LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de lieve mensen van de ziggo

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
trudy81
Berichten: 630
Lid geworden op: 22 apr 2010 16:38

de lieve mensen van de ziggo

Ongelezen bericht door trudy81 »

hai,

ik heb nog nooit in mijn leven een contract met ziggo gehad, toch menen deze mensen mij te sommeren nu binnen 3 weken een bedrag van 123,00 euro te betalen.
Is natuurlijk belachelijk, ze leveren niet eens in mijn buurt

Nu had ik dit willen vermijden en willen bellen maar wat hoor ik: "gelieve uw klant nummer achter te laten" Ik ben nooit klant geweest!!!!! Dat schijnt ook niet door te dringen, elke medewerker heeft het over facturen, ik heb geen facturen, ik ben geen klant.

Zul je zien dat het ziggowebteam reageert en vraagt om mijn klant nr.

Trudy

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: de lieve mensen van de ziggo

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Haha vragen om een klantnummer terwijl je niet eens klant bent en wel
geld willen innen, staat er in de brief niet in waar het om gaat dan ?

trudy81
Berichten: 630
Lid geworden op: 22 apr 2010 16:38

Re: de lieve mensen van de ziggo

Ongelezen bericht door trudy81 »

jewel, er staat dat ik "onmiddelijk"moet betalen, naam is niet correct

ik vind het zelf een grove aanfluiting, dit geloof je toch nie tvan een erkend bedrijf????? maar goed, ik laat het voorkomen.

trudy

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: de lieve mensen van de ziggo

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Dit is inderdaad te erg voor woorden.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: de lieve mensen van de ziggo

Ongelezen bericht door Jolijn »

trudy81 schreef:jewel, er staat dat ik "onmiddelijk"moet betalen, naam is niet correct

ik vind het zelf een grove aanfluiting, dit geloof je toch nie tvan een erkend bedrijf????? maar goed, ik laat het voorkomen.

trudy
Laat je het daar doelbewust op aankomen?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: de lieve mensen van de ziggo

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Wat je kan doen is een brief schrijven naar Ziggo of een mail met
daarin je adres zodat ze dan mischien weten over welke zogenaamde factuur
het zou moeten gaan.

Doelbewust zonder reageren op een rechtzaak uit laat lopen......nee zou ik niet doen, heb je niets aan.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: de lieve mensen van de ziggo

Ongelezen bericht door seconds-out »

trudy81 schreef:jewel, er staat dat ik "onmiddelijk"moet betalen, naam is niet correct

ik vind het zelf een grove aanfluiting, dit geloof je toch nie tvan een erkend bedrijf????? maar goed, ik laat het voorkomen.

trudy
Komt niet voor...zometeen krijg je antwoord van het web-team.
Ik weet al wat ze gaan zeggen :arrow: het is een misverstand, neem even contact met ons op via...mag ook zonder klantnummer.... :D

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: de lieve mensen van de ziggo

Ongelezen bericht door Shine »

Ziggo, Energie?
Dacht: Ziggo: TV, Internet en bellen!

Umad
Berichten: 336
Lid geworden op: 03 aug 2010 16:09

Re: de lieve mensen van de ziggo

Ongelezen bericht door Umad »

trudy81 schreef:jewel, er staat dat ik "onmiddelijk"moet betalen, naam is niet correct

ik vind het zelf een grove aanfluiting, dit geloof je toch nie tvan een erkend bedrijf????? maar goed, ik laat het voorkomen.

trudy
Onmiddelijk binnen 3 weken? Je kunt ook van een mug een olifant maken. Waarschijnlijk is de brief verkeerd bezorgd ook omdat de naam niet klopt.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: de lieve mensen van de ziggo

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Umad schreef:
trudy81 schreef:jewel, er staat dat ik "onmiddelijk"moet betalen, naam is niet correct

ik vind het zelf een grove aanfluiting, dit geloof je toch nie tvan een erkend bedrijf????? maar goed, ik laat het voorkomen.

trudy
Onmiddelijk binnen 3 weken? Je kunt ook van een mug een olifant maken. Waarschijnlijk is de brief verkeerd bezorgd ook omdat de naam niet klopt.
Klopt het adres wel?

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: de lieve mensen van de ziggo

Ongelezen bericht door sephora30 »

Waarom staat dit in de energie-rubriek :?:

Fiesiekus
Berichten: 2342
Lid geworden op: 27 okt 2008 13:07

Re: de lieve mensen van de ziggo

Ongelezen bericht door Fiesiekus »

Waar blijft het webcareteam van Ziggo nou....staat dit waarschijnlijk toch in de verkeerde rubriek. Dat webcareteam kijkt alleen in de Internet en gerelateerde rubrieken..

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: de lieve mensen van de ziggo

Ongelezen bericht door Emmy75 »

pas maar op straks wordt je afgesloten :mrgreen:

Maar alle gekheid op een stokje. Ik denk dat het wel verstandig is te reageren en aan te geven dat je nooit klant bent geweest en je de vordering betwist. Voorts geef je aan dat je niet meer door hen lastig gevallen wenst te worden en indien zij de mening zijn toegedaan wel een vordering te hebben zij dit via een juridische procedure dienen te vorderen.

Zorg er tevens voor dat je kunt bewijzen dat dit gecommuniceerd is aan Ziggo. Bijvoorbeeld dmv een aangetekende brief ofzo.

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: de lieve mensen van de ziggo

Ongelezen bericht door Wubo »

whehehe, ten eerste in verkeerde box geplaatst
en
onduidelijkheid over de tenaamstelling van de brief.
issie straks voor oud bewoner of de buren :lol: giller!

Tis weer bijzonder
Berichten: 737
Lid geworden op: 30 mei 2010 21:26

Re: de lieve mensen van de ziggo

Ongelezen bericht door Tis weer bijzonder »

trudy81 schreef:jewel, er staat dat ik "onmiddelijk"moet betalen, naam is niet correct
Echt schandalig dat jij post van een ander open maakt. :mrgreen:
Dat de naam niet correct is heeft een voordeel.
Je hoeft er niet op te reageren omdat je je niet aangesproken hoeft te voelen. :idea:

Gesloten