Pagina 1 van 1

wordt gek van UPC digitale tv

Geplaatst: 18 jul 2011 21:41
door MoonlightSTAR
al sinds het begin heb ik last van de upc box. RTL 8 ontving ik niet eens, waaronder ook discovery kanalen. Daarnaast kon en kan ik nog steeds geen gebruik maken van upc on demand. Ik heb toen een keurmerk kabel gekocht een dure en ineens had ik rtl 8 en de andere kanalen maar nog steeds geen on demand. Maar dit duurde niet lang, nu heb ik al bijna 2 mnd geen rtl 8 meer en meerdere kanalen. On demand kan ik nog steeds niet gebruiken. Internet verbindind valt steeds weg, zo ook de verbinding van de huistelefoon. Upc gebeld, en alles bleek in orde volgens hun, maar ze willen wel een monteur sturen. Maar ik moet wel voorrij kosten betalen. Nou daar doe ik niet aan, ik wil dat het wordt opgelost en ik vertik het om iets te betalen,aangezien ik al sinds het begin al betaal voor iets wat niet eens optimaal is. Ik heb er zo een spijt van dat ik nu nog vast zit aan het contract, zodra deze voorbij is ben ik weg bij upc. Wie heeft hier ook last van en is het bij jullie opgelost?

ik heb nu al zovaak met ze aan de telefoon gezeten wat mij kosten heeft opgeleverd, deze worden ook niet vergoed. Heb via de webiste een contactformulier meerdere malen ingevuld en gevraagd of ze contact met me willen opnemen en dat gebeurt ook niet. Ik vind dit erg belachelijk, en maar geld in ontvangst nemen maar totaal geen klantenservice!!!!!!!!!!!!

Re: wordt gek van UPC digitale tv

Geplaatst: 19 jul 2011 11:12
door Rebellian
Zijn de kabels en het aansluitpunt in de muur ook al aangepakt? Vaak zijn dat ook boosdoeners (oud en versleten).

Re: wordt gek van UPC digitale tv

Geplaatst: 19 jul 2011 14:23
door 160589005
Inderdaad, dit probleem ligt 100% zeker binnenhuis. Zoek het eerste aansluitpunt in de woning. Sluit de MB met die ene kabel daarop aan en u zult zien dat alles probleemloos werkt.

Re: wordt gek van UPC digitale tv

Geplaatst: 23 jul 2011 13:35
door Wolter32
UPC laten oplossen??? Binnenbekabeling is eigen verantwoording en logisch dat er voorrij kosten betaald moeten worden want de TS binnenbekabeling is niet in orde en de monteur moetdat oplossen en die is niet gratis. Is logisch dat UPC niet betaald voor iets wat niet in orde is wat verantwoording van de klant zelf is.
UPC heeft de verantwoording TOT en MET het AOP (Abonee Overname Punt) ofwel de WCD (Wand Contact Doos) alles wat erna komt is verantwoording van de klant zelf dus UPC handeld precies zoals het moet.

Re: wordt gek van UPC digitale tv

Geplaatst: 23 jul 2011 14:57
door ronald g
Hier is duidelijk sprake van een slechte splitter, tv ontvangst is slecht en internet/telefoon valt ook uit. Je kunt in dit geval niets anders doen dan een monteur laten komen en als er een defect is die niet te verwijten valt worden er geen kosten in rekening gebracht ook niet die van de voorrijkosten.

Re: wordt gek van UPC digitale tv

Geplaatst: 24 jul 2011 13:20
door HarryPotter
Is de signaal sterkte en signaal kwaliteit wel goed?

Re: wordt gek van UPC digitale tv

Geplaatst: 27 jul 2011 09:19
door Ulbe
Hier is UPC aan de beurt, de splitter die de signalen scheidt zit meestal direct op het AOP aangesloten,

Net wat eerder gesteld is; een monteur moet de boel nameten en evt. defecte onderdelen vervangen,

Veel succes en vriendelijke groeten,

Ulbe.