LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De avonturen van de kredietcrisis

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Blackbird
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 nov 2003 16:43

De avonturen van de kredietcrisis

Ongelezen bericht door Blackbird »

Ik raad overigens iedereen aan om dit weekend zoveel mogelijk geld uit te geven & zo hoog mogelijke Schulden te maken. Als uw bank dan maandag omvalt kunnen ze het bedrag dat u rood staat niet meer terugvorderen & dat is heel slim & zo. Na het omvallen van de allerlaatste bank (waarschijnlijk dinsdag & waarschijnlijk de Rabobank, maar dat is logisch!) zijn we allemaal arm, maar is iedereen gelukkig. De christenhond, de moslimkolonist & de jodenjongen zullen elkaar huilend in de armen vallen, want verschil tussen rijk & arm bestaat dan niet meer & verschillen tussen wit & zwart evenmin (omdat iedereen rood staat ).

perdu
Berichten: 47
Lid geworden op: 31 jul 2008 14:19

Re: De avonturen van de kredietcrisis

Ongelezen bericht door perdu »

Vriendschap is een hechte band die alleen kan worden geschapen,
door niet alleen het hart, maar ook het verstand te laten spreken.

Geef het hart geen ruimte om vriendschap te laten spreken. Als je iets om iemand of wat anders geeft zeg het dan en maak geen moordkuil van je leven.

Is het zo goed meneer ?

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: De avonturen van de kredietcrisis

Ongelezen bericht door Janny »

De christenhond, de moslimkolonist & de jodenjongen
Ik raad overigens iedereen aan om dit weekend zoveel mogelijk geld uit te geven & zo hoog mogelijke Schulden te maken. Als uw bank dan maandag omvalt kunnen ze het bedrag dat u rood staat niet meer terugvorderen & dat is heel slim & zo. Na het omvallen van de allerlaatste bank (waarschijnlijk dinsdag & waarschijnlijk de Rabobank, maar dat is logisch!) zijn we allemaal arm, maar is iedereen gelukkig. De christenhond, de moslimkolonist & de jodenjongen zullen elkaar huilend in de armen vallen, want verschil tussen rijk & arm bestaat dan niet meer & verschillen tussen wit & zwart evenmin (omdat iedereen rood staat)
Blackbird,
De verschillen tussen deze godsdiensten, want deze godsdiensten worden er nl aan de haren bijgehaald, met toevoeging van een Hond een kolonist of een jongen, hebben uiteraart niets , maar dan ook helemaal niets met geld en deze geldkrisis te maken
Als je geen beter inzicht hebt in die zaken oordeel er dan ook niet over.
En mocht je je aan godsdiensten storen, verdiep je dan eerst eens in die zaken , zodat je ook kunt onderscheiden.

Citaat uit het Bijbelboek. Lucas 6vers 37 Oordeel niet, dan zal er niet over je geoordeeld worden. Veroordeel niet, dan zul je niet veroordeeld worden. Vergeef, dan zal je vergeven worden.
Vriendelijke groet,
Janny

CashDamageLeader
Berichten: 305
Lid geworden op: 04 mar 2005 11:45

Re: De avonturen van de kredietcrisis

Ongelezen bericht door CashDamageLeader »

HET GOEISTE van de kredietcrisis is dat het vooral de rijken treft. De mensen met meer dan € 100.000,- op de bankrekening. Dat is een beetje kort door de bocht, maar wel waar!
Rijke mensen zijn vaak slecht. Niet allemaal, maar de meeste wel. Dat is niet zo raar, want als je niet slecht bent, word je niet zo snel rijk. Ook dat is een waarheid als een koei.
René Froger is rijk, maar niet slecht. Dat weet ik toevallig, omdat ik René ken. Of Geer & Goor niet slecht zijn weet ik niet, omdat ik ze niet ken. Ik vermoed dat Goor ook niet slecht is, maar over Geer heb ik zo mijn twijfels.
Van alle rijke mensen volgens de > € 100.000,-definitie is naar schatting 70 procent slecht & 30 procent goed. Dit is een globale schatting. Ik kan er wel een statistisch onderzoek tegenaan gooien, maar daar heb ik nu geen zin an.
Bij de Nieuwe Armen (de definitie van Nieuwe Armen luidt: mensen met minder dan € 100.000,- op de bankrekening) ligt de verhouding overigens precies omgekeerd: 70 procent goed & 30 procent slecht. Wederom is dit slechts een globale schatting.
Mensen die hun zuur-ver-dien-de spaar-cen-tjes op een ijsbank in IJsland op een rekening deponeren voor een luizige extra halve procent grotemensenrente verdienen ook nix beters dan die zuur-ver-dien-de spaar-cen-tjes tot op de laatste cent te verliezen, doch dat terzijde. Eigen bult & dikke schuld! Met deze opmerking zal ik ongetwijfeld geen vrienden maken, maar dat hoeft ook niet altijd (vrienden maken bedoel ik).
Dit is trouwens een heel slecht logje. Het is al tijdens de conceptie enigszins mislukt & de geboorte verliep ook al niet vlekkeloos (tangverlossing + licht zuurstoftekort). Dat komt omdat Yossarian een beetje moei is. Moei gelijk een koei. Zelfs een foto van het Swedish Bikini Team kan dit mislukte pr8- logje waarschijnlijk niet meer Redden.
Nu kunt u hier wellicht nog om lachen, maar maandag zult u wel anders piepen (als de beurzen nog verder instorten & de banken nog harder omvallen).
Ik raad overigens iedereen aan om dit weekend zoveel mogelijk geld uit te geven & zo hoog mogelijke Schulden te maken. Als uw bank dan maandag omvalt kunnen ze het bedrag dat u rood staat niet meer terugvorderen & dat is heel slim & zo. Na het omvallen van de allerlaatste bank (waarschijnlijk dinsdag & waarschijnlijk de Rabobank, maar dat is logisch!) zijn we allemaal arm, maar is iedereen gelukkig. De christenhond, de moslimkolonist & de jodenjongen zullen elkaar huilend in de armen vallen, want verschil tussen rijk & arm bestaat dan niet meer & verschillen tussen wit & zwart evenmin (omdat iedereen rood staat).

Yossarian F. Yggdrasill (beursanalist & monetair deskundoloog)

JeBentZelf
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jan 2009 13:37

Re: De avonturen van de kredietcrisis

Ongelezen bericht door JeBentZelf »

:idea: Je bent zelf een kredietcrisis :idea:

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: De avonturen van de kredietcrisis

Ongelezen bericht door peewee »

De kredietcrisis heeft voor aandelenleasegedupeerden m.i. wel voordelen.

Als gevolg van de kredietcrisis moet de overheid nu bijspringen om banken te helpen de door henzelf, de banken, gecreerde problemen de baas te worden. In die situatie is het volstrekt, maar dan ook volstrekt ondenkbaar dat straks de overheidsrechter (de Hoge Raad) straks (in maart/april) tegen de gedupeerden gaat zeggen: eigen schuld, dikke bult. Dit zou het volstrekt ''meten met twee maten'' zijn. Banken die niet goed opletten, er een puinhoop van maken, krijgen hulp en burgers (die misschien ook niet zo goed hebben opgelet bij het sluiten van een leasecontract), zouden dan in de kou blijven staan. Ondenkbaar !

Gesloten