LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ook Dexia aan de beurt?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
B17
Berichten: 959
Lid geworden op: 23 okt 2006 11:22

Re: ook Dexia aan de beurt?

Ongelezen bericht door B17 »

Vandaag stond er een stukje in de Telegraaf over de particuliere belegger die in al zijn of haar onervarenheid getrokken is in die vermaledijde leaseconstructies die heel veel beloofden !

De service van het bankwezen is volgens velen tot het absolute dieptepunt gedaald, en zijn dientegevolge enorm kwaad vanwege de
enorme wanprestatie die aan de dag gelegd is en het niet meer dan
normaal is het toevertrouwde geld onmiddellijk terug te eisen met de
wettelijke rente en eens en vooraltijd op te houden met wij weten van niets en wij zijn wel deskundigheid maar als het fout gaat weten wij u te vinden. Het vertrouwen in het bankwezen is vooraltijd kompleet weg
ondanks de prietpraat van de overheid.

Het kabinet is ook zo blij met de fantastiche regeling voor de mensen die iets voor het pensioen hebben geregeld zij krijgen iets van de kosten terug en al hun geld is in de zakken van de banken aanwezig

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: ook Dexia aan de beurt?

Ongelezen bericht door Janny »

B17

geef eens wat meer info over het bericht in de telegraaf?
janny

B17
Berichten: 959
Lid geworden op: 23 okt 2006 11:22

Re: ook Dexia aan de beurt?

Ongelezen bericht door B17 »

Hallo Janny het stond vandaag in de Telegraaf. het fin. katern,
op de eerste pagina rechtonderaan ik meen van beursbullitin,
de krant heb ik al niet meer maar overduidelijk wie hem nog heeft
moet het maar scannen net als het bericht van Jaap van Duyn afgelopen Zaterdag, gewoon de onervaren mensen het geld teruggeven
wat is dat nou !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: ook Dexia aan de beurt?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

YES !!

Wéér min ruim 20 %.

Ik vraag me af of en hoe de Nederlandse overheid nog gaat helpen die beerput dicht te houden..

Ze hebben al véél te veel voor Fortis betaald, dat was vast niet voor niets.

Maar ik denk dat er geen houden meer aan is.

Wie nu nog niet al zijn geld terug heeft van dexia heeft zich toch te veel laten overbluffen of heeft zich toch te veel aangetrokken van de 'overpeinzingen' van feeks en co op dit forum.

john velsen
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 sep 2008 20:21

Re: ook Dexia aan de beurt?

Ongelezen bericht door john velsen »

Wie nu nog niet al zijn geld terug heeft van dexia heeft zich toch te veel laten overbluffen of heeft zich toch te veel aangetrokken van de 'overpeinzingen' van feeks en co op dit forum.
Wie of wat is feeks en co ?

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: ook Dexia aan de beurt?

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Faeks, dat is iemand die de gedupeerden graag op het verkeerde been probeerde te zetten en iedereen aanraadde om toch maar vooral vóór de Duisenbergregeling te kiezen.
Gelukkig trokken veel mensen zich niets van die loze praatjes aan en zetten met succes door om hun gestolen geld terug te halen bij de roversbank.

coño
Berichten: 140
Lid geworden op: 08 feb 2008 21:26

Re: ook Dexia aan de beurt?

Ongelezen bericht door coño »

Procesvoerder


Geplaatst op 06 Okt 2008 22:07 door Procesvoerder
Faeks, dat is iemand die de gedupeerden graag op het verkeerde been probeerde te zetten en iedereen aanraadde om toch maar vooral vóór de Duisenbergregeling te kiezen.
Gelukkig trokken veel mensen zich niets van die loze praatjes aan en zetten met succes door om hun gestolen geld terug te halen bij de roversbank.

Procesvoerder aka impact, dat is iemand die de "gedupeerden" graag met bedreigingen iemand op het verkeerde been probeerde te zetten.
Gelukkig trokken veel mensen zich niets van die loze praatjes aan en blokkeerde de TROS zijn vele schuilnamen.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: ook Dexia aan de beurt?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Faeks is iemand die zeer realistisch was en is.
Ook zit ze nog volop in het proces om geld van Dexia terug te krijgen.

Intussen heeft ze heel veel ellende doorgemaakt en het siert IWEBD en Procesvoerder niet om iemand zwart te maken.
DAAR zijn ze altijd goed in geweest.

WIJ hebben gekozen voor een regeling en zijn daar nu heel blij mee.
Ik moet er niet aan denken wat er nu met de restschulden van de mensen gaat gebeuren.

Ik hoop, en dat meen ik echt, dat iedereen krijgt waar hij recht op heeft, maar ik vrees het ergste.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: ook Dexia aan de beurt?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Zowat iedereen die in de dexia aandelen lease val getuind is heeft veel ellende meegemaakt. Dat is niet het alleenrecht van feeks. Als je nu nog steeds je geld niet terug hebt, of nog erger bent 'doorverkocht' aan Värde, dan heb je toch iets fout gedaan en sommige aanwezigen op dit forum hebben naar mijn mening aan die fout bijgedragen in het verleden.
Ieder krijgt inderdaad wat ie verdient..

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: ook Dexia aan de beurt?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Zo'n reactie kun je van jou verwachten.
Wat ben je toch een grote s u k k e l. Je mag hopen dat je niet meemaakt wat zij heeft meegemaakt. Dan hebben we het helemaal niet over Dexia. Ik zou het je bijna gunnen gezien jouw reactie.

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: ook Dexia aan de beurt?

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Janneke52, ik probeer faeks helemaal niet zwart te maken. Het enige wat ik deed, was feiten vermelden. Of wil je soms ontkennen dat faeks voorheen NIET de Duisenberg-flutregeling heeft gepromoot?
Dat ze dat een goede regeling voor haarzelf vond, daar kan ik niet over oordelen. Maar ze was fout bezig om anderen in haar val mee te slepen.

john velsen
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 sep 2008 20:21

Re: ook Dexia aan de beurt?

Ongelezen bericht door john velsen »

Ik heb me ingelezen en ja met modder gooien is makkelijk.

faeks komt nou niet bepaald over als slecht in mijn ogen verre van dat. Ik hoop dat het je goed gaat faeks.

Procesvoerder en iwebd zijn te lang aanwezig geweest op dit forum.

Janneke je bent tof.

Groeten allemaal dat het jullie goed moge gaan !

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: ook Dexia aan de beurt?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 07 Okt 2008 16:33 door Janneke52

Wat ben je toch een grote s u k k e l. Je mag hopen dat je niet meemaakt wat zij heeft meegemaakt. Dan hebben we het helemaal niet over Dexia. Ik zou het je bijna gunnen gezien jouw reactie.
Ik heb het hier alleen over aandelen lease en dexia en ondanks dat ik al lang mijn geld incl. inleg en rente terug heb, ben ik nog steeds niet klaar met dexia. Ik erger mij er ook nog steeds aan hoe sommige lieden hier nog steeds maar ook in het verleden de dexia slachtoffers onzeker hebben gemaakt waardoor die vele duizenden euro's ten onrechte zijn kwijtgeraakt. Ik ben zeer wantrouwig t.o.v. dergelijke figuren en dan heb ik daarbij geen plaats voor medelijden.
Voor persoonlijk leed wat los staat van de dexia affaire, daar zijn andere fora voor.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: ook Dexia aan de beurt?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ja vooral Ik BEN een beetje dom (iwebd)

Hij is nog steeds dom.

truus 2004
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 sep 2008 20:32

Re: ook Dexia aan de beurt?

Ongelezen bericht door truus 2004 »

goedendag
Laatst gewijzigd door truus 2004 op 09 okt 2008 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: ook Dexia aan de beurt?

Ongelezen bericht door anne_ »

Dit is de grootste lariekoek om uitspraken uit het verleden op te rakelen. Toen onwetend wat nu bekent is.
Dit kan en mag je faeks niet aanrekenen. Zij heeft nooit de Duisenberg aangeprezen, mits het voor vele wel aannemelijk was. Dat was ieder zijn/haar verantwoordelijkheid.

Zij was geen engel maar wel een strijder tegen onrecht met open vizier, soms terecht en scherp.

Ik vind het niet eerlijk om feaks nu aan te vallen, zij heeft ondanks alles zich voor deze kwestie op haar manier ingezet. Vaak zette ze ons aan het denken.

Alle goeds voor ieder.

Vriendelijke groet,

Anne

truus 2004
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 sep 2008 20:32

Re: ook Dexia aan de beurt?

Ongelezen bericht door truus 2004 »

goedendag
Laatst gewijzigd door truus 2004 op 09 okt 2008 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: ook Dexia aan de beurt?

Ongelezen bericht door Janny »

Feaks was prikkelend in haar uitspraken. ja, maar niet vals.

Je moet gewoon scherp blijven. en soms flink op je donder krijgen om wakker te worden, maar dat heet niet: vals zijn. maar opscherpen. Prikkelen tot nadenken.

En, wees eerlijk, wij hebben niet de gehele wijsheid in pacht. Ik bedoel hiermee, we mogen tegengesproken worden. Dan krijg je een debat, waardoor de goede argumenten boven komen drijven. Die wijze is heel gezond, maar soms heel pijnlijk om zo'n spiegel voorgehouden te krijgen.. Ik denk dat Feaks zo'n spiegel op dit forum was/is.
Het hoef geen koekoek èènzang te worden, en elkaar napraten. maar een stevige discussie is genezend en verhelderen. Wel fatsoenlijk blijven aub.

Janny

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: ook Dexia aan de beurt?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Janny, (naamgenoot) jij zegt precies wat ik bedoel.

john velsen
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 sep 2008 20:21

Re: ook Dexia aan de beurt?

Ongelezen bericht door john velsen »

Geluk en verdriet liggen naast elkaar voor het oprapen. De eerlijke vinder is de lezer, die soms moet glimlachen, soms moet slikken om de vondst. De weg kan zonnig zijn, maar er zijn dagen dat je niet vooruit kunt komen in de storm. We moeten wel eens stilstaan en ons bezinnen, we komen wel eens in botsing met de hardheid van het leven.
Onderweg zijn we allemaal....."

Gesloten