LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zelfde bedrijf onder andere naam

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
slinger
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 mar 2006 16:07

zelfde bedrijf onder andere naam

Ongelezen bericht door slinger »

als iemand ziek word moet je bij hetzelfde bedrijf terug.
tijdens het reintergratieprojekt(uwv) zijn gegevens niet helemaal kloppend dus in plaats dat ik bij een bv werk kom ik bij een stichting uit. vervolgens neemt werkgever die gegevens over maar werkt ook nog met de oude gegevens dus 2 dingen door elkaar .bij de bv had ik een contract voor onbepaalde tijd maar volgens de nieuwe gegevens niet .welke gegevens kloppen? kan iemand mij hier een antwoord op geven?[/u]

donn@
Berichten: 156
Lid geworden op: 23 jan 2006 21:02

Re: zelfde bedrijf onder andere naam

Ongelezen bericht door donn@ »

De gegevens waar je een contract van hebt want daar heb je naar alle waarschijnlijkheid geen ontslagbrief van. Een bedrijf kan van rechtsvorm wijzigen en dan gaat het personeel mee over. Als dat niet het geval is omdat ze met minder personeel toe kunnen zullen ze voor degene die niet mee gaan een ontslagvergunning moeten aanvragen en de persoon in kwestie schriftelijk van zijn ontslag op de hoogte stellen zodat deze bezwaar kan maken.
Mocht je er niet uitkomen zou ik, als ik jou was, bij een rechtswinkel langs gaan, deze weten precies hoe het arbeidsrecht in elkaar steekt.

Gesloten