LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Duisenbergregeling "gerechtigde"!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Don Quijote
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 sep 2004 00:29

Duisenbergregeling "gerechtigde"!

Ongelezen bericht door Don Quijote »

Ondanks dat ik volgens DBN "wanbetaler" ben, ontving ik recentelijk het verheugend bericht d.d. februari 2007 en ondertekend door DBN en de daarmede samenzwerende stichtingen en verenigingen dat ik gerechtigd ben tot de Duisenbergregeling. Vandaag ontving ik en schrijven van DBN waarin mij medegedeeld werd wat de Duitenbergregeling voor mij betekent. Helemaal niets dus! Of ik maar even binnen 4 weken het gehele openstaande bedrag wilde overmaken en dat terwijl de mogelijkheid tot opt-out open staat tot 1 augustus 2007. Zelfs de BKR-notering zou niet ongedaan worden gemaakt als ik zo gek zou zijn om het gehele bedrag te betalen. En dan in de pers maar goede sier maken met die regeling door DBN c.s., die dus helemaal niets voorstelt. Ja, die scheidende voorzitter van de VEB De Vries beriep zich nog op het bijzondere wapenfeit van het mede tot stand brengen van die vervloekte regeling. Wat een lefgozer!
Dat kan allemaal in de bananrepubliek Nederland anno 2007. Van de zojuist aangetreden regering hoeven we ook helemaal niks te verwachten en zeker niet van draaikont van een kabouter Bos op Financiën. En van die heilige maagd Maria Verhoeven met haar vossenbontje om haar nek op Economische Zaken zeker ook niet! Is het niet om te gillen. Van onderwijs had ze al geen bal verstand en van economie dus al helemaal niet. Maar wat niet weet dat niet deert!

Nou ik denk dat ik in de laatste week vóór 1 augustus ga opt-outen en dan duurt het geheid nog vele jaren vooraleer DBN mij eventueel voor het gerecht zal slepen. In de reactie van de rechtbank Amsterdam werd immers gesteld dat het zeker drie tot vier jaar zal duren vooraleer alle weer tot leven komende zaken tegen DBN zullen zijn afgehandeld en dan zijn nieuwe procedures nog niet eens meegeteld. Inmiddels zullen dan waarschijnlijk ook aantal gedupeerden, waaronder misschien ik zelf wel, deze aardbol hebben verlaten en vanuit de hemel toezien hoe die Knuppe en DBN steeds meer in het stof moeten bijten.

Joop(K)
Berichten: 325
Lid geworden op: 24 mei 2004 08:02

Re: Duisenbergregeling "gerechtigde"!

Ongelezen bericht door Joop(K) »

Don Quijotte roept:
Van onderwijs had ze al geen bal verstand en van economie dus al helemaal niet. Maar wat niet weet dat niet deert!
Zullen we eerst eens roepen waar onbenullen als jij zoal geen verstand van hebben? In ieder geval niet van beleggen met geleend geld. Om daar maar eens mee te beginnen.

Martinvdm

Re: Duisenbergregeling "gerechtigde"!

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Ben ik met je eens Joop...

Is wel een doordenkertje... :D

Hint: zorgplicht......en...........en...............

Lavi
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 nov 2006 10:13

Re: Duisenbergregeling "gerechtigde"!

Ongelezen bericht door Lavi »

Zullen we eerst eens roepen waar onbenullen als jij zoal geen verstand van hebben?
Heel juist Joop, vorig jaar was het nog Zalm die het moest ontgelden, nu na een paar dagen na de installatie van het nieuwe kabinet is het plots kabouter Bos.

Laat ze toch in hun wanordelijke gezwets gaar koken, deze vol van zelfmedelijden zeurpieten.

naja hij heeft in ieder geval z'n naam mee, een vechter tegen windmolens, alleen gaat het hem wat meer geld kosten.
In dit geval kun je dat alleen maar toejuichen lijkt me.

Trouwens ook leuk zoals balletje mvdm weer probeert om intelligent over te komen, vind je niet?

Dus...zet 'm op Don Quiche!!! :lol:

Don Quijote
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 sep 2004 00:29

Re: Duisenbergregeling "gerechtigde"!

Ongelezen bericht door Don Quijote »

Haha stelletje onbenullen!

Jullie begrijpen er geen bal van hoe wij door DBN c.s. erin geluisd zijn en opnieuw worden.

Martinvdm

Re: Duisenbergregeling "gerechtigde"!

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Trouwens ook leuk zoals balletje mvdm weer probeert om intelligent over te komen, vind je niet?
Ja Joop..Vind je niet...? :wink:

Don Quijote
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 sep 2004 00:29

Re: Duisenbergregeling "gerechtigde"!

Ongelezen bericht door Don Quijote »

En jij Joop K, heb jij dan zoveel verstand van beleggen met geleend geld? In België het stamland van DBN zijn aandelenlease-constructies niet toegestaan, maar in de bananenrepubliek NL wel. Dat is de reden waarom de gedupeerden in België door DB veel coulanter worden behandeld dan in NL mede omdat de financiële belangen voor DB in België veel groter zijn dan in NL, waar DBN de aftocht aan het blazen is. En eigenlijk is het zo, dat DBN kennelijk ook geen verstand heeft van beleggen met geleend geld, want ze zijn er glorieus ingeluisd door Aegon c.s.

Lavi
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 nov 2006 10:13

Re: Duisenbergregeling "gerechtigde"!

Ongelezen bericht door Lavi »

Neem een banaan en stel je niet zo aan. :lol: :lol: :lol:

Don Quijote
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 sep 2004 00:29

Re: Duisenbergregeling "gerechtigde"!

Ongelezen bericht door Don Quijote »

:D Van onbenullen kun je alleen maar onbenullige reacties verwachten! :P :D :lol: :shock: :) :roll: :idea: :!: :evil: :twisted: :shock: :D :) :( :o :wink: :roll: :idea:

Lavi
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 nov 2006 10:13

Re: Duisenbergregeling "gerechtigde"!

Ongelezen bericht door Lavi »

Inderdaad koning onbenul, je slaat de spijker op zijne kopske.
Maar wat doe je hier nog, je moet snel je koffers pakken en verdwijnen uit deze vreselijke bananenrepubliek.

Als je vertelt wanneer je daadwerkelijk de grens over gaat dan kom ik je persoonlijk uitzwaaien en krijg je van mij nog een cadeau mee, een heerlijke tros bananen, heb jij ook wat! :lol:

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Duisenbergregeling "gerechtigde"!

Ongelezen bericht door pluutje »

Ach, 't is Lavi maar...! :idea: :roll: :wink:

Don Quijote
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 sep 2004 00:29

Re: Duisenbergregeling "gerechtigde"!

Ongelezen bericht door Don Quijote »

Laviloos, geef eens een inhoudelijke reactie i.p.v. alleen maar met trossen bananen te zwaaien en steek die maar in je r..t !!!

Joop(K)
Berichten: 325
Lid geworden op: 24 mei 2004 08:02

Re: Duisenbergregeling "gerechtigde"!

Ongelezen bericht door Joop(K) »

Don Quijote roept:
En jij Joop K, heb jij dan zoveel verstand van beleggen met geleend geld?
Nee, DQ, daar heb ik inderdaad geen verstand van. Daarom ben ik er ook nooit aan begonnen....

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Duisenbergregeling "gerechtigde"!

Ongelezen bericht door pluutje »

Maar Joop, je zult moeten toegeven dat je hier op het Forum al veel hebt bijgeleerd!

:arrow: Vooral op het gebied van ''Gedupeerden pesten''.

Amusant voor jou, dat wel natuurlijk. :?

Don Quijote
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 sep 2004 00:29

Re: Duisenbergregeling "gerechtigde"!

Ongelezen bericht door Don Quijote »

Nee, DQ, daar heb ik inderdaad geen verstand van. Daarom ben ik er ook nooit aan begonnen....
Nou Joop Konijn, wat doe je dan eigenlijk op dit forum? Alleen gedupeerden jennen, zeker! Volgens mij heb jij eigenlijk nergens verstand van! Je zou eigenlijk bij DBN moeten gaan werken, want die hebben ook alleen maar verstand van gedupeerden jennen en eerst zichzelf laten belazeren en dan vervolgens de kluit!

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Duisenbergregeling "gerechtigde"!

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Het gaat vanavond weer heel gezellig worden tussen de forum verslaafden.
Gelukkig ben ik vanavond gezellig weg en hoef ik me er niet mee te bemoeien.
Tja ik heb dezelfde verslaving als jullie, alleen vanuit een ander invalshoek.
Ik kijk vannacht wel hoe het is afgelopen.
Maken jullie het a u b een beetje leuk spannend zodat ik ook nog wat te lachen heb.
Nog veel plezier vanavond ik ben weg :wink:

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: Duisenbergregeling "gerechtigde"!

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

Don Quijote, Joop (K) zorgt dat de realiteit niet verdwijnt op dit forum.

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: Duisenbergregeling "gerechtigde"!

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

Hee Ad, is er een gezellige gay party vanavond? :wink:

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Duisenbergregeling "gerechtigde"!

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ja Linda het was reuzegezellig. Maar hier is alles in slaap gevallen blijkbaar. Kunnen ze me toch niet missen. Goh!!

Gesloten