt weer hetzelfde!

5) onnodige papierwinkel voorkomen door zaken die digitaal kunnen ook via dit mooie medium te laten verlopen. Papier=bomen=milieu.

6) ongewenst maatschappelijk gedrag aanpakken en niet tollereren.
een burka kun je best thuis aan doen, maar niet in openbaar, niet alleen voor de veiligheid maar ook voor het gezicht. het ziet ook niet uit als half nederland morgen in een minuskuul slipje gaat rondwandelen.

7) bijstand en overige uitkeingen mogen best 10% omhoog, ben tegen armoede maar die luie flikkers die wel kunnen maar niet willen werken korten.
Gewoon uitzendbureau's en overige bedrijven bellen zoals schoonmaakbedrijven, aarbeienboeren, fruitbedrijven--> nu werken er tich polen en overige Nationaliteiten daar kunnen ook genoeg bijstandstrekkers worden geplaatst.
En als ze zelf niet bellen en/ of ECHT schrijven dan moet de (bijstands)consulent maar even bellen en ze het "verheugelijke" nieuws mededelen dat ze morgen om 7.00uur kunnen starten en dat ze er maar liefst (minimaal) 30% op voorruitgaan!!
Wat dat betreft vind ik het VVD-standpunt prima!

8) de huidige sociale regels over baanzekerheid veiligstellen, controles voor werkgever betaalbaarder maken, onnodig ziekmeldingen harder aanpakken!

9) hypotheekrente aftoppen, zowel voor nieuwe als oude hypotheken, zo blijven de schulden en de huizenprijzen in toom

10) alle schulden bij BKR-registreren. Dus ook huurachterstanden, zorgpremieachterstanden etc.

11) bkr- achterstandsmeldingen door onafhankelijke partij controleren zodat machtsmisbruik van dit wapen van de banken ook eerlijk gebeurt.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Gedupeerden in de verkiezingsstrijd

Ongelezen bericht door ad snoeren »

het ziet ook niet uit als half nederland morgen in een minuskuul slipje gaat rondwandelen.
Nou zou wel een aardig gezicht kunnen zijn.
7) bijstand en overige uitkeingen mogen best 10% omhoog, ben tegen armoede maar die
luie flikkers
die wel kunnen maar niet willen werken korten.
Ik neem het je maar niet kwalijk.
alle schulden bij BKR-registreren. Dus ook huurachterstanden, zorgpremieachterstanden etc.
Fijn
bkr- achterstandsmeldingen door onafhankelijke partij controleren zodat machtsmisbruik van dit wapen van de banken ook eerlijk gebeurt.
Rare stelling.

Je kunt jezelf maar beter concentreren op je dexiaprobleem 007.
Overigens leuk om weer eens iets van je te horen.
Alleen jammer van de boodschap die je brengt. :wink:

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Gedupeerden in de verkiezingsstrijd

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Ik heb me "Dexia-probleem" al 2 jaar geleden achter me gelaten.
heb me geconcentreerd op me studie en werk en niet onverdienstelijk.

Mijn schulden zijn nu in verhouding van me inkomsten nog maar een klein hobbeltje, zeker gezien het feit dat de kans dat de lpf/lijst 5 in het parlement komt net zo groot is als de kans dat Dexia mijn zaak wint. :-)

Daarbij hoeft ook niet iedereen het met me eens te zijn, meer dan de helft is ook al prima. :-)

P.s. concentreer jij je maar op het goed posten van overnames van andere bladen.
Een goede kopie plaatsen van een andere krant is ook een hele belangrijke dagelijkse bezigheid. Zeer nuttig en sociaal.
Daarbij is het toch ook heel normaal dat mensen die kunnen werken en waar werk is ook daadwerkelijk aan het werk worden gezet.
Waarom moet ik (mee)betalen aan een uitkeringstrekker die liever voor de pc of de tv zit dan dat die net als het gross van de Nederlanders gaat werken?

Dat is wat anders als je door ziekte niet kunt werken, dat die echte wao'ers iets erbij krijgen, prima.

groetjes 007.

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: Gedupeerden in de verkiezingsstrijd

Ongelezen bericht door dejongh1 »

En het is in de toekomst ook niet mogelijk om te werken,als de multinationals hier hun fabrieken sluiten ,om ze vervolgens naar Polen over te brengen waar de arbeid stukken goedkoper is. 89 eurocent per uur.Gaat Volkswagen in België ook naar Polen toe?Dit hebben we allemaal aan Bolkestein te danken.Praise the Lord.

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: Gedupeerden in de verkiezingsstrijd

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

Een goede kopie plaatsen van een andere krant is ook een hele belangrijke dagelijkse bezigheid.
Over plakken gesproken. Is iemand wel eens muntgeld tegengekomen met een PAL sticker erop?

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Gedupeerden in de verkiezingsstrijd

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 22 Nov 2006 23:38 door LindaLovelace
--------------------------------------------------------------------------------
Over plakken gesproken. Is iemand wel eens muntgeld tegengekomen met een PAL sticker erop
Ja honderden! 8)

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: Gedupeerden in de verkiezingsstrijd

Ongelezen bericht door dejongh1 »

De SP heeft zoveel van die stickers in huis dat ze nu ,voor het klootjesvolk,eindelijk iets gaan doen met de aandelenlease.De SP gaat het klootjesvolk hiermee helpen.Daar staan ze voor.Of toch niet?
Wordt er op den duur ook weer zoveel water bij de wijn gedaan,dat we bij deze partij ook geen wijn meer proeven?
Het zou een mooie eerste test zijn voor de SP ,om te kijken of zij wel bereid zijn om iets te doen met de aandelenlease en komt er nu dankzij de SP wel een parlementair onderzoek?Gaat de SP, anders dan de PvdA ,hun kiezers wel helpen?Ik moet het nog zien.Voor de belangenstichtingen is er in ieder geval werk aan de winkel. So get off your lazy arses and do something!!!!!!Stickers my arse.

dejongh1
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 okt 2003 13:23

Re: Gedupeerden in de verkiezingsstrijd

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Het ironische van deze verkiezingen is,dat de mensen die op de PvdA wilden stemmen,dit niet hebben gedaan omdat ze bang waren dat de PvdA samen met het CDA zou gaan regeren en daarom hebben ze massaal op de SP gestemd.En nu gaat deze SP zelf met het CDA regeren.Zijn deze SP-stemmers genaaid of niet?Jan Marijnissen heeft toch duidelijk voor de verkiezingen gezegd dat hij nooit met dit CDA(met Balkenende) wil samen regeren.En wat doet Jan een dag na de verkiezingen.Hij wil het serieus overwegen om samen met Balkenende samen te regeren.En dat is al één dag na de verkiezingen.Jan is wel erg vlug van mening veranderd.
Ik geloof nu ook niet meer ,dat de SP voor een parlementair onderzoek naar de aandelenlease zal zorgen.De SP zal zoveel water bij de wijn moeten doen met het volgende kabinet,dat het klootjesvolk dat op de SP heeft gestemd,niets meer van de SP-wijn zal proeven.
Het CDA is net een loslopende 'christelijke' h o e r ,die dan weer met de VVD flirt en dan met de PvdA en nu met de SP.
Jan Marijnissen mag wel uitkijken dat hij niet op dezelfde manier genaaid wordt als de Fortuynisten toentertijd.De gevestigde orde(PvdA,VVD en CDA) zullen zo vlug mogelijk hun macht weer willen herstellen in de Tweede Kamer.Ik denk dat de mensen in Nederland deze gevestigde orde meer dan zat zijn.Als je produkten aan consumenten verkoopt moet je constant van marketing formules veranderen,doe je dat niet ,dan verkoop je geen produkt meer.En dat is nu ook het geval met de gevestigde orde(PvdA,CDA en VVD).Ze komen met een produkt dat allang zijn levenscyclus heeft gepasseerd.Deze zelfde formules gebruiken ze al meer dan 50 jaar zonder enige verandering.Ik denk zelf als ze zo verder gaan dat de mensen deze
partijen op den duur zullen uitkotsen.

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Gedupeerden in de verkiezingsstrijd

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Ik denk, dat ook de SP absoluut niets voor aandelen lease gedupeerden gaat doen.

't staat gewoon niet op de agenda.

B+

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Gedupeerden in de verkiezingsstrijd

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 02 Dec 2006 15:27 door Belegger+
-------------------------------------------------------------------------------
Ik denk, dat ook de SP absoluut niets voor aandelen lease gedupeerden gaat doen.

't staat gewoon niet op de agenda.

B+

Staat 't bij jou wel op de agenda. :?: :idea:

Gesloten