LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] stpzetting overeenkomst

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
van rossum
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 dec 2007 18:09

stpzetting overeenkomst

Ongelezen bericht door van rossum »

geachte lezer.Heb me zes jaar geleden een vliegwiel constructie door aegon aan laten smeren.Ben vijf jaar geleden gescheiden en enige tijd uit nederland weggeweest.Heb verder nooit meer bij de betalingen stilgestaan.Tot ik dri weken terug een brief ontving van aegon waarin mij werd meegedeeld dat de overeenkomst beeindigd werd.Vorige week kreeg ik een brief dat bin per ommegaande moest betalen anders zou de vordering uit handen gegeven worden aan een incasso buro.Denkt u dat er voor mij nog een oplossing bestaat om hier uit te komen of is het zo dat ik met mijn rug tegen de muur sta en niet anders kan dan betalen wat ik verschuldigd ben?Hoop dat u wat kunt met mijn vraag.Met vriendelijke groet.M. van rossum.Email [email protected]

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: stpzetting overeenkomst

Ongelezen bericht door Elias »

van Rossum,

dan heb je nog heel veel lees- en orientatiewerk te doen. Op dit en bijv. het forum van PAL staat wel het meeste verzameld.

Verder is het onverstandig om hier zo je adres te plaatsen. Helaas zitten op dit forum nogal wat - laat ik maar zeggen - vervelende lui en wolven in schaapskleren, maar dat zie vanzelf wel.....

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: stpzetting overeenkomst

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Hij doelt op een figuur die zich procesvoerder noemt.

Gesloten