LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo TV gemist per 1 september 2011

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
jvanderkuijl
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 sep 2011 09:13

Ziggo TV gemist per 1 september 2011

Ongelezen bericht door jvanderkuijl »

In de paketten TV van Ziggo zit oa TV gemist.
In het extra pakket kost euro 29.95 per maand zitten oa 100 gratis films. 15 gratis series en TV gemist.
In de toegestuurde folder van Ziggo staat bij TV gemist, programma`s terugkijken tot 10 dagen , U hoeft nu een programma niet meer via UW computer terug te kijken..............................
Maar wat schetst mijn verbazing:
Voor oa sbs6 gemist, net 5 gemist, wat onderdeel is van TV gemist moet voor het terug zien van progranmma`s apart worden betaald.
Voor wegmisbruikers van afgelopen zondag 4 sept moet 0.95 eurocent worden betaald Ziggo vraagt dan een betaal code, ook voor oa trauma centrum, red mijn vakantie moet worden betaald.
Dit is echt misleiding van Ziggo, er wordt in geen enkele schrijven gemeld dat voor verschillende programma`s in tv gemist moet worden betaald.
vr groet jvdk

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Ziggo TV gemist per 1 september 2011

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

jvanderkuijl schreef:In het extra pakket kost euro 29.95 per maand zitten oa 100 gratis films. 15 gratis series en TV gemist.
Er staat hier ook nergens dat het gratis is.

jvanderkuijl
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 sep 2011 09:13

Re: Ziggo TV gemist per 1 september 2011

Ongelezen bericht door jvanderkuijl »

TV gemist was voor 1 september een apart betaald onderdeel nl 4.95 per maand .
Binnen deze tv gemist hoefde je niet apart meer te betalen voor het kijken voor welke omroep dan ook.
Ziggo meldde dat TV gemist per 1 september 2011 nu STANDAARD tot de pakketten gaat behoren, dan mag je er vanuit gaan dat het pakket tv gemist in de prijs van de pakketten zit.
Juist voor de betaalde pakketten geeft Ziggo voorbeelden aan, bv eredivisie live, films etc, je kunt daar voor kiezen maar bij tv gemist wordt hier niet over gesproken.
nogmaals tv gemist voor 1 sept 2011 was 4.95, daar was alles gratis te zien, melding Ziggo dat TV gemist nu standaard in de paketten komt, dan kun je nu niet voor bepaalde zenders terugkijken geld gaan vragen.
vr groet jvdk

Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

Re: Ziggo TV gemist per 1 september 2011

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

vogels schreef:
dan kun je nu niet voor bepaalde zenders terugkijken geld gaan vragen.
Het zijn de omroepen die er geld voor willen hebben, niet Ziggo. TV Gemist van publieke omroep is (nog???) gratis.
ben ik het mee eens werk bij een provider en wij gaan hetzelfde krijgen helaas. Maar ja leg het maar uit aan je klanten.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo TV gemist per 1 september 2011

Ongelezen bericht door ciske »

ben ik het mee eens werk bij een provider en wij gaan hetzelfde krijgen helaas. Maar ja leg het maar uit aan je klanten.

dat zeg je nu wel elke keer, maar alsnog als je net zo bent als de rest bij providers dan zit ik toch met heeeeeeeeeeeeeeeeel veel vragen .

sowieso of je wel een beleefdheids test hebt ondergaan want die zijn hard nodig bij providers.

Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

Re: Ziggo TV gemist per 1 september 2011

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

sorry hoor niet iedereen die bij een provider werkt is vuilnis natuurlijk. Helaas hebben wij ook te maken met omroepen die dingen wijzigen waar je als provider niks aan kunt doen. Ik snap dat je baalt als je extra moet gaan betaling voor uitzending gemist ik als klant zou daar ook woedend van worden

maar goed met wat voor vragen zit je dan misschien kan ik iets beantwoorden

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo TV gemist per 1 september 2011

Ongelezen bericht door ciske »

lees dit topic , ik heb niks gemist ....ik mis overduidelijk wat , en vandaag ervaren ( ik zeg niet dat jij dat bent) hoe schofterig ze bij providers kunnen zijn.

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 8&t=103110

ken me niet aan de indruk ontrekken dat pareltje bij deze club hoort. :lol:

edje100
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 sep 2011 12:30

Re: Ziggo TV gemist per 1 september 2011

Ongelezen bericht door edje100 »

Ik heb per 1 september jl. ook het grootste tv pakket van Ziggo (29,95 per maand/TV Extra), daar staat ook bij het zenderoverzicht dat je rtl gemist terug kunt kijken.
Maar mijn vraag is: Hoe kom ik daar????
Ik heb een sony lcd. Als ik daar via menu naar video ga, dan kan ik alleen enkele programma's terug kijken van SBS, Net 5, Veronica, NOS Journaal en nog enkele minder bekende zenders.

Dit staat op de site van Ziggo:
TV Gemist

Met TV Gemist bekijk je je gemiste programma’s van onder andere de 10 best bekeken Nederlandse zenders. Handig! Want zo kijk je je favoriete programma’s tot 10 dagen terug via bijvoorbeeld Uitzending Gemist, RTL Gemist en SBS/Net5 Gemist. Gewoon op je tv, in plaats van op je computer.
In het Zenderoverzicht nieuwe tv-abonnement (pdf) vind je welke TV Gemist-zenders in het TV Extra abonnement zitten.


Of is dit alleen mogelijk met interactieve tv? Dat staat eigenlijk niet op hun site!

Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

Re: Ziggo TV gemist per 1 september 2011

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

ciske schreef:lees dit topic , ik heb niks gemist ....ik mis overduidelijk wat , en vandaag ervaren ( ik zeg niet dat jij dat bent) hoe schofterig ze bij providers kunnen zijn.

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 8&t=103110

ken me niet aan de indruk ontrekken dat pareltje bij deze club hoort. :lol:
wat heb ik met dit topic te maken dan? Ik hoor helemaal bij geen club werk bij een kleine locale provider!

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Ziggo TV gemist per 1 september 2011

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 03 feb 2012 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo TV gemist per 1 september 2011

Ongelezen bericht door ciske »

Pareltje31 schreef:
ciske schreef:lees dit topic , ik heb niks gemist ....ik mis overduidelijk wat , en vandaag ervaren ( ik zeg niet dat jij dat bent) hoe schofterig ze bij providers kunnen zijn.

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 8&t=103110

ken me niet aan de indruk ontrekken dat pareltje bij deze club hoort. :lol:
wat heb ik met dit topic te maken dan? Ik hoor helemaal bij geen club werk bij een kleine locale provider!

dit is een kleine provider , dus hoezo heb jij daar niks mee te maken?

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Ziggo TV gemist per 1 september 2011

Ongelezen bericht door Henri42 »

:wink: Ziggo is een grote kabelaar, ikzelf zit bij UPC zoals bekend, overal is wel eens iets mis :mrgreen:

Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

Re: Ziggo TV gemist per 1 september 2011

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

ciske schreef:
Pareltje31 schreef:
ciske schreef:lees dit topic , ik heb niks gemist ....ik mis overduidelijk wat , en vandaag ervaren ( ik zeg niet dat jij dat bent) hoe schofterig ze bij providers kunnen zijn.

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 8&t=103110

ken me niet aan de indruk ontrekken dat pareltje bij deze club hoort. :lol:
wat heb ik met dit topic te maken dan? Ik hoor helemaal bij geen club werk bij een kleine locale provider!

dit is een kleine provider , dus hoezo heb jij daar niks mee te maken?
omdat ik bij een hele andere provider werk. Waarom wordt iedere provider hier over 1 kam geschoren zeg. Het enige wat ik aangaf is dat er wel eens dingen uit omroepland komen waar een provider met de beste wil niets aan kan doen. Het voorbeeld van betalen voor uitzending gemist komt bij de zender vandaan en net als ziggo kunnen wij daar ook niks aan doen maar dat lijken mensen maar niet te begrijpen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo TV gemist per 1 september 2011

Ongelezen bericht door ciske »

@ pareltje, tuurlijk kunnen jullie er nooit iets aan doen ,je gelooft het zelf??

maar dit is het topic van ziggo dus ik laat het hier bij.

Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

Re: Ziggo TV gemist per 1 september 2011

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

jee ciske wat ben jij negatief, niet alles is de schuld van een provider als de omroep geld wil zien dan kan een provider hier toch niks aan doen? maar goed lekker alles afschuiven op de providers hoor, lekker triest

ronwijdeveld
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 sep 2011 15:04

Re: Ziggo TV gemist per 1 september 2011

Ongelezen bericht door ronwijdeveld »

Sinds de aanschaf van I.T.V. via ZIGGO/ cisco half juli 2011 nog maar één maal een film kunnen zien. ( gebied 5103HN Dongen)
Vervolgens alleen maar kommer en kwel.
Reeds monteur hier gehad alles doorgemeten.
Alles oké in thuissituatie
Die jongens en meiden bij de helpdesk hebben er ook de ballen verstand van.
"loopt u even aar de versterker en verander de kabels op de uitgangen" is het antwoord.
Ik verander helemaal niets.
Monteur kan óók een foutje maken is het antwoord.
Denken zeker met een zeer zwakbegaafde te doen te hebben.
Bij mij is het goed maar bij hen deugt er werkeleijk niets van.
Volgens mij moeten ze bij ZIGGO óók eens een cursus communicatie gaan doen en dan INTERACTIEF.
Zo nog steeds géén I.T.V.
Het lijkt weer eens de arrogantie ten top of is het totale onmacht?
En, maar weer wachten op.......................... :evil: :evil:

frenchy
Berichten: 121
Lid geworden op: 05 apr 2011 13:10

Re: Ziggo TV gemist per 1 september 2011

Ongelezen bericht door frenchy »

Oh Ciske ligt wel vaker met een klantenservice over hoop het Ciske? Als jouw manier van communiceren naar een klantenservice hetzelfde is als hoe je hier reageert, kan ik mij voorstellen dat je overal moeilijkheden hebt......

marietje1
Berichten: 90
Lid geworden op: 18 jul 2007 16:32

Re: Ziggo TV gemist per 1 september 2011

Ongelezen bericht door marietje1 »

Ja, bij Ziggo is het woord klantvriendelijkheid soms ver te zoeken.
Ik ben net verhuisd, en heb daar problemen genoeg mee gehad.Op mijn oude adres nog geen interactieve TV kunnen opstarten. Ik zal van de week als ik eens tijd heb kijken of ik het op mijn nieuwe adres wel kan ontvangen. Maar echt zin in bellen naar Ziggo heb ik niet brrrr

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Ziggo TV gemist per 1 september 2011

Ongelezen bericht door seconds-out »

Censuur Tros radar
Laatst gewijzigd door seconds-out op 03 feb 2012 21:26, 2 keer totaal gewijzigd.

marietje1
Berichten: 90
Lid geworden op: 18 jul 2007 16:32

Re: Ziggo TV gemist per 1 september 2011

Ongelezen bericht door marietje1 »

Nou gelukkig ben ik iemand die naar zo een gratis nummer kan bellen van Ziggo. Heb alles in 1.
Op zich ben ik wel tevreden op een aantal min puntjes na. Je moet bv niet verhuizen, of van abo veranderen hahaha. Dat kunnen ze daar niet echt handelen.

Ben benieuwd hoe snel webcare reageerd, want als je een mail stuurd krijg je als antwoord dat het langer duurt dan normaal dat ze een antwoord geven.

Gesloten