LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AZ kampioen

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
J. Degrelle
Berichten: 271
Lid geworden op: 07 mar 2008 14:22
Locatie: Heilig Landstichting

AZ kampioen

Ongelezen bericht door J. Degrelle »

Bedankt Hollands Welvarenklanten, en juicht allen nu Dirk Scheringa toe!

Jammer dat moeder Scheringa haar zoon Dirk heeft genoemd en niet Nick of Nathaniel. Stond een stuk beter op die AZ shirts...

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door peewee »

Of gewoon Nico...................je weet wel.....van de NSB Bank.

Zoals ook de schaatsliefhebber en Ajax fan bijkans schizofreen moet worden van de AEGON reclame op schaatspakken en voetbalshirts.
Sponsorgeld als aflaatpremie (zes weesgegroetjes) voor begane zonden.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door Piet »

Vanavond in Pauw en Witteman op Ned 1 om 23.05 uur o.a. AZ voorzitter Scheringa

Gaat Scheringa nu eerlijk vertellen waar hij het geld vandaan heeft gehaald om AZ kampioen mee te maken?
Gaat hij vertellen dat hij al jaren op misleidende manier contracten en polissen verstrekt en geld afhandig maakt van vele consumenten die vertrouwden op de eerlijke blik en vriendelijke lach van deze “suikeroom” ?
Of verteld hij dat er niets aan de hand is zoals ook in het filmpje te zien is op de website van DSB waarin 2 medewerkers elkaar interviewen.

Of is er wel wat aan de hand en is de slogan van de vele DSB gedupeerden terecht: AZ kampioen dankzij mijn poen.

Worden er dit keer kritische vragen gesteld of wordt het weer één groot reclameblok voor DSB?
Wil je Pauw en Witteman helpen met het stellen van kritische vragen, ga dan naar:
http://pauwenwitteman.vara.nl/Contact.105.0.html

Groeten,
Piet

Wessela

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door Wessela »

Gekeken naar de uitzending volgens de Tros meer dan 100 klachten volgens Scheringa 19 en ze komen er wel uit.

Mattie en Piet hadden commentaar op mijn reakties. Mensen die gaan scheiden of al jaren ontrouw waren aan hun partner die schelden het hardst, hebben altijd gelijk en een groot gat in hun hand.

Ik ken ze bij bosjes. Werk zelf in maatschappelijk werk ! Wij hebben allemaal een betalingsplicht. Wat je leent daar teken je zelf voor en dat moet je gewoon terugbetalen aan wie of wat dan ook.

Uitzonderingen daargelaten. Steek eerst eens de hand in eigen boezem of kijk naar de balk in je eigen oog, alvorens iets of iemand te beschuldigen.

Leef naar je inkomen en neem je eigen verantwoording, alvorens iets of iemand te beschadigen.

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door mattie »

JA JA Wessela.
Tuurlijk.
Al is de leugen.........
De FEITEN en Bewijzen liegen niet!
Alleen op dit forum al een veelvoud van die 19 klachten.
Wie probeer je nu voor de gek te houden?
Scheringa zal niet over zijn eerste leugen struikelen.

Je bent nog beledigend ook,ik ben 38 jaar getrouwd,dus vanzelf nooit gescheiden,en heb nog nooit achterstand gehad in wat dan ook.Dus gat in mijn hand gaat ook niet op.
En Piet is ook een integer mens,heeft hij wel bewezen al die jaren hier!
Wat weten we eigenlijk van jou??
Ga dr niet eens verder op in.
Groeten Mattie

Wessela

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door Wessela »

Het is overal crisis behalve in de wereld van Dirk Scheringa, zo lijkt het. De DSB bank is meer dan gezond - in 2008 werd nog een winst geboekt van 50 miljoen euro - en zijn voetbalclub AZ staat stevig bovenaan in de eredivisie. De oud-politieman uit Wognum blaakt zelfs zo van het zelfvertrouwen dat hij zichzelf opwerpt als tijdelijke Minister van Financiën om het land uit dit diepe dal naar betere tijden te loodsen.
In Alkmaar en omgeving kan deze broodheer niet stuk hij biedt veel mensen een arbeidsplaats met zijn vele bv'tjes.

Deze man heeft zich opgewerkt naar de top en dat is knap !

Anderen hebben zich opgewerkt van niets tot armoede. Dat is het verschil.

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door mattie »

En jj zit in het maatschappelijk werk? :?
Het is te hopen dat mensen met deze problemen niet bij jou terecht komen!
Dat word dan de genadeslag voor deze gedupeerden.
Groeten Mattie

onfer
Berichten: 41
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:00

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door onfer »

"Wat je leent daar teken je zelf voor en dat moet je gewoon terugbetalen aan wie of wat dan ook. "
Tja... een maatschappelijk werker die niet verder kijkt dan zijn neus lang is en dus ook niet weet dat sommige mensen niet eens wisten dan ze leenden, maar dachten dat ze spaarden, dankzij de "duidelijke" reclames.
Maakt niet uit, betalen zúllen ze, ongeacht in wat voor erbarmelijke situaties ze ook terecht komen, ook geestelijk, waardoor ze bij het maatschappelijk werk komen.... Gezegend ben je wanneer dan Wessela tegenover je zit...
[/i]

Wessela

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door Wessela »

Geplaatst op 28 Mrt 2008 21:01 door onfer
Ik heb het idee dat wij het niet gaan redden. Mijn vrouw en ik hebben allebéi contracten, ik twee en zij éen. En allebei hebben we vernietigd, helaas een paar maanden te laat. Maar wij vragen ons steeds af: overduidelijk weten we van elkaars contracten af, daar trapt Dexia toch niet in?
Voor de duidelijkheid, we zijn twee ouderen (AOW-ers) en dachten wat te sparen voor als er nog een "later" zou mogen zijn. Iemand van een bank kwam langs om ons "voor te lichten" welk product voor ons dan het beste was. Van geleend geld en beleggen hadden we geen notie...
Maar wel dat je eventueel winst kon maken. Sja zielig !

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door mattie »

NEE jij bent zielig!!!
Dit soort eenzijdige reacties iedere keer op gedupeerden,en dat van iemand die zegt in het maatschapelijk werk bezig te zijn?
Ook dat vind ik een belediging aan het adres van het maatschappelijk werk.
Ten eerste hoor je je goed in de problematiek van deze mensen te verdiepen,eer je een oordeel veld.
Ouderen vooral zijn een kwetsbare groep,vooral als je weet(hebt meegemaakt) hoe misleidend en agressief deze tussenpersonen te werk gingen,mensen werden overdonderd.
Het is zoals Onfer zei,Gezegend ben je als je als deze mensen,zwaar in de problemen op hun oude dag,een Wessela tegenover je krijgt.
Je kunt ook menselijk zijn(maar dat moet je in je hebben),en op zn minst iets van 2 kanten bekijken.


Mattie

Wessela

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door Wessela »

Mattie of is het Riet ? Dit is een open forum en als jij je hele hebben en houwen op deze fora zet, dan is dat jou zaak. Ik geef mijn mening weer .

Ik vind het zielig als mensen 3 of meer contracten hebben gesloten in de verwachting winst te boeken en als dat door omstandigheden niet lukt, dan moet je de gevolgen hiervan op de koop toenemen maar niet blijven jammeren, dat je belazerd bent.

De enige die je belazerd heeft ben jezelf. (Eigen verantwoording, hebzucht etc.)

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door mattie »

Het is allebei.
Hier Mattie,omdat Riet al in gebruik was.
En inderdaad,als ik mijn verhaal hier vertel is dat mijn zaak.
Ik heb geen zin om hier verder nog op te reageren.
Als iemand na alles wat er gebeurd is de laatste tijd ivm Banken,grootgraaiers,bonussen,oplichtings praktijken,Deze nog zo eenzijdig blijft verdedigen??
Iemand had er hier een naam voor deze personen,Maar ik ga niet beledigen(niet MIJN stijl)
Mischien heb je eenTrauma van iets??
Vriendelijke groeten Mattie

Wessela

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door Wessela »

Dit heb je goed verwoord want zelfkennis is een prima eigenschap om uit je trauma (financiële problemen) te komen.

Succes verder en trap nooit meer in de val van financiële instellingen !
Ga dr niet eens verder op in.
Groeten Mattie

En nog een tip hou je aan je afspraken !

Groeten.
Laatst gewijzigd door Wessela op 22 apr 2009 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door mattie »

Niet mijn trauma,maar duidelijk heb jij dr een.
En sorry maar financiële problemen heb ik(nog) niet,Weet je nog geen achterstanden?Het spijt me dat ik je geen leuker nieuws kan brengen.
Veel succes nog met je maatchappelijk werk..pffff
Het ga je goed.

onfer
Berichten: 41
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:00

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door onfer »

Wessela, hoe kom je erbij dat we winst zouden kunnen maken?? We dachten gewoon te sparen en met rente op rente kom je na 10 jaar op een aardig bedrag toch?
Niemand had het over beleggen gehad, hadden we ook nog nooit in ons leven gedaan.
O.k. dat we dom waren begrijp ik nu ook wel. Maar we waren te druk bezig met werken en werken dat we nooit meer in de papieren hebben gekeken. Zelfs toen onze schoonzoon vertelde dat het met Dexia zo slecht ging zeiden wij dat we gelukkig niets met Dexia te maken hadden maar met Labouchère.
Maar ga gerust door met het venijn hoor Wessela, een belerend persoon zoals u zal er best plezier in hebben een half dood beest nog na te trappen....

Wessela

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door Wessela »

Ja natuurlijk Onfer zeker net zoals 64 jaar geleden een volk riep:"Wij hebben het niet geweten "

*
Berichten: 287
Lid geworden op: 29 jan 2005 10:02

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door * »

Vreemd dat na al die jaren er nog steeds mensen zijn die niet weten waar de aandelenleaseaffaire om draait.
Het gaat om de verborgen lening, de geheime koppelverkoop.
Ik zou dat soort mensen wel eens willen horen als ze hun spaarcentjes van hun spaarrekening willen halen en te horen krijgen dat er niets meer is maar wel een gigantische schuld.
Zeg je dan ook: "goh ik had niet door dat u mij bedonderde, maar ja dan is het mijn eigen schuld. Ik kon niet weten dat inleg bij u betekend rentebetaling over een verzwegen lening. Tja dom van mij. het ligt helemaal aan mij, en u bank had natuurlijk het beste met mij voor."

Mensen wordt een wakker. Niemand tekende voor een lenig of voor gokken. Als je je tijdens 8 jaar Dexia en Legio nieuws niet hierin hebt verdiept ga dan niet van dit soort opmerkingen plaatsen. Het geeft slechts aan dat je niet weet waar het op dit forum om gaat.

Er zullen wel reactie komen, maar niet meer van mij. Ik denk dat ik wel duidelijk ben geweest.

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door mattie »

onfer.
Reageer er maar niet meer op,doe ik ook niet meer.
Deze persoon komt alleen maar om te gallen,en te genieten van de ellende van anderen.
Daar moeten we eigelijk medelijden mee hebben,als dat alles is wat zij/hij in het leven nog heeft!
Dan mogen wij ons nog gelukkig prijzen,wij hebben in ieder geval nog gevoel voor een ander,en warmte van anderen!
Groeten Mattie

Wijsmand
Berichten: 26
Lid geworden op: 16 mar 2009 18:02

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door Wijsmand »

Wessela,
Beste dame ga eens lekker een paar weekjes met vakantie ;)

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Wessela in het maatschappelijk werk?

Ga a.u.b. een studie volgen in een andere richting.
Jij bent zo'n functie niet waardig, gezien jouw reactie.

Gesloten