LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eindelijk de rechtszaak gewonnen !!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Hiawathaatje
Berichten: 151
Lid geworden op: 19 nov 2007 10:56

Eindelijk de rechtszaak gewonnen !!

Ongelezen bericht door Hiawathaatje »

November vorig jaar is onze zaak eindelijk in gang gezet door Leaseproces en vorige week viel het vonnis in de bus.

De buitenrechtelijke vernietiging is toegewezen en DEXIA MOET BETALEN !!

We kunnen eindelijk deze zaak afsluiten en verder gaan met een leven zonder Dexia.

Ik wil Leaseproces bedanken voor de hulp en steun die we gehad hebben, zowel in de aanloop van de rechtszaak als tijdens de zitting.

Ook wil ik een woord van dank wijden aan Piet Koremans, die ons atijd voorzien heeft van informatie en antwoord op onze vragen. Ook tijdens de comparitie was hij aanwezig om steun te geven en dat getuigt van veel respect en medeleven voor de gedupeerde medemens.

Piet en Leaseproces bedankt.

Ook voor alle gedupeerden die nog het hele traject moeten afleggen wens ik ze het allerbeste en hopelijk een goede overwinning op Dexia.

Succes mensen.

Ik_Haat_Dexia

Re: Eindelijk de rechtszaak gewonnen !!

Ongelezen bericht door Ik_Haat_Dexia »

Van harte gefeliciteerd Hiawathaatje!!! Geniet van de rust :)

perdu
Berichten: 47
Lid geworden op: 31 jul 2008 14:19

Re: Eindelijk de rechtszaak gewonnen !!

Ongelezen bericht door perdu »

Gefeliciteerd Martin en met een vriendelijk groet vanuit Zeeland :D

TOPTC
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 mar 2008 16:38

Re: Eindelijk de rechtszaak gewonnen !!

Ongelezen bericht door TOPTC »

Gefeliciteerd met deze overwinning.

Ik ben ook wel benieuwd wanneer mijn zaak voorkomt, December 2005 heb ik mij aangemeld bij leaseproces maar tot nu toe nog niets vernomen over een eventuele datum.

Ik hoor trouwens de laatste tijd niets van zowel leaseproces of dexia, eerder kreeg ik nog wel eens een aanmaning of dreiging van een deurwaarder van dexia.

Ik zal maar afwachten maar had liever dat deze k..zaak achter de rug was.

joriskunnen
Berichten: 35
Lid geworden op: 12 dec 2007 20:34

Re: Eindelijk de rechtszaak gewonnen !!

Ongelezen bericht door joriskunnen »

PROFICIAT
Dat er nog vele na jou mogen volgen met hetzelfde resultaat.

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: Eindelijk de rechtszaak gewonnen !!

Ongelezen bericht door peewee »

Hiawathaatje,

Van harte gefeliciteerd en dank voor het mede brandende houden van het strijdvuur op dit forum.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Eindelijk de rechtszaak gewonnen !!

Ongelezen bericht door Janny »

Haiwattha,

Gefeliciteerd. met deze eindstreep.

Wel even nazien of de BKR ook daadwerkelijk is verwijderd.

Ik heb begin sept ook een eindstreep willen strekken, maar Dexia had verzuimd om de BKR registratie te verwijderen. dus nog weer trammelant.
Doordat de dagvaarding was ingetrokken wegens de afhandelings overeenkomst kon ik geen claim meer doen gelden en was ik weer van hun(dexia) goedwilligheid afhankelijk.
Zo zie je maar weer dat je aldoor op je kivive moet zijn en tot het laatst aan toe moet opletten.

Janny

hans2004
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 jun 2008 09:53

Re: Eindelijk de rechtszaak gewonnen !!

Ongelezen bericht door hans2004 »

gefeliciteerd met het behaalde succes

Wij zijn nog niet zover dat we de vlag kunnen uitsteken. Hebben voor twee contracten wel een voorstel van Dexia gehad, maar niet geaccepteerd.Was overigens een redelijk voorstel inleg + wettelijke rente ,maar geen vergoeding juridische kosten
Gisteren weer contact gehad met leaseproces,want we willen een kostenvergoeding van Dexia voor de gemaakte juridische kosten.
De rechter moet dat nu gaan uitmaken op hoeveel we recht hebben.
We hadden ook het geld kunnen pakken ,maar willen nu ook alles.
Zolang kunnen we nog wel wachten. Voor de andere contracten die niet op tijd vernietigd zijn moeten we dan ook nog verder gaan procederen. We zijn wel eegaleaser ,maar met een en/of rekening en dat zou wel eens in ons nadeel kunnen werken las ik bij de uitspraken.
Er zijn helaas nog zoveel wachtenden voor ons dat het wel even kan duren voordat alles achter de rug is.

Julika
Berichten: 403
Lid geworden op: 30 nov 2003 18:50

Re: Eindelijk de rechtszaak gewonnen !!

Ongelezen bericht door Julika »

Van mij ook de felicitaties.

Mijn man en ik hebben ook alles gewonnen. Bij het BKR staat helemaal niets meer van DEXIA. Het lijkt allemaal op een spook. Maar de nawerkingen zullen nog een tijdje blijven.
Door de nieuwe financiële crisis vallen ook weer nederlandse
gedeputeerden
http://www.z24.nl/bedrijven/finance/artikel_30298.z24

We hebben er inderdaad alleen maar van geleerd zonder faillissement
groetjes Julika

bjorrie
Berichten: 133
Lid geworden op: 02 sep 2004 20:05

Re: Eindelijk de rechtszaak gewonnen !!

Ongelezen bericht door bjorrie »

Hallo Hans,

Wij hebben geen voorstel gehad van Dexia, maar wel eegaleaser met en of rekenening. Uitslag van vonnis is 60% van eerste inleg en restschuld met wettelijke rente vergoed. Verlengingscontract word niet vergoed en een heel klein bedrag voor de kosten. weet nog niet of we ermee accoord gaan. Wij vinden eigenlijk dat we eegaleaser zijn en niet in de categorie 2 vallen. Leaseproces vind dat wij een goed voorstel hebben gehad! Als we verder procederen zouden wij nog weleens in de Duisenberg regeling kunnen vallen

Groetjes Bjorrie

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Eindelijk de rechtszaak gewonnen !!

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Hiawathaatje, van harte gefeliciteerd.
gr. OD.

Hiawathaatje
Berichten: 151
Lid geworden op: 19 nov 2007 10:56

Re: Eindelijk de rechtszaak gewonnen !!

Ongelezen bericht door Hiawathaatje »

Dank jullie allemaal voor de reactie's.

PP
Berichten: 153
Lid geworden op: 17 nov 2003 21:17

Re: Eindelijk de rechtszaak gewonnen !!

Ongelezen bericht door PP »

Sorry Hiawathaatje!

Voor de late reactie natuurlijk! Maar goed dat jullie een normale rechter hebben getroffen! Hopelijk zullen wij die ook nog tegen komen want tot nu toe is dit helaas niet gelukt!
Maar toch; van harte gefeliciteerd en geniet van de gemoedsrust die jullie ongetwijfel zal overstelpen!!

Groetjes,
pp

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: Eindelijk de rechtszaak gewonnen !!

Ongelezen bericht door Captain-America »

Proficiat!
Het doorgaan is niet voor niets geweest.

Gesloten