LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
EdAssen
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 dec 2010 12:53

Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna

Ongelezen bericht door EdAssen »

Ik had storing op 1tv zender. Gebeld met helpdesk. De medewerker gaf mij op om allerlei dingen te veranderen. Na 45 minuten aan de telefoon bleek dat geen enkele zender het meer deed. Hij wist het niet meer. Ik vroeg kun je geen monteur langs sturen. Na overleg met zijn meerdere kon dat zonder kosten. Vervolgens werd ik doorverbonden met de verkeerde storings/installatieafdeling. Na 10 minuten aan de telefoon werd er een afspraak gemaakt voor volgende week, eerder kon niet. Dat het kosteloos zou zijn was niet bij de inplanner bekend, maar hij nam dat aan van mij. Vervolgens werd ik weer doorverbonden met de storingsafdeling. Nu moest ik opnieuw allerlei instellingen veranderen en zowaar ik heb weer tv, uitgezonderd de zender waarvoor ik gebeld had.
Conclusie: 1 uur aan de telefioon gehangen. De 1e medewerker hielp mij van de regen in de drup.
Monteur kan pas volgende week komen.
3e medewerker hielp zodanig dat ik weer tv gedeeltelijk heb.

Is dit de hoge servicegraad waar Ziggo altijd over spreekt.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Helpdeskmedewerkers bij ziggo moeten zo goedkoop mogelijk zijn, en mogen zo min mogelijk kosten.

De opleiding die ze krijgen is minimaal - nog geen 2 weken.

Op zich proberen ze het wel - maar hebben ze niet de kennis, de middelen of de autoriteit om dingen echt op te lossen.

Van een vriend die tot voor kort daar werkte heb ik begrepen dat dit echt de standaard is - en dat managers daar belangen hebben bij callcenters, en die daarom zelfs met slechte prestaties, gewoon ingehuurd blijven..

Pijnlijk - maar ja.

Harm.calc
Berichten: 672
Lid geworden op: 22 dec 2010 12:25

Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna

Ongelezen bericht door Harm.calc »

Wie draaid op voor de kosten van telefoon en tijd die je hierin steekt?

Waarom hebben dit soort bedrijven niet een gratis nummer, in ieder geval voor hun klanten?

En in hoeverre krijg je een vergoeding dat een overeengekomen product niet geleverd wordt?

Waarom doet de overheid (eigenlijk helemaal) niets met de gigantisch aantal klachten als het gaat om service van bedrijven?

Liberalisering, holadijee :lol:

Dirkie
Berichten: 2931
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna

Ongelezen bericht door Dirkie »

Waarom hebben dit soort bedrijven niet een gratis nummer, in ieder geval voor hun klanten?
Ter informatie: voor de klanten van Ziggo is bellen naar de klantenservice inderdaad gratis :mrgreen:

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Dirkie schreef:
Waarom hebben dit soort bedrijven niet een gratis nummer, in ieder geval voor hun klanten?
Ter informatie: voor de klanten van Ziggo is bellen naar de klantenservice inderdaad gratis :mrgreen:
Ter informatie: Alleen voor de mensen die ook telefonie van Ziggo hebben, voor de alleen-kabelklanten dus niet.

Zandink
Berichten: 43
Lid geworden op: 30 aug 2010 19:44

Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna

Ongelezen bericht door Zandink »

Is toch maar een mooie service van Ziggo zo'n gratis nummer. Andere providers
vragen daar veel geld voor.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Zandink schreef:Is toch maar een mooie service van Ziggo zo'n gratis nummer. Andere providers
vragen daar veel geld voor.
Ja inderdaad :mrgreen: :P :mrgreen: vooral als je niet kan bellen met je vaste telefoon van Ziggo en dat je dus daarom belt.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna

Ongelezen bericht door Chocomelk »

@ Zandink, werk je toevallig voor Ziggo ofzo, zie je op diverse topics
Ziggo helemaal de hemel in prijzen.
Ziggo is goed zolang het werkt.

Zandink
Berichten: 43
Lid geworden op: 30 aug 2010 19:44

Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna

Ongelezen bericht door Zandink »

Misschien zijn de kabels niet goed bij je thuis of zo iets, ik heb ze ook weleens moeten bellen met mijn mobieltje als je dat uitlegt aan ze kreeg ik die kosten 2x vergoed.

Verder altijd vriendelijke medewerkers aan de lijn gehad.

Neen Chocomelk ik heb altijd een eigen bedrijf gehad waar mijn zonen nu werken, zelf ben ik gepensioneerd en verblijf vaak in Engeland :wink:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Zandink schreef:Misschien zijn de kabels niet goed bij je thuis of zo iets, ik heb ze ook weleens moeten bellen met mijn mobieltje als je dat uitlegt aan ze kreeg ik die kosten 2x vergoed.

Verder altijd vriendelijke medewerkers aan de lijn gehad.

Neen Chocomelk ik heb altijd een eigen bedrijf gehad waar mijn zonen nu werken, zelf ben ik gepensioneerd en verblijf vaak in Engeland :wink:
Op 1x na heb ik ook altijd vriendelijke medewerkers gesproken, en nee ligt niet aan de kabels hier, lag aan ziggo maar voordat ze dat eindelijk eens begrepen waren we een aantal weken verder.

Zandink
Berichten: 43
Lid geworden op: 30 aug 2010 19:44

Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna

Ongelezen bericht door Zandink »

Kan overal gebeuren sommige mensen hebben soms wat vaker pech dan anderen.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Chocomelk schreef:
Zandink schreef:Is toch maar een mooie service van Ziggo zo'n gratis nummer. Andere providers
vragen daar veel geld voor.
Ja inderdaad :mrgreen: :P :mrgreen: vooral als je niet kan bellen met je vaste telefoon van Ziggo en dat je dus daarom belt.
Klantenservice van Tele2 is ook gratis voor klanten van Tele2, daarnaast is de klantenservice van Sicko zo amateuristisch dat het geen cent waard is.

Zandink
Berichten: 43
Lid geworden op: 30 aug 2010 19:44

Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna

Ongelezen bericht door Zandink »

Prima service bij Ziggo kan niets anders beweren.

http://tweakers.net/nieuws/67473/ziggo- ... oeien.html


Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna

Ongelezen bericht door Guardian72 »

esell schreef:Hanteren internetnet providers eigenlijk een zwarte lijst omtrent wanbetalers
of is dat in strijd met het College Bescherming Persoonsgegevens ?
Intern - dus voor eigen gebruik - zullen ze dit wel hebben.
Maar een lijst voor alle providers lijkt me niet te bestaan (officieel)

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna

Ongelezen bericht door Chocomelk »

jlthkoch schreef:
Chocomelk schreef:
Ja inderdaad :mrgreen: :P :mrgreen: vooral als je niet kan bellen met je vaste telefoon van Ziggo en dat je dus daarom belt.
Klantenservice van Tele2 is ook gratis voor klanten van Tele2, daarnaast is de klantenservice van Sicko zo amateuristisch dat het geen cent waard is.
Wat heb je er aan of het gratis is of niet, zoals ik al eerder heb vermeld heb ik aardig wat problemen gehad met telefoon van ziggo (nee lag niet aan kabels of dergelijke), doordat vaste telefoon het niet deed is het ook niet gratis om te bellen.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Bekwaamheid Ziggo Helpdesk en service daarna

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Chocomelk schreef:
jlthkoch schreef:
Chocomelk schreef:
Ja inderdaad :mrgreen: :P :mrgreen: vooral als je niet kan bellen met je vaste telefoon van Ziggo en dat je dus daarom belt.
Klantenservice van Tele2 is ook gratis voor klanten van Tele2, daarnaast is de klantenservice van Sicko zo amateuristisch dat het geen cent waard is.
Wat heb je er aan of het gratis is of niet, zoals ik al eerder heb vermeld heb ik aardig wat problemen gehad met telefoon van ziggo (nee lag niet aan kabels of dergelijke), doordat vaste telefoon het niet deed is het ook niet gratis om te bellen.
Je kunt inderdaad beter de klantenservice helemaal niet nodig hebben, omdat alles goed werkt. De helpdesk van Sicko lost meestal niets op, bij problemen met Sicko is opzeggen de beste oplossing.

Gesloten