LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dooie mus

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
grietje 40
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mar 2007 11:16

dooie mus

Ongelezen bericht door grietje 40 »

:twisted: :evil:
duisenbergoverzicht.
22 februari kreeg ik een brief van Dexia,
daarin stond dat alles kwijtgescholden was en dat ik niets meer hoefde te betalen en dat mijn b.k.r. registratie weg ging per direct.
1 maart krijg ik een betalings herinnering geen bedrag vermeld.
ik dacht foutje en keek op internet en ook daar staat niets open .
ik dacht toch maar even bellen ,daar vertelde ze mij dat ik nog een rekening van 1164euro open stond en dat de excuus brief onderweg was .
dexia beheerst ondertussen ons hele leven
dan weer goed nieuws dan weer slecht nieuws .
waneer stopt dit toch???

Martinvdm

Re: dooie mus

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Weer een duidelijk bewijs dat de administratie van Dexia een rotzooitje is en dat terwijl anderen op dit forum beweren dat het allemaal zo lekker 'helder' en 'duidelijk' is... :cry: daar in Amsterdam.

Of iemand wil schikken of niet, dat mag de persoon in kwestie zelf bepalen maar zorg ervoor dat je eerst ZWART OP WIT van Dexia een brief hebt waarin staat wat je nog moet betalen. Dit voorkomt, en hierboven is daar weer een goed voorbeeld van, teleurstelling achteraf !!

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: dooie mus

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Ik zou die brief, als u daarmee genoegen neemt, maar goed bewaren en daadwerkelijk niets meer betalen. U ben schuldenvrij wat DEXIA aangaat.
Maar pasop, u heeft nadien ook geen verhaal meer en ik weet niet of u daar dan wel zo gelukkig mee moet zijn.

bromtol
Berichten: 648
Lid geworden op: 22 mei 2005 16:29

Re: dooie mus

Ongelezen bericht door bromtol »

stuur een brief terug waarin je zegt dat je het niet accepteert dat je nu toch weer moet betalen omdat Dexia nu eenmaal (op grond van artikel 3:35 BW) niet kan terugkomen op de een eerdere mededeling waarop je hebt vertrouwd.

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: dooie mus

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Ik weet de oplossing voor Grietje 40:

Bewaar die brief van 22 februari als goud.

Die brief kan je beschouwen als een dading zijdens Dexia. Wanneer blijkt dat Dexia je registratie bij het BKR niet onmiddellijk heeft laten schrappen, zoals toegezegd in die brief, is er bovendien sprake van een door Dexia gepleegde onrechtmatige daad. Hierdoor lijdt jij nog eens extra schade, waarvoor je (financiële) genoegdoening zou kunnen eisen.

Vooral NIET met Dexia meer hierover schrijven of telefoneren!

Laat ze nu maar gaan proberen nog geld van jou los te peuteren. Mijn raad: betaal geen cent want je hebt het bewijs van finale kwijting nu in handen. Wees daar zuinig op!

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: dooie mus

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 07 Mrt 2007 11:43 door Martinvdm
-------------------------------------------------------------------------------
Weer een duidelijk bewijs dat de administratie van Dexia een rotzooitje is en dat terwijl anderen op dit forum beweren dat het allemaal zo lekker 'helder' en 'duidelijk' is... :cry: daar in Amsterdam.
:arrow: Reken maar van yes...!

Zes weken ben ik bezig geweest om mijn DR geld terug te krijgen. De ene vergissing na de andere. :cry:

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: dooie mus

Ongelezen bericht door Janny »

Zijn dat allemaal fouten? of zijn het opzettelijke speldeprikken om de zaak te traineren. Als! ik post krijg, gelukkig gaat het meeste recht-streeks naar de advocaat, dan kloppen de gegevens steeds tot op de cent.

Waarom bij de een dan kloppende gegevens, en bij de ander, zodra het over definitieve afrekeningen gaat, een rommeltje?
Janny

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: dooie mus

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 09 Mrt 2007 11:43 door Janny
--------------------------------------------------------------------------------
Zijn dat allemaal fouten? of zijn het opzettelijke speldeprikken om de zaak te traineren. Als! ik post krijg, gelukkig gaat het meeste recht-streeks naar de advocaat, dan kloppen de gegevens steeds tot op de cent.
Waarom bij de een dan kloppende gegevens, en bij de ander, zodra het over definitieve afrekeningen gaat, een rommeltje?
Janny
Janny,

Met handen en voeten heb ik de administratie van Dexia duidelijk moeten maken dat ik geen gebruik kon maken van de Eegalease-regeling! Omdat ik op het moment van afsluiten nog net niet gehuwd was! Bewijs zus, bewijs zo! Brieven, e-mail en telefoongesprekken!

Na vijf weken een e-mail van mijn advocaat en binnen een week was het 2/3 bedrag overgemaakt.

Anton

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: dooie mus

Ongelezen bericht door Janny »

dat bedoel ik nou juist Pluutje Anton,
Plagen ze ons zo met opzet om ons te treiteren. het lijkt er op. Voor een advocaat zorgen ze schijnbaar wel voor goede corrrespondentie.
En het is toch van de zotte, dat ze war het niet kan een eega situatie willen. Maaar viel je aankoopdatum nog net niet binnen, bv 1 dag. jammer
Janny

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: dooie mus

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 09 Mrt 2007 14:21 door Janny
-------------------------------------------------------------------------------
dat bedoel ik nou juist Pluutje Anton,
Plagen ze ons zo met opzet om ons te treiteren. het lijkt er op.


Janny,

Daar lijkt het inderdaad op! Maar ik heb ook ervaren dat er een stukje desinteresse meespeelde.

:wink:

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: dooie mus

Ongelezen bericht door Janny »

ddat klopt dus helemaal met wat ik eerder schreef. als de gedupeerden iets vragen dan is het bij dexia, doe niet teveel moeite het kost alleen maar geld.
als een advocaat iets vraagt, dan is o dat is dus serieus , laat ons maar antwoord geven.
Nou met dat spul hebben we dus zaken gedaan , nou zaken we zijn dus door hen bedrogen. dan kun je dus ook weinig zinvols van deze bank verwachten.
sterkte. janny

Harrison Schmidt
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 jun 2006 07:22

Re: dooie mus

Ongelezen bericht door Harrison Schmidt »

Duidel;ijk gevalletje wie zijn kont brandt moet op de blaren zitten. :cry:

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: dooie mus

Ongelezen bericht door pluutje »

Alweer? :idea:

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: dooie mus

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

Nee, nog steeds!

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: dooie mus

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Beste Janny, hieruit is op te maken hoe DEXIA er zelf tegenover staat.
Waarom loopt deze regeling in andere landen om ons heen dan wel?
Doet ze dat? Nee ook niet hoor! Alleen weten de trouwbewuste klanten daarvan nog niets. Dit gaat op voor alle beleggingskunstjes.
De remedie luidt, je wordt hoe dan ook beet genomen.

jackpot

Re: dooie mus

Ongelezen bericht door jackpot »

Lieve mede-lezers, graag uw aandacht voor het volgende :

Tot slot is Koffeman natuurlijk getrouwd met Antoinette Hertsenberg van het consumentenprogramma TROS Radar, hetgeen volgens boze tongen een interessant licht werpt op de Radar-uitzending over het Halal-vlees van Albert Heijn en de daaraan gekoppelde e-mail campagne van de Dierenpartij die de grootgrutter op de knieën dwong.

LEES VERDER OP :
http://dezwijger.blogspot.com/2007/03/c ... oe_13.html

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: dooie mus

Ongelezen bericht door Janny »

De inhoud van de aangehaalde website, lijkt mij geen enkel verband te houden met de Aandelenlease . Of het moet de link zijn naar Mevr Hertsenberg. Die link is voor mij van nul en generlij waarde in dit forum.
Mijn inziens is het belangrijk voor de waarheidsvinding, dat we de discussies zuiver houden, en geen andere onderwerpen die hiermee niet verwand zijn invoegen
Janny

Gesloten