LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] jaaropgaven dexia

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
gym
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 jun 2007 18:51

jaaropgaven dexia

Ongelezen bericht door gym »

heeft iemand al geprobeerd om jaaropgaven op te vragen van 1998 t/m 2000 bij dexia?.Ik heb dat dus al wel gedaan maar kreeg ze uit 2002,2003 en 2004 thuisgestuurd,dus ze maar even gebeld en nu zeggen ze dat ik ze schriftelijk op moet vragen en grote kans dat ik ze niet krijg omdat ik een procedure tegen ze aanga wat ik ze dus niet heb vertelt maar leaseproces mij dus wel heeft kunnen vertellen,want er waren al meer mensen met dit soort klachten over opgevraagde jaaropgaven.

Martinvdm

Re: jaaropgaven dexia

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Des te meer is het belangrijk om een dossier op te bouwen van dit soort zaken en alles goed te bewaren.

Ikzelf heb alle jaaropgaven, brieven, dagafschiften, contract en zelf een offerte van spaar select bewaard (net of ik iets aan voelde komen).

Jaaropgaven worden in feite één maal verstrekt, dus ik vraag me af of je ze nog thuis krijgt.

Als je je dagafschriften nog hebt, kun je iig het ontvangen dividend uitrekenen.

jeroenEUR
Berichten: 430
Lid geworden op: 10 mei 2007 22:24

Re: jaaropgaven dexia

Ongelezen bericht door jeroenEUR »

Ik zou niet blijven wachten op die jaaropgaven, die komen echt niet meer. Dexia is verplicht om ze eenmaal aan jou toe te zenden, dat is gebeurd, dus that's it.

Gesloten