LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand al wat gehoord van Leaseproces?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Zaakvoerder
Berichten: 56
Lid geworden op: 26 jul 2007 20:01

Iemand al wat gehoord van Leaseproces?

Ongelezen bericht door Zaakvoerder »

Ik heb 2 maanden geleden het document van de Belastingdienst dat ik ontving doorgestuurd naar Leaseproces. Jullie raden het al: sindsdien hierop geen enkele reactie ontvangen van Leaseproces.

Is er iemand die na het doorsturen van het document van de Belastingdienst al wel wat heeft gehoord?

Hoe weet ik of Leaseproces het document uberhaupt heeft ontvangen? Telefonisch kom ik er ook niet door.

Hiawathaatje
Berichten: 151
Lid geworden op: 19 nov 2007 10:56

Re: Iemand al wat gehoord van Leaseproces?

Ongelezen bericht door Hiawathaatje »

Het is niet alleen Leaseproces die onze zaken af moet handelen maar ook een hele mallemolen die hier aan mee moet werken zoals advocaten, rechtbanken, Dexia zelf enz.

Dus hou nog maar ff geduld (mijn formulieren zijn in januari verstuurd)

Zaakvoerder
Berichten: 56
Lid geworden op: 26 jul 2007 20:01

Re: Iemand al wat gehoord van Leaseproces?

Ongelezen bericht door Zaakvoerder »

Wel, de hele mallemolen heeft hier geen malle moer mee te maken!!

Leaseproces heeft ons beloofd na ontvangst van de documenten van de Belastingdienst zo snel mogelijk een briefje te sturen met daarin opgave van de "zorgplicht-categorie" waar men dan in zou vallen.

Daarvoor is zij ABSOLUUT NIET afhankelijk van andere advocaten, rechtbanken, Dexia zelf, etc.

Dat jij jouw document in januari aan Leaseproces hebt verzonden en nu, vijf maanden later, nog niets hebt vernomen van Leaseproces zegt mijn inziens heel erg veel over de laksheid van Leaseproces zelf.

Dit mag anderen niet worden aangerekend!!

Ik vind het schandalig.
Nep klantgerichtheid.

Hiawathaatje
Berichten: 151
Lid geworden op: 19 nov 2007 10:56

Re: Iemand al wat gehoord van Leaseproces?

Ongelezen bericht door Hiawathaatje »

nog niets hebt vernomen van Leaseproces
Kun je terugvinden in mijn posting dat ik niets heb vernomen van Leaseproces? Eerst goed lezen zonder voorbarig conclusies te trekken. Het kan ook zijn dat jouw info door een accountant nagekeken moet worden of moet worden gematched met de info van Dexia.

Leaseproces zal alles 10 x narekenen met het bepalen in welk categoriemodel je valt (om teleurstellingen te voorkomen).

Moet wel zeggen dat, zo gauw ik post krijg van Leaseproces of Dexia, er dezelfde dag mee aan de slag ga. Misschien heeft dat er ook mee te maken (volgorde van binnenkomst en de soort zaak)

Nou, mijn ervaring is anders.

Na het versturen van de documenten kreeg ik een mail (of brief) een aantal weken later waarin vermeld stond dat de zaak op de rol is gezet. Met kanttekening dat het een eegazaak betreft.

Waag er anders eens een mailtje aan.

Met de informatie die ik op het moment heb, kan ik je wel vertellen dat het nog wel even gaat duren eer iedereen (alle zaken) afgehandeld zijn.

TOPTC
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 mar 2008 16:38

Re: Iemand al wat gehoord van Leaseproces?

Ongelezen bericht door TOPTC »

Ik had vorige week pas mijn formulier van de belatingdienst terwijl belooft was voor 1 maart.

Alles duurt zolang om dat die parasieten van dexia de boel lopen op te houden.

Maar de aanhouder wint.

Iets vaker een nieuwsbrief van leaseproces zou zeker niet verkeert zijn.

Hiawathaatje
Berichten: 151
Lid geworden op: 19 nov 2007 10:56

Re: Iemand al wat gehoord van Leaseproces?

Ongelezen bericht door Hiawathaatje »

Als er nieuws te melden is.

Pas nog een nieuwsbrief ontvangen.

Kijk, Heb best wel vertrouwen in LP alleen is het erg lastig om alles op zeer korte termijn te klaren. Eerder onmogelijk vanwege diverse tegenwerkingen.

Vergeet ook niet dat er mensen zijn die geen gegevens meer hebben of zo slordig zijn dat het een heidens karwei is om alles uit te zoeken.

Ik zie ook liever mijn geld gisteren terug dan morgen maar zo werkt het niet.

Ondanks dat onze zaak speelt, verwacht ik dat er dit jaar nog geen uitspraak zal zijn.

Brabander
Berichten: 354
Lid geworden op: 05 jul 2004 23:17

Re: Iemand al wat gehoord van Leaseproces?

Ongelezen bericht door Brabander »

DEXIA GAAT IN HOGER BEROEP tegen de categorie-indeling

De DEXIA boeven gaan toch in hoger beroep volgens Leaseleed. Kan slecht aflopen. Hetzelfde Hof heeft de Algemeen verbindend verklaring van de Duisenberg regeling goedgekeurd. Rechters bijten elkaar meestal niet. Na jarenlang soebatten en procederen staan we nog steeds met lege handen. Dit kan nog helemaal verkeerd aflopen.
Misschien halen we met deze procedure wel een 12,5 jarig jubileum.

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Iemand al wat gehoord van Leaseproces?

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Toch is het hoger beroep niet kansloos voor ons, al gaat het nu opnieuw
weer lang duren.
Bij het verplichtstellen van de Duisenberg-regeling heeft het Hof
gesteld dat dat een goede regeling was.
Ook voor mensen die niet beiden getekend hadden.
Zij kregen de restsschuld nl voor 100% terug.
Maar geen inleg.
En wat zeggen diezelfde rechters in hoger beroep?
De 2de handtekening was nodig, contract ongeldig en dus ook de inleg terug (dit voorjaar bekrachtigd door de HR)
Ondanks dat het Hof zich dus achter de D-regeling had gesteld heeft ze daarna veel gunstiger gevonnist.
Alles is dus nog mogelijk, mits kan worden aangetoond dat Dexia
de wet heeft overtreden.
En omdat het aantonen van het nalaten van de zorgplicht door de lagere rechters zonder uitzondering is gehonoreerd moeten we er altijd beter vanaf komen dan volgens Duisenberg lijkt me, ook al denkt Dexia daar anders over.
OD.

frank.prins
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2008 21:16

Re: Iemand al wat gehoord van Leaseproces?

Ongelezen bericht door frank.prins »

Ben al 3jaar bezig voor enig antwoordt tekrijgen , heden vandaag de dag nog steeds geen teken van leven van Legioprocess en legioverlies.
Wel geld gestort sinds januari 2006. :cry:

Polly

theojac
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 sep 2007 18:49

Re: Iemand al wat gehoord van Leaseproces?

Ongelezen bericht door theojac »

ook ik heb al menig maal gebeld maar moet ook geduld hebben maar ik heb ook nog niets gehoord of ze de brief van de belasting al hebben ontvangen
dus maar weer afwachten of ik nog wat van mijn 1200 euro teug ga zien
die ik al betaald hebt

gerrit03
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 jun 2007 14:47

Re: Iemand al wat gehoord van Leaseproces?

Ongelezen bericht door gerrit03 »

Wij hebben bericht gekregen van het leaseproces dat onze zaak 20 juni voorkomt....we hebben geen verstand van beleggen en hoe het allemaal in zijn werk is gegaan. Omdat wij een andere hypotheek hebben genomen moesten wij het restant bedrag inlossen dus hebben wij geen schuld meer bij Dexia nu ben ik benieuwd hoeveel geld wij terug kunnen krijgen want als ik andere berichten lees dan is het maar matig...sommige mensen worden afgescheept met zo'n vijf á zes honderd euro...ook hebben wij allebei een handtekening geplaatst..mischien dat iemand ons nog advies kan geven hoe wij het 20 juni moeten aanpakken...alvast onze dank daarvoor.

blackbirdy
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 apr 2005 13:27

Re: Iemand al wat gehoord van Leaseproces?

Ongelezen bericht door blackbirdy »

De Belastingpapieren heb ik begin april van dit jaar ontvangen en doorgestuurd naar Leaseproces.
Daarna werd het even stil, tot dat we een telefoontje van Leaseproces kregen dat er een comparitie van partijen zal plaatsvinden, 18 juli a.s. in Amsterdam.

Er komt dus schot in de zaak ...

groet Blackbirdy

bjorrie
Berichten: 133
Lid geworden op: 02 sep 2004 20:05

Re: Iemand al wat gehoord van Leaseproces?

Ongelezen bericht door bjorrie »

Ja ja gisteren een brief gekregen van leaseproces onze zaak komt in augustus voor in Amsterdam.

leguaan
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 apr 2007 19:23

Re: Iemand al wat gehoord van Leaseproces?

Ongelezen bericht door leguaan »

Beste Bjorrie
Zou en wil je ons vertellen hoelang je al bij leaseproces ingeschreven staat.
groet leguaan.

bjorrie
Berichten: 133
Lid geworden op: 02 sep 2004 20:05

Re: Iemand al wat gehoord van Leaseproces?

Ongelezen bericht door bjorrie »

ja sinds 2004

leguaan
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 apr 2007 19:23

Re: Iemand al wat gehoord van Leaseproces?

Ongelezen bericht door leguaan »

Vandaag ook schikking binnen gekregen inzake arrest Hoge Raad ben voornemens in te gaan op het aanbod daar ik het gevoel heb dat er bij een procedure niet veel meer te halen valt.en eindelijk deze periode kan afsluiten.
Vriendelijke groet en dank aan velen die mij hebben gesteund op dit forum.

hans2004
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 jun 2008 09:53

Re: Iemand al wat gehoord van Leaseproces?

Ongelezen bericht door hans2004 »

Heb je ook vergoeding juridische kosten gekregen ,want daar moeten ze wel aan voldoen .Anders kun je die nog terugkrijgen via leaseproces.
Kost wel wat tijd ,maar we wachten al zo lang dat kan er ook nog wel bij .

Gesloten