Slechte ervaring met Samsung cashback-actie

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
ES67
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 sep 2021 13:00

Slechte ervaring met Samsung cashback-actie

Ongelezen bericht door ES67 »

Na het volledig aanleveren volgens de voorwaarden van alle gegevens voor een €300,--cashback actie voor de aankoop van een LedTV blijft Samsung mij al bijna 2 maanden het lijntje houden.
De eerste keer volledig alle door Samsung gewenste gegevens aangeleverd. Na een maand nog niets gehoord te hebben toch maar eens gebeld met de klantenservice. Die wisten mij te vertellen dat ze de aanvraag hadden ontvangen maar dat de tenaamstelling van de bankrekening nog ontbrak.Een andere medewerkster tijdens een volgend gesprek zei dat het IBAN nummer niet zou kloppen en dat ze daarover 2 weken geleden een mailtje hadden gestuurd. Dit is niet correct want ik heb een printscreen van de bevestiging van Samsung van de ingevulde gegevens gemaakt. Bovendien heb ik geen email ontvangen. Ook niet in de spambox. Ik heb bewijs aangeleverd dat ze de correcte gegevens al hebben via whatsapp de medewerkster bevestigd dat maar zei dat ze niets in het systeem kan wijzigen. Ik moest maar een nieuwe aanvraag doen. Dat heb ik uiteindelijk onder protest gedaan. Weer geen bevestiging van Samsung per email gehad dus maar even weer contact opgenomen. Medewerkster bevestigd dat ze op de hoogte zijn van het feit dat emails niet aankomen maar heeft daarvoor geen oplossing. Mijn aanvraag is weer in behandeling maar nog niet beoordeeld en ik moet maar weer eens contact opnemen over een tijdje.
Gezien het feit dat op veel plaatsen slechte ervaringen zijn met de cashback acties van Samsung ben ik op zoek naar mensen die hetzelfde is overkomen om eventueel samen actie te ondernemen.

Dirkie
Berichten: 2921
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Slechte ervaring met Samsung cashback-actie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Ik heb dit jaar 2 maal mee gedaan aan een Samsung actie. Je moet inderdaad alles goed aanleveren en dan hoor je al snel een bevestigings mail te krijgen met daarin het aanvraag nummer. Deze mail moet je met je leven bewaken :mrgreen:
Zonder dit aanvraagnummer kan er weinig gedaan worden. Bij een van de 2 acties werd mij bij de eerste navraag verteld dat deze niet bekend was. Pas na aandringen en met een kopie van hun mail werd deze gevonden.
In mijn geval zou ik de artikelen binnen 6 weken ontvangen. Bij de eerste zijn het er 9 geworden en bij de tweede 3 maanden. In beide gevallen was het excuus dat er geen voorraad was. Dat kan in mijn geval maar bij een cashback actie lijkt me dat geen excuus.
Het goede nieuws is dus ik uiteindelijk wel de artikelen gekregen heb alleen duurde het wat langer.
Ik communiceerde overigens meestal via Messenger, daar wordt snel gereageerd.

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Slechte ervaring met Samsung cashback-actie

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ze kunnen beter direct korting geven ipv dit soort cashback onzin.
Hoe vaak gaat het wel niet mis. Kan toch niet goed zijn voor de naam van een bedrijf.

Ipswich
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 jan 2012 22:24

Re: Slechte ervaring met Samsung cashback-actie

Ongelezen bericht door Ipswich »

Bekend verschijnsel bij Samsung. meesters in het verzinnen van smoesjes om maar niet te hoeven te betalen. Maar het is gewoon zo dat de aanhouder wint. Niet opgeven. telkens met het bewijs komen. Maak overal copiën van. Na 6 maanden kreeg ik mijn cashback omdat ik een brief aan het opstellen was naar de CEO van Samsung met de bewijzen erbij. Dit was al in 2016. Het is dus niet veranderd sinds die tijd.

Ik_weet_niet_alles
Berichten: 921
Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49

Re: Slechte ervaring met Samsung cashback-actie

Ongelezen bericht door Ik_weet_niet_alles »

juliomariner schreef:
15 sep 2021 14:41
Ze kunnen beter direct korting geven ipv dit soort cashback onzin.
Hoe vaak gaat het wel niet mis. Kan toch niet goed zijn voor de naam van een bedrijf.
Samsung heeft al een hele slecht naam voor wat betreft cashback acties.

janlammers
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 okt 2018 16:01

Re: Slechte ervaring met Samsung cashback-actie

Ongelezen bericht door janlammers »

Niet alleen samsung maar ook sony wringt zich in allerlei bochten om onder betaling uit te komen

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Slechte ervaring met Samsung cashback-actie

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Misschien is het dan verstandiger juist niets bij die bedrijven, die een cash-back beloven, iets te kopen. Ga gewoon voor een ander merk.

Seinhuis
Berichten: 2359
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Slechte ervaring met Samsung cashback-actie

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Ook ik heb liever gelijk korting dan geld terug.

Neem contact op met www.juridischloket.nl voor hulp. Ook kan je naar een deurwaarder gaan.

Je kunt niet samen met andere actie ondernemen. Ieder zal voor zichzelf moeten doen.

ES67
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 sep 2021 13:00

Re: Slechte ervaring met Samsung cashback-actie

Ongelezen bericht door ES67 »

Uiteindelijk toch de Cashback ontvangen. De informatie en logistiek rond dit soort acties zou je echt beter verwachten van een merk als Samsung. Maar toch..... bedankt Samsung voor het nakomen van de gemaakte belofte.

Martein
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2022 23:26

Re: Slechte ervaring met Samsung cashback-actie

Ongelezen bericht door Martein »

ook wij hebben een slechte ervaring met de cashback actie van Samsung.

Vanaf 14 december Samsung neo qled in huis en nog steeds geen cashback ontvangen. Al 26 foto's gestuurd en meerdere emails. Op de email geen reactie en al 2-3 berichten die qua datum niet eens kloppen....de data moeten nog komen en de mogelijkheid is volgens Samsung al verlopen.

Het lijkt sterk op een ontmoedigingsbeleid van Samsung...zolang zij je aan het lijntje houden en er niets gebeurd halen weet volgens mij genoeg mensen af....dit is mijns inziens echt onacceptabel.

Ik zou graag willen weten of RADAR iets met deze situatie kan een zal gaan doen?

Met vriendelijke groeten Martein

Gesloten