LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Folder leaseproces In de brievenbus

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
painter
Berichten: 383
Lid geworden op: 31 dec 2003 11:58

Folder leaseproces In de brievenbus

Ongelezen bericht door painter »

Tot mijn verbazing lag er donderdag 23-11 een hele mooie groot gedrukte folder van leaseproces in de brievenbus, de boodschap en mogelijkheden stond heel goed en duidelijk in de folder omschreven.
De folder is in ons dorp huis aan huis langs de deuren gegaan, dus die zal ruim 20000 mensen bereiken, ik hoop dat de mensen die nog niet wisten hoe en wat te doen met de Dexia ellende, nu een deur kunnen openen naar een oplossing die voor hun de juiste zal zijn.

Ik vind dit een heel goed initiatief van Leaseproces, en ik hoop dat er nog veel meer plekken in Nederland bezaaid zullen worden met de folders.

Vr Gr

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: Folder leaseproces In de brievenbus

Ongelezen bericht door peewee »

Leaseproces mag Schonewille wel dankbaar zijn.
Door Schonewille's broddelwerk, moeten tienduizenden van voor af aan beginnen. In plaats van een rechtszaak die omstreeks dit moment zo ongeveer bij de Hoge Raad had kunnen liggen en spoedig tot een definitieve veroordeling van Dexia had kunnen leiden.

leasebak
Berichten: 127
Lid geworden op: 26 okt 2004 15:07

Re: Folder leaseproces In de brievenbus

Ongelezen bericht door leasebak »

Schonewille is vooral Dexia dankbaar hoor. Door het samenspannen van Dexia en Leaseverlies / Stichting STOP (Leaseverlies 2) zijn twee dingen hard gegroeid bij hem:

a) zijn bankrekening
en
b) zijn portemonnee

!!!

Ach ja, ook al bied je gedupeerden niets, als je er zelf maar beter van word :wink:

Zijn er hier medewerkers van de postbank op dit forum?

Dan kan er wellicht worden nagegaan hoe het bestedingpatroon van leaseverlies / stichting STOP in elkaar steekt, door een check te pleggen op de postbankrekening van de Stichting (reknr. 9309983).

Gesloten