LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zalmpje toch ................ !!!!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
CvdH
Berichten: 177
Lid geworden op: 23 okt 2006 19:42

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door CvdH »

De tekst van een clown kan nooit op jou slaan , want jij draagt thuis en op de camping altijd je Adamskostuum :lol:

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

:lol: Ik had het dus ook niet over mijzelf, maar over JOU, CvdH. :lol:

Ieder ander had dat zonder verdere uitleg al begrepen! :lol:

CvdH
Berichten: 177
Lid geworden op: 23 okt 2006 19:42

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door CvdH »

Trek je morgen wel een jas aan als je buiten gaat spelen het wordt maar 14 graden :shock: :roll:

Ik duik nu in de studieboeken welterusten alvast :o

Miles79
Berichten: 119
Lid geworden op: 27 jan 2006 14:38

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Miles79 »

edit
Laatst gewijzigd door Miles79 op 04 jul 2007 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Gelooft u zelf echt dat de hier aanwezige gedupeerden op uw pro-Dexia en pro-Zalm praatjes zitten te wachten, Miles79? Dan bent u minder slim en bovendien nog een stuk verwaander dan ik al aannam.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Nita »

Jammer dat de discussie tussen henkgeluk en Mile79 zo moet eindigen .Volgde het met genoegen.Waar bleef de Brabander die dit topic is begonnen?

Miles79
Berichten: 119
Lid geworden op: 27 jan 2006 14:38

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Miles79 »

edit
Laatst gewijzigd door Miles79 op 04 jul 2007 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Miles79
Berichten: 119
Lid geworden op: 27 jan 2006 14:38

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Miles79 »

Jammer dat de discussie tussen henkgeluk en Mile79 zo moet eindigen .Volgde het met genoegen.Waar bleef de Brabander die dit topic is begonnen?
Nita, je hebt gelijk. Mischien kan iemand het topic weer bij het onderwerp oppakken; zalm bij de DSB.

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

De echte gedupeerden hebben slechts één belang: hun geld terugkrijgen, dat hen door malafide banken en verzekeraars onder valse voorwendselen werd ontfutseld. Zalm heeft dit onrecht tegen beter weten laten voortduren en de oplichters van allerlei pluimage de hand boven het hoofd gehouden. De aap is nu uit de mouw gekomen: aan deze oud-minister kleeft een vies luchtje. Niet alleen is de man volkomen onbetrouwbaar - kijk maar hoe hij ons allen letterlijk heeft genaaid met de te lage conversiekoers van de gulden naar de euro en de wijze waarop hij daarover ook nog loog - ook heeft hij al tijdens zijn ministerschap zijn bed gespreid en de banken te vriend gehouden om daar op een later tijdstip privé de vruchten van te kunnen plukken.
Helaas staat hij daarmee niet alleen: denk aan W. Kok met zijn valse praatjes over exorbitante zelfverrijking (gold natuurlijk niet voor hemzelf), H. Hogervorst (naar de AFM) en nog enkele van deze onfrisse figuren.
Er wordt gezegd "ieder volk krijgt de regering die het verdient", maar dat dit voor Nederland tot zulke extremen moet leiden wil ik mij niet laten welgevallen zonder tenminste mijn bek daartegen open te gooien!

Daartegen helpt geen "Miles79"!
Laatst gewijzigd door Procesvoerder op 02 jul 2007 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.

henkgeluk
Berichten: 302
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:05

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door henkgeluk »

miles79,

normaliter geef ik geen reacties terug maar nu wel.
ik beschouw u niet als ondeskundig,ook niet dat u geen gelijk zou hebben,integendeel u zult best gezien u opleiding van deze zaken verstand hebben. maar u heeft ook kunnen zien als u op mijn naam zoekt dat ik never iemand uit ga schelden ,om maar wat te noemen.

ik zal u zeggen als niet rechtsgeleerde waar ik mijn feiten op baseer.
levens wijsheid(ben geen 20 meer ,eerder pensioen)

ik heb de levenswijsheid opgedaan dat ,ik zal er een benoemen.verder wil ik niet met u in discussie " wiens brood men eet,wiens naam men spreekt.
of het nou gaat over de man in de straat,een jurist ,notaris politieman
bankdirecteur ,ik heb het allemaal in mijn beroepszaam leven meegemaakt . (de zegswijze) daarom is ook mijn commentaar op zalm cum suis hier op gestoeid!! en niet anders.

ik heb respect voor u denkwijze ,maar mijn ervaring is anders over dit soort mensen. ik spreek niet zomaar een oordeel uit.
en ja dan zal er zeker iemand bij zijn die niet onder de condities valt
waar aan ik mijn zg vooroordeel toets,in positieve zin!

het ga u goed,

vrgr

henk geluk

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Elias »

Beste Miles79,

Natuurlijk worden hier boute uitspraken gedaan over de verdere (mis-) stappen van Zalm. Hij zal blijven merken, dat hij op die o zo belangrijke momenten voor zijn (gedupeerde) kiezers, het volledig af liet weten en hen bewust de rug toe keerde.

Wat betreft de Hoge Raad, daar heb je op zich wel gelijk in.
Het is dan ook niet voor niets, dat door Dexia richtinggevende uitspraak door de Hoge Raad werd voorkomen, via versnelde invoering van de WCAM gesteund en gemanipuleerde door Zalm en rechter(bijde)handje Donner......

Voorts:
Zolang ik nog niets aantoonbaars heb gezien, spreek ik mij in ieder geval niet uit tegen Zalm bij de DSB. Een iets neutralere opstellen, iets meer zaken vanaf een afstand beoordelen, onbevooroordeeld, is voor velen kennelijk niet mogelijk.
Hier spreekt een typische jurist, die alleen leeft binnen de (denkbeeldige) muren van het gerechtsgebouw, wie de actuele werkelijkheid van het gebeuren op straat ontgaat en daar alleen achteraf een heel voorzichtig oordeel over durft te geven, mits meer dan voldoende bewijzen zwart op wit, gesteund door meer dan een onder ede afgelegde verklaringen.

Heb je dan de pak weg afgelopen 10 jaar zitten slapen, c.q. heb je nooit eens uit het raam gekeken, c.q. meerdere kranten/bronnen gelezen (behalve de Telegraaf) waar de afgelopen jaren toch wel een rode draad uit te destilleren valt....?

Hoeveel bouwput-, Betuwe-, HSL-, aandelenlease-, woekerpolis- en noem maar op-affaires binnen meerdere ambtsperiodes heb jij nodig om toch eens een voorzichtig-kritische reactie tijdens zo'n gebeuren te geven, in plaats van alleen helemaal achteraf een vingertje op te steken ? ( als alles achter de rug is)

Weer heel bout van mij natuurlijk, helemaal mee eens, maar geef dan hier - als jurist - eens je visie over de actuele punten die bijv. in de voorbeeld zaken in A'dam spelen.......

Ik garandeer je, dat die visie hier welkom is en positief bijdraagt aan de meningsvorming op dit forum.
(Op de voorspelbare bekende reacties na van Cvd.. c.s. dan)

Maar gezien het feit dat je uitgerekend vandaag ( 2 juli) je vingerspoortjes op de vele andere fora hebt "ge-edit" verwacht ik er eerlijk gezegd niet veel van.....

CvdH
Berichten: 177
Lid geworden op: 23 okt 2006 19:42

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door CvdH »

Elias dit is geen papegaaienforum daarvoor moet je bij PAL zijn :shock:

J.L. v. N.
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 mei 2005 11:17

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door J.L. v. N. »

CvdH, betekent dat Clown van de Huftersbank?

CvdH
Berichten: 177
Lid geworden op: 23 okt 2006 19:42

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door CvdH »

Goede morgen buurvrouw :lol:

Miles79
Berichten: 119
Lid geworden op: 27 jan 2006 14:38

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Miles79 »

edit
Laatst gewijzigd door Miles79 op 04 jul 2007 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Nita »

CvdH,Er zijn mensen die deze"leerzame" discussie willen volgen,stop dus met die ongein.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Elias »

En als dit topic op zijn einde raakt, zullen ook mijn laatste posts verwijderd worden.
Aldus Miles79

Tja, ook een jurist moet toch een keer z'n lucht kunnen laten ontsnappen, of beter gezegd je (air-)miles opmaken, anders had die energie om te sparen ook geen zin....
:roll: :o

Martinvdm

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Martinvdm »

En inderdaad Elias, ik ben bezig al mijn posten te verwijdederen.
Ik vind de bijdrage van Miles erg zinvol en betreur het dat hij zijn postings gaat verwijderen. Ik geloof ook niet dat hij een Pro Dexia instelling heeft en probeert om de toch al zo (sommige) onzekere gedupeerden in een hoek te duwen. Hij gaf ook aan dat zijn ouders mede slachtoffer zijn dus hij weet precies hoe de vork, en zeker juridisch, in de steel zit.

Misschien is hij iets terughoudend omdat hij, toch zijn geld moet verdienen als zijnde bedrijfsjurist in de bancaire sector en natuurlijk zijn eigen werkgebied niet (nog verder) wil ondermijnen.

Dat hij een ander standpunt heeft over Zalm is een eigen keuze en die respecteer ik. Ondanks dat Zalm zijn hoofd gedraaid heeft tov aandelenlease met zijn WCK uitspraak en het gemis van actie uit de politiek neem ik hem dat zeer zeker kwalijk. We weten allemaal hoe Zalm over het bedrijfs cq. bankwezen denkt en het kapitaal heeft macht !!

Om Zalm, als ex minister van financien, helemaal af te schieten vind ik ook te ver gaan.

Een forum, en vooral dit forum, lees ik eigenlijk op 2 manieren:

Je hebt bijdrages en bijdrages.

Krantenartikelen, uitspraken, het soms zo moeilijke juridische geleuter waar ik soms niet uit kan komen, meningen en praktijkvoorbeelden zijn voor mij boeiend en die lees ik ook graag en geven mij voer en informatie voor mijn eigen zaak.

En natuurlijk de 'onzin' bijdrages die ik lees als zijnde wat amusument en als dusdanig op reageer met een wat komische bril op mijn neus.

Ik heb zelf het gevoel dat Miles zijn bijdrages behoren tot de eerste groep waar ik het over had en dus ook wil blijven reageren over dit onderwerp. Zowel vanuit zijn juridische kennis en achtergrond en vanuit zijn positie als '(ex)vertegenwoordiger' van zijn ouders.

Ik hoop nog veel van je te lezen !

Groet,
Martin

Procesvoerder.
Berichten: 22
Lid geworden op: 01 dec 2006 13:33

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Procesvoerder. »

Dat is een goed geluid beter dan die arrogante kwal elias die niemand z'n mening gunt

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Zalmpje toch ................ !!!!

Ongelezen bericht door Nita »

Miles79,

Reageer svp. :roll:

Gesloten