LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Standbeeld voor Willems?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Meeberg
Berichten: 50
Lid geworden op: 01 mar 2007 16:56

Standbeeld voor Willems?

Ongelezen bericht door Meeberg »

Misschien kunnen we iets organiseren voor Willems nu blijkt dat zijn theorieen waar zijn. Een standbeeld oprichten, al zijn columns in boekvorm uitbrengen en in ieder geval zorgen dat hij weer snel toegang tot dit forun krijgt. Andere ideeen? Laat het weten!

J. Degrelle
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 mar 2008 14:22
Locatie: Heilig Landstichting

Re: Standbeeld voor Willems?

Ongelezen bericht door J. Degrelle »

Beste mensen, weet iemand hoe het met Rudy Willems gaat? Hij wordt node gemist op dit forum!

gerland
Berichten: 772
Lid geworden op: 29 nov 2005 17:57

Re: Standbeeld voor Willems?

Ongelezen bericht door gerland »

Wie is Rudy Willems?

Toch niet zo'n geobsedeerde aandelenleasequerualant?

sourireunpeu
Berichten: 20
Lid geworden op: 07 mei 2010 01:15

Re: Standbeeld voor Willems?

Ongelezen bericht door sourireunpeu »

Volgens mij was dat een vroegere moderator !

J. Degrelle
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 mar 2008 14:22
Locatie: Heilig Landstichting

Re: Standbeeld voor Willems?

Ongelezen bericht door J. Degrelle »

Nee, dat was een van de meest vooraanstaande leden van dit subforum. Zijn berichten waren uniek!
Dat men de adviezen van Koremans toen had gevolgd, wil zeggen dat men toen ook geen betere uitweg wist om uit de vastgelopen bittere ellende te geraken. Dat men het nu anders interpreteert is het een teken van groffe ondankbaarheid.
Hetzelfde geldt voor de mensen die zich nu vastpinnen op de € 500.--
Was dit voorstel er niet, dan was er ook geen andere uitweg dan bukken voor Dexia of 2x €500 betalen.
Ondankbare, kortzichtige en goedkope figuren vind je altijd, die voor een rotte harinkje een verse kabeljauw willen hebben, krijgen zij tenslotte een kabeljauw, dan zitten zij te mauwen voor een haai voor de helft van de prijs.
Zij vergeten hun klemmende situatie van toen en de bevrijende helpende hand, maar willen steeds een volledige gratis oplossing voor een appel en een ei voor hun zware problemen. Gewoon lummelachtig!!

J. Degrelle
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 mar 2008 14:22
Locatie: Heilig Landstichting

Re: Standbeeld voor Willems?

Ongelezen bericht door J. Degrelle »

Nog een:
Spigt manipuleert en verdraait een stinkende beerput in een lounge-salon.
Spigt probeert over de rottende ontbindingen te springen, om dan een houding te nemen alsof het allemaal gaat om een clean zaak!.
Op welke wijze kwamen de Stichtingen aan zoveel aanhangers: eenvoudig zich voordoen als enige belangenbehartiger voor machtloze gedupeerden en toen het zover was uit eigenbelang de zaak verraden door over te lopen naar Dexia om zich te laten omkopen.
Spigt zwijgt over de vele contracten die nietig werden verklaard evenals het waardeloos product, zorgplicht, misleidingen en valse vergunningen. Laat Spigt eens vertellen bij wie de aandelen werden gekocht en betaald, dan hoeft de gerechtpolitie niet bij hun binnen te vallen.
Spigt stapt hier overheen met al te groot gemak alsof er niets aan de hand is. Het is te hopen dat de achterste van Spigt de komende dagen flink op gloeiende kolen zal worden gezet, opdat hij leert beseffen, dat het omdraaien van zaken en mooi weer spelen in slecht bar weer met rottende stinkende vis, tot criminaliteit behoort, waarvoor hij goed schuldig is.
Zwemmen in gezond helder water is wat anders dan spartelen in vuile beerput, en net doen alsof de zon schijnt en er is niets aan de hand!!!
Voor meer berichten: zoek op auteur Willems

Zou erg goed zijn als hij weer op dit forum zou verschijnen

gerland
Berichten: 772
Lid geworden op: 29 nov 2005 17:57

Re: Standbeeld voor Willems?

Ongelezen bericht door gerland »

J. Degrelle schreef:Nee, dat was een van de meest vooraanstaande leden van dit subforum. Zijn berichten waren uniek!
Dat men de adviezen van Koremans toen had gevolgd, wil zeggen dat men toen ook geen betere uitweg wist om uit de vastgelopen bittere ellende te geraken. Dat men het nu anders interpreteert is het een teken van groffe ondankbaarheid.
Hetzelfde geldt voor de mensen die zich nu vastpinnen op de € 500.--
Was dit voorstel er niet, dan was er ook geen andere uitweg dan bukken voor Dexia of 2x €500 betalen.
Ondankbare, kortzichtige en goedkope figuren vind je altijd, die voor een rotte harinkje een verse kabeljauw willen hebben, krijgen zij tenslotte een kabeljauw, dan zitten zij te mauwen voor een haai voor de helft van de prijs.
Zij vergeten hun klemmende situatie van toen en de bevrijende helpende hand, maar willen steeds een volledige gratis oplossing voor een appel en een ei voor hun zware problemen. Gewoon lummelachtig!!
Door zo'n stukje proza begrijp ik helemaal waarom hij gemist wordt!

J. Degrelle
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 mar 2008 14:22
Locatie: Heilig Landstichting

Re: Standbeeld voor Willems?

Ongelezen bericht door J. Degrelle »

Erg veel berichten worden er hier niet meer geplaatst op het forum over legio lease. Dat was in de oude dagen wel anders. Daarom nog een keer een gouwe ouwe van good old Willems:

Citaat:
Geldweg,

Ik heb kennis genomen van jouw opgesomde bagage, strikt genomen verbazend wekkend, echter wanneer ik al die kennis terugbrengt in de kwaliteit en diepgang van al jouw reacties hier op dit forum, trek ik mijn neus voor op. Ik ken Tilburg, ik gun je al eer toe al komt het helaas niet ten uiting, waarvoor jij mij niet kwalijk moet nemen. Jouw kennis imponeert niet. De zaak b.v. van Minister Zalm als bestuurslid van de KPN kookt reeds een jaar in jouw brein en zeer ten onrechte. Ik ben niet van plan jou de pap in de mond leggen, maar verwijs je naar het artikel van Peter Olsthoorn van 8 maart 2003 met de titel: Minister Zalm bestuurslid van KPN. Op grond van jouw onderzoek (?) naar onderdrukte gevoelens van homo’s, lijkt het mij meer op een zeer goedkope (diploma’s onwaardig) geste van: verdachtmaking, het uitspelen ervan, in de verwachting anderen te beschadigen en vernederen. En dit is niet de stijl van een capabele zwaargewicht met dergelijke papieren. Je had het ook over “kozijnen verkopen”! Ja….ik ken Tilburg en zal maar zwijgen!!! Je moet het zelf inzien, lijkt nergens op een man met hoogstaande papieren. Ik ken betere snedige Amsterdamse rakkers, zonder opleiding!!
Ik heb een artikel geschreven:”Recht is recht” in het kader van de ontwikkelingen van de aandelenlease affaire. Ik heb een veertig tal e-mails, waarvoor ik nog geen tijd heb gehad. Ik wil alleen zeggen, jij bent een man van diploma’s, en staat aan de kant van Dexia, schrijf ook wat, waaraan de mensen iets aan hebben om hun visie in de materie te verscherpen. Nee, jij brengt wat anders op, een nietszeggende hetze tegen Willems, waar geen mens iets aan heeft. Zelfs mijn lachspieren zijn verstijfd van jouw product als kennis, hoewel ik zoveel fatsoen heb, om jou niet te ridiculiseren.
Mensen zoals jij, die zich achter diploma’s verschuilen, en van de andere kant hoge pretentie aanmeet van: kijk wat een verzameling ik heb, verlagen diploma’s gehalte tot een goedkope postzegel. Diploma’s moet je waar kunnen maken, anders kan evengoed de kerstboom mee versieren.
Tenslotte “geldweg” (een zeer merkwaardige alias) Hoe hoger het gebergte, hoe korter het gras. (of helemaal geen).

coño
Berichten: 140
Lid geworden op: 08 feb 2008 21:26

Re: Standbeeld voor Willems?

Ongelezen bericht door coño »

Zijn Willems en Procesvoerder onlangs niet in het huwelijksbootje gestapt?

Gesloten