LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gelukkig Kersfeest gewenst aan allemaal!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
coño
Berichten: 140
Lid geworden op: 08 feb 2008 21:26

Gelukkig Kersfeest gewenst aan allemaal!

Ongelezen bericht door coño »

En een goed financieel jaar gewenst!

coño
Berichten: 140
Lid geworden op: 08 feb 2008 21:26

Re: Gelukkig Kersfeest gewenst aan allemaal!

Ongelezen bericht door coño »

Reacties: 0
Bekeken: 74

Zelfs een kerstwens aan elkaar kan er niet meer vanaf??

coño
Berichten: 140
Lid geworden op: 08 feb 2008 21:26

Re: Gelukkig Kersfeest gewenst aan allemaal!

Ongelezen bericht door coño »

Reacties: 1
Bekeken: 198

Ik denk dat ze allemaal op het PAL forum elkaar gelijk aan het geven zijn.

trainer
Berichten: 79
Lid geworden op: 23 aug 2008 20:03

Re: Gelukkig Kersfeest gewenst aan allemaal!

Ongelezen bericht door trainer »

Noflike Krystdagen en in protte Lok en Seine yn it Nije Jier.

Karel

---------------------------------------------------------------------------------------

Arabisch : I'D Miilad Said ous Sana Saida
Blackfoot: I'Taamomohkatoyiiksistsikomi
Egyptisch: Colo sana wintom tiebeen
Engels: Merry Christmas & Happy New Year
Esperanto: Gajan Kristnaskon & Bonan Novjaron
Grieks: Kala Christougenna Ki'eftihismenos O Kenourios Chronos
Hawaiiaans: Mele Kalikimaka & Hauoli Makahiki Hou
Hebreeuws: Mo'adim Lesimkha. Shanah Tova
Indonesisch: Selamat Hari Natal & Selamat Tahun Baru
Italiaans: Buon Natale e Felice Anno Nuovo
Koreaans: Sung Tan Chuk Ha
Latijn: Pax hominibus bonae voluntatis
Mandarin: Kung His Hsin Nien bing Chu Shen Tan
Papiamento: Bon Pasco i Feliz Aña Nobo
Portugees: Boas Festas e um feliz Ano Novo
Spaans: Feliz Navidad y Próspero Año Nuevo
Surinaams /Sranan: Wan switi kresneti nanga wan bun nyun yari!
Thai: Suksan Wan Christmas lae Sawadee Pee Mai
Turks: Noeliniz Ve Yeni Yiliniz Kutlu Olsun

B17
Berichten: 959
Lid geworden op: 23 okt 2006 11:22

Re: Gelukkig Kersfeest gewenst aan allemaal!

Ongelezen bericht door B17 »

In gewoon Hollands niet meer verder door die boevenbank belazerd te worden en dat er normaal recht wordt gedaan

coño
Berichten: 140
Lid geworden op: 08 feb 2008 21:26

Re: Gelukkig Kersfeest gewenst aan allemaal!

Ongelezen bericht door coño »

B17


Geplaatst op 27 Dec 2008 20:01 door Verstuur mail B17
In gewoon Hollands niet meer verder door die boevenbank belazerd te worden en dat er normaal recht wordt gedaan
Wel on topic blijven hier!

Wegmetdebank
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 nov 2008 17:01

Re: Gelukkig Kersfeest gewenst aan allemaal!

Ongelezen bericht door Wegmetdebank »

Mijn goede voornemens voor 2009 zijn :

30 tot 40 kg afvallen
minder geld uitgeven (gat in mijn hand)
stoppen met roken.

Goed 2009 gewenst !

P.S. Hopelijk krijgen alle oplichters een koekje van eigen deeg in 2009 :shock:
Laatst gewijzigd door Wegmetdebank op 28 dec 2008 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.

coño
Berichten: 140
Lid geworden op: 08 feb 2008 21:26

Re: Gelukkig Kersfeest gewenst aan allemaal!

Ongelezen bericht door coño »

Wegmetdebank


Geplaatst op 28 Dec 2008 15:48 door Wegmetdebank
Mijn goede voornemens voor 2009 zijn :

30 tot 40 kg afvallen
minder geld uitgeven (gat in mijn hand)
stoppen met roken.

Goed 2009 gewenst !
Hier kan B17 een voorbeeld aannemen.

Procesvoerder zou eens een psychiater op kunnen zoeken in 2009 als goed voornemen. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

B17
Berichten: 959
Lid geworden op: 23 okt 2006 11:22

Re: Gelukkig Kersfeest gewenst aan allemaal!

Ongelezen bericht door B17 »

Houding van bankiers is misselijkmakend

Peter de Waard (Volkskrant 27-11-2008).

Profiel Martin Jan van Mourik

Hoogleraar notarieel en privaatrecht gaat vrijdag met emeritaat. Een pleidooi voor hernieuwde deugdzaamheid.

AMSTERDAM Hij noemt zich een Bourgondische katholiek –iemand die houdt van wierook en processies.

Martin Jan van Mourik (65) is echter ook buiten de kerk niet wars van show. Toen vijf jaar geleden het erfrecht in Nederland eindelijk werd veranderd, liet hij doodskisten aandragen in een Nijmeegs café met daarin het oude erfrecht.

Hij provoceert graag en veel, zoals met zijn campagne tegen het homohuwelijk en zijn bij het tvprogramma Barend & Van Dorp ge- lanceerde tienpuntenplan voor het duurzame huwelijk: ‘Hebben beide partners eenzelfde opleidingsniveau?’

En: ‘Hebben ze eenzelfde levensbeschouwing?’

De flamboyante hoogleraar notarieel en privaatrecht aan de Radboud Universiteit in Nijmegen gaat vrijdag met emeritaat. Sinds 1967 heeft hij les gegeven in Nijmegen en in Leiden. Maar hij zal nog een keer op de universiteiten van zich laten horen. Voor zijn afscheidscollege heeft hij duizend mensen uitgenodigd.

Onderwerp is ‘recht, rechtvaardigheid en ethiek’. Van Mourik: ‘De inhoud is actueel. Het is een betoog tegen het gegraai van de banken en het gedoe bij het notariaat.’

Van Mourik zal een pleidooi houden voor hernieuwde deugdzaamheid in de maatschappij.

Hij wil de regeltjessamenleving inruilen voor een nieuwe ethische grondhouding van de huidige generatie. Hij zal teruggrijpen op de vier deugden van Aristoteles: matigheid, wijsheid, rechtvaardigheid en moed.

Volgens Van Mourik is het individualisme van de jaren tachtig doorgeslagen in egocentrisme. De kleine man wordt uitgemolken door banken en bedrijven. Hem worden producten aangesmeerd die hij niet begrijpt en ook niet kan begrijpen. ‘Dat gebeurt al in de su - permarkt. Daar worden al dingen verkocht die hij niet nodig heeft.

En het eindigt met de Dexia-affaire en woekerpolissen.’

De houding van bankiers zoals voormalig ABN Amro-bestuurder Rijkman Groenink noemt hij misselijkmakend.

Hij denkt niet dat de hebzucht is in te perken door verdere regelgeving. De houding van mensen moet veranderen, te beginnen in de gezinnen en op de scholen.

Van Mourik heeft vele controversiële campagnes in Nederland op zijn naam staan. De ene keer heeft hij succes, de andere keer faalt hij.

Hij was een fervent tegenstander van het homohuwelijk. ‘Als dat wordt toegestaan, ga ik scheiden van mijn vrouw. En ik zal hertrouwen in Kleef over de grens’, riep hij op voorhand. ‘Dat het niet is gebeurd, komt omdat mijn vrouw geen toestemming gaf ’, zegt hij nu.

Hij vindt het homohuwelijk nog steeds een onding. ‘Maar ik maak mij er niet meer druk over, want dat zou een achterhoedegevecht zijn.’

Zijn verzet ertegen berustte op juridische gronden, niet op levensbeschouwelijke of morele bezwaren.

‘Het huwelijk is historisch een instituut dat is verbonden met de voortplanting. Als je die band verbreekt door het homohuwelijk toe te staan, haal je de essentie uit het huwelijk. Homoseksuelen kunnen dezelfde rechten krijgen via het geregistreerd partnerschap. Dus het homohuwelijk is flauwekul.’

Meer succes had hij met zijn campagne voor een ander erfrecht, waardoor kinderen niet langer kunnen worden bevoordeeld ten opzichte van de langstlevende partner. ‘In 2003 is het veranderd, na 25 jaar harde strijd. Ik vind het my finest hour.’

Op 1 januari 2006 was Van Mourik als notaris bij zijn eigen kantoor reeds opgevolgd door zijn zoon. Nu treedt hij ook als compagnon terug en begint hij zijn eigen adviespraktijk.

Van Mourik Foto ANP

Gesloten