LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Holla Poelman Advocaten

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
leeuwtje
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 mei 2005 13:47

Holla Poelman Advocaten

Ongelezen bericht door leeuwtje »

Heeft iemand die net zoals ik in een groepsprocedure zit via Holla Poelman Advocaten de laatste tijd nog een schrijven of informatie gekregen van dit advocatenbureau?

Ben benieuwd of hun ook nog gaan reageren naar aanleiding van de actuele stand van zaken.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Holla Poelman Advocaten

Ongelezen bericht door Janny »

Niet om vervelend te doen. Een goede verstandhouding tussen advocaat en cliënt creëer je niet door op internet naar berichten te informeren. Waarom vraagt u het niet per e-mail bij de advocaat of de secretaresse? zij kunnen en willen u vast alle gewenste informatie geven.
Janny

leeuwtje
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 mei 2005 13:47

Re: Holla Poelman Advocaten

Ongelezen bericht door leeuwtje »

Beste Janny,

Van Holla Poelman Advocaten hoor je schriftelijk gemiddeld 2 x per jaar inclusief een acceptgiro erbij voor bijbetaling. Ik krijg het gevoel dat er bij Holla Poelman Advocaten niet zo een vaart achter gezet wordt. Het zou mischien makkelijker zijn als ze aan hun clienten regelmatig een nieuwsbrief sturen.

Ik ben gewoon benieuwd wat voor ervaringen anderen hiermee hebben.Niets meer en niets minder.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Holla Poelman Advocaten

Ongelezen bericht door Janny »

Leeuwtje,

mijn excuses, het kwam dus inderdaad nogal aanvallend over, hetgeen duidelijk niet mijn bedoeling was. Zelf heb ik nl een advocaat die, zeker bij bijzondere zaken een korte nieuwsbrief stuurt, maar normaal elke 2 maand de stand van zaken doorgeeft. dus prettig geregeld. Verder wordt me steeds verzekerd, 'als je vragen hebt vraag gerust"dus het onderlinge contact is goed. Ik verwacht namelijk ook dat wanneer je als cliënt contract hebt ook als opdrachtgever behandeld wordt. Ik betaal voor diensten die zij leveren. dus mag je ook de uitvoering van die diensten vertaald zien in verslaglegging.
Maar al met al, ook voor mij is de eindstreep nog niet bereikt.
Vriendelijke groet,
Janny

leeuwtje
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 mei 2005 13:47

Re: Holla Poelman Advocaten

Ongelezen bericht door leeuwtje »

Beste Janny,

Voor mij en mijn gezin is de eindstreep ook nog niet bereikt. We zitten al een aantal jaren in hetzelfde schuitje. Hou vol. Eerlijk duurt het langst hoop ik al ga ik daar steeds meer aan twijfelen. Ik wil verder met mijn leven, mijn toekomst en dat van mijn gezin.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Holla Poelman Advocaten

Ongelezen bericht door Janny »

Leeuwtje,

hou je taai, en laat je gezin niet de dupe worden. probeer de draad weer op te pakken en van de plezierige dingen te genieten.
persoonlijk heb ik goede hoop dat de eindstreep naderd, en dat er maart 2008 al behoorlijk meer duidelijkheid is. Augustus 2007 moet er duidelijk zijn wie verder gaat met procederen en wie direct afwerkt, het doorprocederen zal zo-wie-so tijd gaan kosten. het moet allemaal uitgeplozen worden, en op de rails gezet zijn voordat de trein kan rijden. maar dan ga ik er ook van uit dat het afgewerkt wordt.

Groetjes en een goed weekend. Janny

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Holla Poelman Advocaten

Ongelezen bericht door aert0001 »

de meeste gedupeerden beschikken eerder over informatie dan hun advocaten, misschien kunnen we het beter omdraaien, informeer je advocaat,

T :lol: n

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Holla Poelman Advocaten

Ongelezen bericht door Janny »

daarvoor is nodig: contact. over en weer

leeuwtje
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 mei 2005 13:47

Re: Holla Poelman Advocaten

Ongelezen bericht door leeuwtje »

Ik informeer mijn advocaat. Mijn advocaat stuurt mij een rekening. De omgekeerde wereld? Het moet wel van twee kanten komen lijkt mij, net zoals Janny zegt. Als je voor een dienst betaald moet er ook een dienst geleverd worden.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Holla Poelman Advocaten

Ongelezen bericht door aert0001 »

Ik informeer mijn advocaat. Mijn advocaat stuurt mij een rekening. De omgekeerde wereld? Het moet wel van twee kanten komen lijkt mij, net zoals Janny zegt. Als je voor een dienst betaald moet er ook een dienst geleverd worden.
correct, dat is nu juist het punt, de advocaat kost geld, jij niet.

Ton

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Holla Poelman Advocaten

Ongelezen bericht door Hans A »

Om kosten te voorkomen kun je toch informatie via je contactpersoon uitwisselen.
Heb ik ook gedaan en T :idea: N heeft mij toen medegedeeld hoe de vlag er bij hangt.

Gr Hans A

denmar
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 feb 2006 10:38

Re: Holla Poelman Advocaten

Ongelezen bericht door denmar »

Mijn ervaring is dat ton niet altijd netjes reageert als je hem wat vraagt over de zoveelste rekening van holla poelman. Ik begrijp best dat hij niks kan veranderen aan sommige dingen maar hij zou toch de beleefdheid moeten kunnen opbrengen om netjes te reageren als hem iets zeer beleefd en netjes vraagt. In tegenstelling tot piet koremans, die kan je altijd wat vragen en dan krijg je tenminste netjes antwoordt.

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Holla Poelman Advocaten

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Wie heeft dit advocatenbureau eigenlijk aanbevolen?

Loeke de Waal
Berichten: 64
Lid geworden op: 15 sep 2005 13:43

Re: Holla Poelman Advocaten

Ongelezen bericht door Loeke de Waal »

In ieder geval niet Joop den Uil :shock:

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Holla Poelman Advocaten

Ongelezen bericht door aert0001 »

Geplaatst op: 04 Mei 2007 18:05 Onderwerp: Holla poelman advocaten



Mijn ervaring is dat ton niet altijd netjes reageert als je hem wat vraagt over de zoveelste rekening van holla poelman. Ik begrijp best dat hij niks kan veranderen aan sommige dingen maar hij zou toch de beleefdheid moeten kunnen opbrengen om netjes te reageren als hem iets zeer beleefd en netjes vraagt. In tegenstelling tot piet koremans, die kan je altijd wat vragen en dan krijg je tenminste netjes antwoordt
Dat probeer ik ook maar de groep is groot en de vragen legio, sommige zaken zoals betalingen heb ik gewoon geen enkele kijk of zegenschap over.
Mijn ervaring is ook dat de gedupeerden vaak alleen maar een bevestiging zoeken voor zaken die ze eigenlijk zelf reeds weten, er zijn weleens stemmen opgegaan om b.v. een nieuwsbrief te gaan verzenden maar de inhoud zou voor de gemiddelde gedupeerde alleen maar oud nieuws zijn,
maar heb je vragen ik zal ze proberen te beantwoorden, alhoewel ik natuurlijk geen jurist ben,

groetjes T :? n

yvonne s
Berichten: 122
Lid geworden op: 05 feb 2004 19:54

Re: Holla Poelman Advocaten

Ongelezen bericht door yvonne s »

ha llo Ton,

Weet je al iets wanneer het verder gaat met de rechtzaak?

groetjes yvonne s

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Holla Poelman Advocaten

Ongelezen bericht door aert0001 »

hoi Yvonne,

check y.mail,

Ton

henkgeluk
Berichten: 302
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:05

Re: Holla Poelman Advocaten

Ongelezen bericht door henkgeluk »

zie mijn eerdere topics daarover.

gr

henk geluk

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Holla Poelman Advocaten

Ongelezen bericht door aert0001 »

beste Henk,

ik heb nog altijd geen vraag onyvangen van deze personen en als er geen vraag is dan is het moeilijk antwoorden,

T :( n

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: Holla Poelman Advocaten

Ongelezen bericht door Captain-America »

Het onderstaande gelezen hebbende, voel ik mij toch geroepen om te reageren.

Dankzij mensen zoals Ton, en zijn gezin, niet te vergeten, alsook vele anderen in here, zijn en worden er veel gedupeerden geholpen. Durf zelfs te stellen dat mede hierdoor de positie van alle gedupeerden hierdoor verbeterd is.

Anyway, doordat Ton cs op diverse tijdstippen worden benadert kan het best eens voor komen dat het 'even' (minder) gelegen komt, zo kan ik mij voorstellen. Feit is echter dat Ton, net als Piet en vele anderen zowel eerder vermeld als op de achtergrond aanwezig, iedereen onbaatzuchtig proberen te helpen.

Dat wou ik nou even kwijt.

@ Ton, Piet en alle anderen Super :!: Gaat allen zo door.

Uw allen Captain-America (weer even duidelijk aanwezig in here 8) )


Geplaatst op 04 Mei 2007 23:45 door aert0001


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Geplaatst op: 04 Mei 2007 18:05 Onderwerp: Holla poelman advocaten



Mijn ervaring is dat ton niet altijd netjes reageert als je hem wat vraagt over de zoveelste rekening van holla poelman. Ik begrijp best dat hij niks kan veranderen aan sommige dingen maar hij zou toch de beleefdheid moeten kunnen opbrengen om netjes te reageren als hem iets zeer beleefd en netjes vraagt. In tegenstelling tot piet koremans, die kan je altijd wat vragen en dan krijg je tenminste netjes antwoordt



Dat probeer ik ook maar de groep is groot en de vragen legio, sommige zaken zoals betalingen heb ik gewoon geen enkele kijk of zegenschap over.
Mijn ervaring is ook dat de gedupeerden vaak alleen maar een bevestiging zoeken voor zaken die ze eigenlijk zelf reeds weten, er zijn weleens stemmen opgegaan om b.v. een nieuwsbrief te gaan verzenden maar de inhoud zou voor de gemiddelde gedupeerde alleen maar oud nieuws zijn,
maar heb je vragen ik zal ze proberen te beantwoorden, alhoewel ik natuurlijk geen jurist ben,

groetjes T n

Gesloten