LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AZ kampioen

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
maalnietomme

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door maalnietomme »

Een cursus boekhouden of zo. Of ga bij je werkgever DSB om opslag vragen of de kelder schrobben :!:

onfer
Berichten: 41
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:00

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door onfer »

"Ja natuurlijk Onfer zeker net zoals 64 jaar geleden een volk riep:"Wij hebben het niet geweten " "
Wel grappig eigenlijk dat Wessela hiermee laat zien dat hij het dus eigenlijk met mij eens is. "Volk" is Dexia en wij gaan de gaskamers in... en natuurlijk heeft Dexia van niets geweten...
Maar je hebt gelijk Mattie, laatste reactie hierover.

geenideee-j

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door geenideee-j »

AZ is kampioen en loosers worden nooit winners :lol:

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door mattie »

Geen idee
U bedoeld???Trouwens Briljant deze reactie,maar mischien heeft u werkelijk Geen Idee? :roll:
Heeft u het hier over voetballen,of over gedupeerden?

Mattie

geenideee-j

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door geenideee-j »

Heeft u het hier over voetballen,of over gedupeerden?
Over blaasvoetbal ik heb geen idee.

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door mattie »

geenideee-j
Aangemeld 22-4-2009
Aantalberichten 2
Komt u hier om vervelend te doen?
Vriendje van Wessela?
Zolang u hier niet iets zinnigs te melden heeft,denk ik dat we u maar niet serieus moeten nemen.
Met vriendelijke groet
Mattie

geenideee-j

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door geenideee-j »

Geen idee Mattie.

Deze advertentie is van de LOI

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Dat is dan ook precies het niveau dat bij u past.

geenideee-j

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door geenideee-j »

Bent u de deurwaarder van DSB ?

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Helemaal. Hoe raadt u dat zo?

geenideee-j

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door geenideee-j »

Geen idee, ik denk door uw naam.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door Piet »

Om even bij het onderwerp te blijven en waar AZ het aan te danken heeft dat ze kampioen zijn het volgende artikel uit het dagblad De Pers van vandaag:

Wie moeten we nu eigenlijk geloven?

DSB Bank is niet alleen goed in het verstrekken van te hoge hypotheekleningen. Ook met jokken hebben Dirk Scheringa en collega-bestuurder Hans van Goor weinig moeite.

Zo begint het artikel uit het dagblad De Pers van vandaag.
In het artikel worden korte metten gemaakt met 3 "waarheden" van Scheringa en van Goor :

1 ‘Het AFM-onderzoek is routine’
2 ‘Geen koopsompolissen’
3 ‘Geen financiële problemen’


Het volledige artikel is hier te lezen:
http://www.depers.nl/economie/302498/Wi ... loven.html

Groeten,
Piet

geenideee-j

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door geenideee-j »

Door: brabootje, vrijdag 24 april 2009 12:03
Mensen moeten zelf ook eens de kleine lettertjes lezen en niet de verantwoording voor hun eigen stommiteiten op een ander schuiven.
Ik heb zelf ook een hypotheek bij DSB en alles waar de mensen over klagen hadden ze zelf kunnen voorkomen. Voor mij werkt DSB prima. Ik wordt ook altijd prima geholpen bij vragen. Ik denk dat DSB een beetje een bedreiging aan het vormen is voor de andere banken en dat er daardoor wat negativiteit naar buiten gebracht wordt over deze bank.
Ik vind het echt heel rot voor mensen die nu in de problemen zitten, maar dat is en blijft toch niet in het geheel aan DSB te verwijten. Wanneer een bank jou een hypotheek verstrekt zonder je inkomen e.d. te toetsen, wat ik niet zo kan geloven eigenlijk, dan zouden er bij jezelf toch al alarmbellen af moeten gaan. Maar ja, wanneer je toch die hypotheek wilt die andere banken aan je weigeren en DSB geeft het je wel, moet je ook niet mauwen wanneer blijkt dat je het uiteindelijk niet op kunt brengen.
Goede les voor de toekomst misschien??? Ga nooit een grotere schuld aan dan je kunt dragen.
Is dit wat Wessela bedoelt. Geen idee maar als je niet met de menigte meelult word je gekraakt. En nee ik ken Wessela niet woon zelf in een huurhuisje met huurtoeslag.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door Piet »

geenideee-j :
Geen idee maar als je niet met de menigte meelult word je gekraakt. En nee ik ken Wessela niet woon zelf in een huurhuisje met huurtoeslag.
Maar wat vind je dan o.a. van het artikel uit het dagblad De Pers van vandaag?
Wie moeten we nu eigenlijk geloven?

DSB Bank is niet alleen goed in het verstrekken van te hoge hypotheekleningen. Ook met jokken hebben Dirk Scheringa en collega-bestuurder Hans van Goor weinig moeite.
De realiteit komt van degene die het persoonlijk meemaken en niet van degene die het uit alle macht proberen te ontkennen uit commerciele doeleinden.

Groeten,
Piet

geenideee-j

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door geenideee-j »

Piet er zullen best mensen bij zijn die door omstandigheden de pineut zijn.
Aan de andere kant vertelde iemand me ooit eens...dat banken niet te vertrouwen zijn.Mensen moeten lezen en weten wat ze tekenen. Verder heb ik er geen verstand van.

Dhr. Hoogervorst van de AFM probeerde zijn wil op te leggen aan de banken, een tophypotheek mag niet meer.
Een dag later zegt de staatssecretaris van financieën Dhr. De Jager onzin en dus staat Hoogervorst in zijn hemd.
Ik bedoel maar wat een puinhoop allemaal. Kopen we nu wel of geen vliegtuig ?

Laat dat zooitje in Den Haag maar snel aftreden en geef voor mijn part die Wilders maar een kans.

Groet,

gio

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door mattie »

Beste geenideee-j
Ik begrijp uw frustratie betreffende de politiek.
Maar daar gaat het hier niet over.
Hier gaat het over de misleiding en leugens van de DSB bank.
Zoals u zelf zegt(verder heb ik er geen verstand van) Prima,maar vel dan ook geen oordeel!

Verdiep u eens waar het hier om gaat,en kom dan terug met uw reactie.
Groeten Mattie

geenideee-j

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door geenideee-j »

Mattie moet jij geen boodschappen halen in Duitsland ?
Bij ons zeggen ze je kunt de boom in met je rare verhalen.

mattie
Berichten: 535
Lid geworden op: 17 mar 2008 21:09

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door mattie »

Boodschappen?Duitsland?
En ik heb geen boomhut :cry:
Rare verhalen :shock:
Pot-Ketel-Zwart?
Met vriendelijke groeten Mattie

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

In Duitsland wordt een oliedom figuur ook wel een Baumschüler genoemd. Om in de bomensfeer te blijven ...

geenideee-j

Re: AZ kampioen

Ongelezen bericht door geenideee-j »

En in een nudistenkamp word je eikel steeds kleiner naarmate je een oude bok wordt, maar ondanks dat vinden alle fans jou gelukkig nog steeds een hele GROTE EIKEL ;)


Voor die mattie met haar slappe gelul:


Geplaatst op 13 Dec 2008 00:20 door mattie
Inderdaad,in Duitsland(waar ik geregeld kom)heb ik dit nog nooit gehad.
Daarom keek ik ook zo raar toen mij dat overkwam bij de drogist.
En de mensen die dit zeuren vinden? Het gaat erom dat hier iets niet klopt! dat er mensen zijn die alles maar klakkeloos accepteren is hun keuze,er word je al zoveel door je strot geduwd,en ik weiger daar verder aan mee te doen(dan maar principes)
Men vraagt € 2,98 maar wil € 3 hebben?
Vraag dan € 3 dan krijg je ook € 3.
En geen centen meer in omloop??ik krijg dagelijks in winkels centen terug(hoe komen wij er anders aan?)
Ik vind het ronduit beledigend waneer je voor een produkt van € 2.98 gepast geld neerlegt,en je word geweigerd?
Ik ben het dus volkomen eens met de mensen die hier terecht over (zeuren??) reclameren.
Groeten Mattie

Gesloten