LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] In Memoriam Ad Snoeren.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: In Memoriam Ad Snoeren.

Ongelezen bericht door anne_ »

Bezit...



Het wil maar niet wennen om afscheid te nemen
Ik wil wat bij mij hoort steeds binnen bereik
Die hebberigheid zetelt ferm in mijn genen
Bezit maakt gelukkig en bang tegelijk

Het heeft lang geduurd, maar het is me gaan dagen
Hoe meer ik vergaarde, hoe meer er verdween
De tijd geeft en steelt wat mij lief is geworden
Dus al wat ik krijg blijkt tenslotte te leen.

Schrijver van dit gedicht: © Hannelly



Zo voel ik het precies.

Okerene
Berichten: 529
Lid geworden op: 08 apr 2004 16:40

Re: In Memoriam Ad Snoeren.

Ongelezen bericht door Okerene »

Net pas het nieuws van het overlijden van Ad gelezen. Ik ben met stomheid geslagen. Onze gemeenschappelijke vijand "de dood" heeft weer eens wreed toegeslagen. Als je zelf even je kleinkinderen te logeren hebt gehad en bij het aanzetten van de computer dit leest komt dat hard aan.

Ik kende Ad niet anders dat in zijn strijd voor gerechtigheid tegen Dexia en werd door hem zelfs aangemoedigd om ook anderen bij te staan in hun probleem. Het is nu heel vreemd te bedenken dat Ad er niet meer is. Voor de nabestaanden van hem zijn niettemin mijn woorden van dank dat ik hem "even" heb mogen meemaken via het forum en voor hen misschien de troostrijke gedachte dat er "meer is tussen hemel en aarde" waar voor pijn en verdriet geen plaats zal zijn. Alle nare dingen zullen in vergetelheid geraken. Heel veel sterkte toegewenst!

Met vriendelijke groet,

Okerene

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: In Memoriam Ad Snoeren.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Ìk ben me doodgeschrokken van dit bericht en watje dat ik ben, zit ik nu ook nog te vechten tegen mijn tranen.
Ad, jongen, je hebt er niks meer aan, wat ik ook zeg.
Je was een leeftijdgenoot en een streekgenoot van me en je had een
plaatsje in mijn hart veroverd en daar ga je echt nooit meer weg.

Ik wens je familie en vrienden heel veel sterkte.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: In Memoriam Ad Snoeren.

Ongelezen bericht door Piet »

Ad,

Je vocht op 2 fronten. Eén strijd heb je gewonnen, de tweede en meest belangrijke heb je helaas en tot ons grote verdriet verloren.
De overwinning waar je zo lang voor gevochten hebt, heb je niet mogen meemaken.
Die andere strijd was nog maar kort geleden begonnen, geheel onverwacht.
Je hebt tot het uiterste geknokt voor je leven, maar het heeft niet mogen baten.

Ad, jij was een voorbeeld van doorzettingsvermogen en verzet tegen het onrecht wat aandelenlease heet. Jij motiveerde ons en werd vervolgens door ons weer gemotiveerd. Dat maakte ons sterk en maakte dat wij de kracht hadden om door te vechten en overtuigd waren in de overwinning.
Het laatste gevecht van jou voor het leven is echter definitief voorbij, je bent met opgeheven hoofd van ons heengegaan maar helaas te vroeg. Ondanks je heengaan blijf je in onze harten.

Wouter, alle kracht en sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd, we leven met je mee.
Ad was een kei en nu sta je er alleen voor. Gelukkig zijn er mensen die je steunen in deze moeilijke dagen maar zij kunnen natuurlijk nooit de leegte vullen die Ad achterlaat, want Ad was een uniek mens.

Ad het was een eer je te mogen kennen en met je samen te werken, rust zacht.

Piet Koremans
Voorzitter Stichting Platform Aandelen Lease

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: In Memoriam Ad Snoeren.

Ongelezen bericht door aert0001 »

nog steeds verdoofd zit ik zomaar wat te kijken, Ad is dood, eigenlijk kende we elkaar niet eens, gewoon nooit van gekomen, en nu?
Nu kan dat niet meer, je bent weg, doorgegaan, op weg naar de hemel walhalla of weet ik waar, ik had je nog zo graag eens een hand gegeven, samen gelachen om belachelijke dingetjes, gewoon, Ad, ik zal je nooit vergeten, je was waarlijk een kanjer.

Ton

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: In Memoriam Ad Snoeren.

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Kom net terug van vakantie en lees dit.
Jeetje zeg. Ik heb nog met hem gemaild over een vriend van vroeger die bij mij in de plaats woont.
Heb zijn adres achterhaald en Ad heeft nog met hem gebeld (gelukkig), maar van een ontmoeting is het niet meer gekomen.

Wouter sterkte.

Martinvdm

Re: In Memoriam Ad Snoeren.

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Eastwood-gitarist Ad Snoeren overleden
door Henk den Ridder

Maandag 6 augustus 2007 - OOSTERHOUT - In het Bredase Amphia-ziekenhuis is zaterdag de Oosterhoutse studiohouder en muzikant Ad Snoeren op 60-jarige leeftijd overleden.

Enige tijd geleden was leukemie bij hem geconstateerd. Ad Snoeren is in Oosterhout en verre omgeving bekend van zijn Studio Wisselaar.

Maar voor hij daarmee begon verdiende hij zijn sporen bij Eastwood, de Oosterhoutse band die zo'n dertig jaar geleden furore maakte.

In die band zaten ook onder anderen Jan Kuppens, die vorig jaar overleed, en kastelein Johan Mathon van café De Pub.

Volgens Mathon zagen de oud-leden van Eastwood elkaar nog zeer regelmatig. Ad Snoeren was de zanger en de slaggitarist van Eastwood. Hij was ook verantwoordelijk voor het nummer Dance all night dat nog een hitje voor de Oosterhouters opleverde.

Na Eastwood, stortte Snoeren zich in de opnamenwereld. Eerst had hij een studio aan de Zandheuvel, daarna aan de Wisselaar. Ad Snoeren was juist bezig met de verkoop van de studio, omdat hij na al die jaren iets anders wilde.

Veel Oosterhoutse muzikanten kennen de studio van Snoeren. 't Ceedeeke nam er de jaarlijkse cd op. Ook artiesten als Vader Abraham en Jacques Herb waren er te vinden. Ad Snoeren en zijn partner Wouter Schoots waren in Oosterhout een van de eerste bekende homoparen.

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: In Memoriam Ad Snoeren.

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Zo gaat het, gelijk het gras is ons kortstondig leven (Ps103).
Zo maak je je nog druk om dingen waarvan je denk dat ze heel belangrijk zijn en dan wordt je ineens gefrontreerd met wat echt belangrijk is: leven.
AD was een bekende op dit forum en hoorde er helemaal bij.
Familie, vrienden en kennissen van mijn kant gecondoleerd met het overlijden van Ad Snoeren en sterkte toegewenst.
OD.

Brabander
Berichten: 354
Lid geworden op: 05 jul 2004 23:17

Re: In Memoriam Ad Snoeren.

Ongelezen bericht door Brabander »

Familie en kennissen van Ad gecondoleerd met dit grote verlies van jullie naaste.

Ik en heel veel anderen hopen dat de strijd van Ad tegen het onrecht wat hem is aangedaan door DEXIA niet voor niets is geweest. Echter financiële problemen verbleken echter als je een naaste verliest.

Misschien kan Ad vanuit hierboven mee kijken hoe een en ander afloopt.

Familie en bekenden van Ad heel, heel veel sterkte gewenst ...............

jakje
Berichten: 18
Lid geworden op: 24 feb 2004 21:39

Re: In Memoriam Ad Snoeren.

Ongelezen bericht door jakje »

Ik kende Ad niet persoonlijk, maar heb veel van hem gelezen
op dit forum.

Hierbij wil ik familie en vrienden van Ad heel veel sterkte
toewensen, met dit groot verlies.

Jelle

PP
Berichten: 153
Lid geworden op: 17 nov 2003 21:17

Re: In Memoriam Ad Snoeren.

Ongelezen bericht door PP »

Dit is een klap.
Sterkte toegwenst aan alle betrokkenen!!

Groetjes,

pp

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: In Memoriam Ad Snoeren.

Ongelezen bericht door Piet »

De rouwadvertentie en het condoleance register is hier te vinden:
http://www.mensenlinq.nl/mensenlinq/ove ... pid=852427

Groeten,
Piet

Blackbird
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 nov 2003 16:43

Re: In Memoriam Ad Snoeren.

Ongelezen bericht door Blackbird »

Beste familie en vrienden wij hebben dit nooit verwacht, en vinden het heel erg.

Wij wensen U alle sterkte toe in de komende tijd!

CvdH
Berichten: 177
Lid geworden op: 23 okt 2006 19:42

Re: In Memoriam Ad Snoeren.

Ongelezen bericht door CvdH »

Net terug uit Canada mensen dit is het leven, geboren worden en doodgaan, maar troost voor de familie !

CashDamageLeader
Berichten: 305
Lid geworden op: 04 mar 2005 11:45

Re: In Memoriam Ad Snoeren.

Ongelezen bericht door CashDamageLeader »

Jammer dat ik dit moet lezen, deze man heeft zo'n goede prestatie geleverd voor de maatschappij dit is hem niet gegund.

Hierbij wens ik alle familie leden, kennissen, vrienden sterkte toe en veel doorzettingsvermogen samen gáán wij door!

AvB
Berichten: 67
Lid geworden op: 26 jan 2004 09:45

Re: In Memoriam Ad Snoeren.

Ongelezen bericht door AvB »

Bedankt Ad ,voor alles,

Wij wensen familie en vrienden heel veel sterkt toe .

van AvB

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: In Memoriam Ad Snoeren.

Ongelezen bericht door faeks »

Het was emotioneel maar prachtig. Zowel eergisteren bij het afscheid, gisteravond bij de herdenking als vandaag bij de crematie voelde het als een voorrecht om aanwezig te mogen zijn. Uitbundig, ingetogen, geen valse emoties.
De muziek, de herinneringen... en Anne heeft zo mooi gesproken.
@ Dexia: bedankt dat ik (alweer een aantal jaren geleden) mensen als Anne, Lammie, Ad en Wouter door jullie heb leren kennen! Dat nemen jullie me in ieder geval niet af.
Ilse

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: In Memoriam Ad Snoeren.

Ongelezen bericht door anne_ »

Het bovenstaande bericht ondersteun ik van harte. Het was bijzonder, hartverwarmend en liefdevol.
En jullie mogen het allemaal weten....we hebben tranen met tuiten gehuild.

Die dank aan Dexia laat ik aan de schrijfster van bovenstaand bericht :oops: :oops: :oops: :oops:

Groet,

Anne.

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: In Memoriam Ad Snoeren.

Ongelezen bericht door faeks »

Een dubbele warme deken :wink:

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: In Memoriam Ad Snoeren.

Ongelezen bericht door anne_ »

pfffff en dat bij deze temperatuur, nu ophouden hoor, krijg het bloedheet.

Gesloten