LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OPSPORING VERZOCHT - MOST WANTED !!!

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
reintegratiedetective
Berichten: 106
Lid geworden op: 27 mei 2005 18:33

OPSPORING VERZOCHT - MOST WANTED !!!

Ongelezen bericht door reintegratiedetective »

OPSPORING VERZOCHT:

Er schijnt in de regio WALCHEREN een “reïntegratieconsulent” (c.q. loopbaanadviseur, althans zo noemt hij zichzelf) actief te zijn die zich bezig houdt met het verkopen van “gebakken lucht”.

Cliënten worden maanden of langer aan het lijntje gehouden met loze beloften, sterke verhalen, etc. en ontvangen uitsluitend stapeltjes vacatures (o.a. met de mededeling “we hebben niet het idee dat er iets tussen zit”) !!

Dit gebakken-lucht-reintegratiebureau ontvangt hiervoor (ge)”bakken” overheidsgeld (= uw belastinggeld !!) (+/- 6000 EURO per “”bemiddeling””)

Gedupeerden of tipgevers kunnen zich melden op het onderstaande emailadres:

[email protected]

p.s. betreffende “consulent” is op de fiets gesignaleerd in de omgeving Gapinge !! (gem. Veere)

Berichten: 146
Lid geworden op: 05 sep 2005 22:04

Re: OPSPORING VERZOCHT - MOST WANTED !!!

Ongelezen bericht door »

Wat moet dit? Waarom denk je dat mensen willen weten dat die persoon gesignaleerd is op de fiets? Dit klinkt bijna als een oproep om die persoon iets aan te doen.

Wat die man ook heeft gedaan, dit is niet de manier om het op te lossen. En gezien het feit dat jij behoorlijk gestoord over komt kan ik me voostellen dat niet de consulent maar jij aangepakt moet worden.

reintegratiedetective
Berichten: 106
Lid geworden op: 27 mei 2005 18:33

Re: OPSPORING VERZOCHT - MOST WANTED !!!

Ongelezen bericht door reintegratiedetective »

GEZOCHT:

T 2 !!

(vermoedelijke compagnon van verkoper van gebakken lucht)

p.s. dat soort geitenwollensokkeneikels MOET HARD WORDEN AANGEPAKT.

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: OPSPORING VERZOCHT - MOST WANTED !!!

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Een IP en MAC ban lijkt me hier wel op zijn plaats voor die RD. Je kan ergens tegen zijn maar dit gaat toch wel heel erg ver.

Gesloten