LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stuur uw opt-out verklaring in

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Stuur uw opt-out verklaring in

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Lavi, probeer niet een andere wending aan mijn bericht te geven! Ik bedoelde uitsluitend dat indien deze gedupeerde met de Duisenbergregeling of een ander "aanbod" of "coulance" van Dexia zou zijn accoord gegaan, hij nu lelijk in het pak genaaid zou zijn. In plaats van al zijn geld terug te krijgen, etcetera. Gerechtigheid noem ik dat!

Lavi
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 nov 2006 10:13

Re: Stuur uw opt-out verklaring in

Ongelezen bericht door Lavi »

Verkeerde wending?
Nee hoor, misschien heb ik je verkeerd begrepen, maar dat maakte ik op uit jouw antwoord.
Kijk als die meneer 5 contracten had die onder de DR-regeling vielen is hij er geweldig vanaf gekomen, de advocaat zegt nl zelf al dat het sporadisch voorkomt dat het gehele contract nietig wordt verklaard.

B17
Berichten: 959
Lid geworden op: 23 okt 2006 11:22

Re: Stuur uw opt-out verklaring in

Ongelezen bericht door B17 »

Martin, inderdaad, ik mag mijn persoonlijke zienswijze wel wat nuanceren,
het zal niet voor ieder gelden, dat realiseer ik mij wel.

Het is zo dat je steeds afwegingen moet maken, puur dat
Dexia het zo schofterig tot nu toe speelt. en daarom heerst er ook zoveel woede bij duizenden gedupeerden.

Onze inleg wordt niet anders benut dan voor het intimidatie-apparaat.

b17

Lavi
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 nov 2006 10:13

Re: Stuur uw opt-out verklaring in

Ongelezen bericht door Lavi »

Martin, inderdaad, ik mag mijn persoonlijke zienswijze wel wat nuanceren,
het zal niet voor ieder gelden, dat realiseer ik mij wel.
En dan voortaan ook niet "ondertekenen" met "de vereniging Payback", want met zulke uitspraken doe je die mensen meer kwaad dan goed.

B17
Berichten: 959
Lid geworden op: 23 okt 2006 11:22

Re: Stuur uw opt-out verklaring in

Ongelezen bericht door B17 »

Lavi wederom prettig van je te vernemen, kom ook eens met genuanceerde berichten, dan dat continue gewauwel.

Weer meer kwaad doet dan goed dat weet iederen nu wel en dai is
je raad het al: "wij hebben geen schuld" alias de DBN

B17

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Stuur uw opt-out verklaring in

Ongelezen bericht door faeks »

De Vereniging Payback roept alle gedupeerden van aandelenlease in Nederland op naar de rechter te stappen en geen schikkingsvoorstellen in de trant van Duisenberg en Dexia te aanvaarden.
Dit geloof ik niet, B17, dat Payback alle gedupeerden daartoe oproept. Dat zou een misleidende oproep zijn! (In feite is het dat nu al).
(Is er onmin binnen de gelederen dat je zulke nonsens schrijft hier en in ander topic?).

B17
Berichten: 959
Lid geworden op: 23 okt 2006 11:22

Re: Stuur uw opt-out verklaring in

Ongelezen bericht door B17 »

Er komt een stortvloed aan dagvaardingen

en dat is geen nonsens, en wordt ene grote zekerheid

Zo denkt niet alleen de Vereniging Payback hierover, maar ook Stichting Pal, Leaseproces, Jurufoon, Beursklachtg, Advocatenkantoren,
enz.enz..

Dexia krijgt nu terug, omdat zij al de afgelopen jaren de gedupeerden
meer dan schandalig hebben behandeld.

Alleen omdat het aantal ja-zeggers voor de DR niet voldoende is moet dat achteraf nog kloppend gemaakt worden, vandaar die brieven die zij
nog aan 189.000 mensen moeten sturen (met dreiging en andere soort zaken, maar niet gaan procederen want daar kunnen wij niet tegen)


Jammer dan, u heeft er zelf omgevraagd.


b17

Lavi
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 nov 2006 10:13

Re: Stuur uw opt-out verklaring in

Ongelezen bericht door Lavi »

Er komt een stortvloed aan dagvaardingen

en dat is geen nonsens, en wordt ene grote zekerheid
Echt waar joh? Jeee man waar haal je toch al die waardevolle info vandaan? Heb je soms een ingang bij Dexia??? :lol:

Joop(K)
Berichten: 325
Lid geworden op: 24 mei 2004 08:02

Re: Stuur uw opt-out verklaring in

Ongelezen bericht door Joop(K) »

Nee, Lavi, de wens is, zoals gewoonlijk bij B17, weer eens de vader van de gedachte :lol: Misschien is hij wel besmet met het gevaarlijke kolderitus virus. Dat schijnt nog wel eens voor te komen bij kinderen die stil zijn blijven staan in hun ontwikkeling. Die worden 's nachts luid krijsend en badend in het zweet wakker waarbij ze zich inbeelden een piloot van een bommenwerper te zijn. Het is, en dat is in ieder geval een troost voor Payback, niet besmettelijk......

Gesloten