LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het gebrek aan relativeringsvermogen.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Het gebrek aan relativeringsvermogen.

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Ik denk dat relativeren niet de sterkste kant is van de 'gedupeerden'.

Feitelijk is er niets gewonnen in al deze zaken.

De mensen hebben gewoon hun geld terug gekregen met wettelijke rente.
De wettelijke rente wordt door velen beschouwd als een soort hoofdprijs.
Het valt te betwijfelen of dit enigzins de onzekerheid van de afgelopen jaren weet te compenseren.

Ik hoop dat het belangrijkste wat uit de afgelopen vijf jaren is voortgekomen is dat de mensen eindelijk beseffen dat geld niet zomaar weggegeven gaat worden.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Het gebrek aan relativeringsvermogen.

Ongelezen bericht door Elias »

Ik hoop dat het belangrijkste wat uit de afgelopen vijf jaren is voortgekomen is dat de mensen eindelijk beseffen dat geld niet zomaar weggegeven gaat worden.
Goedzo Flippie, eindelijk ga je het snappen !
Er van uitgaande tenminste, dat je die "vertegenwoordigers" van SS, Dexia e.a. toch ook als mensen beschouwd.....

Ook deze mensen zullen toch eindelijk wel beseffen, dat ons geld niet zomaar weggegeven werd......... :roll: [/i]

Hamster
Berichten: 88
Lid geworden op: 05 jun 2005 13:58

Re: Het gebrek aan relativeringsvermogen.

Ongelezen bericht door Hamster »

Ik hoop dat het belangrijkste wat uit de afgelopen vijf jaren is voortgekomen is dat de mensen eindelijk beseffen dat geld niet zomaar weggegeven gaat worden.
`Ik hoop dat het belangrijkste wat uit de afgelopen vijf jaren is voortgekomen is dat de mensen eindelijk beseffen dat geld niet zomaar weggegeven en uiteindelijk ook weer teruggegeven gaat worden als vermeerdering van inkomsten in de vorm van wettelijke rente. De Belastingdienst zal zeker een graantje gaan meepikken van de euforie der gedupeerden. :wink:

IDD is het uiteindelijk ONS geld :lol:

Gesloten