LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ZIGGO Service ?? of is het klantenafweer

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
roelofensing
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 nov 2003 11:56

ZIGGO Service ?? of is het klantenafweer

Ongelezen bericht door roelofensing »

Ik heb op 10 september bliksem inslag gehad, sinds die tijd heb ik al geen TV. De TV was ook kapot dus maar tijdelijk een ander neergezet en Ziggo gebeld dat ik een slecht signaal heb zowel analoog als digitaal. Volgens de klantenafweer van Ziggo kan er geen monteur komen tot 29 september, belachelijk, de hele wijk heeft problemen met alle aansluitingen en dan is het niet mogelijk om eerder te komen. Trouwens bij Tele2, KPN etc. is het net zo een puinhoop. Dus ik zit minstens 19 dagen zonder digitale TV...

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: ZIGGO Service ?? of is het klantenafweer

Ongelezen bericht door bprosman »

Als je ook analoog slecht signaal hebt... heb je een versterker zitten binnen (die is waarschijnlijk van/voor jezelf) ?
Bij je thuis zitten namelijk verder geen actieve componenten van Ziggo. Het zou dan nog in de wijkverdelerkast kunnen zitten. Moeten ze daar naar kijken ?

monteurtje
Berichten: 106
Lid geworden op: 15 jul 2005 09:34

Re: ZIGGO Service ?? of is het klantenafweer

Ongelezen bericht door monteurtje »

Ik heb ook problemen met ziggo.
geen internet en telefoon.Vandaag gebeld en er kan al een monteur op 10oktober komen. Hulde wat een service van ziggo

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: ZIGGO Service ?? of is het klantenafweer

Ongelezen bericht door bprosman »

Het modem maakt wel connectie met het Ziggo netwerk ?
Lampjes hebben de juiste status ? of juist niet ?

monteurtje
Berichten: 106
Lid geworden op: 15 jul 2005 09:34

Re: ZIGGO Service ?? of is het klantenafweer

Ongelezen bericht door monteurtje »

de 2 pijltjes zijn constant aan het knipperen ook al een paar minuten de stekker er uit gehad.Volgens de service medewerkster is mijn modem kappot maar helaas kunnen ze die niet opsturen de monteur moet dit eerst zelf nog constateren.oftewel anno 2011 geen telefoon en internet

roelofensing
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 nov 2003 11:56

Re: ZIGGO Service ?? of is het klantenafweer

Ongelezen bericht door roelofensing »

Monteur is uiteindelijk na 19 dagen verschenen en welgesteld 2 minuten binnen geweest om te vertellen dat het probleem verholpen is. Hij is er welgesteld nog geen 5 minuten mee bezig geweest het probleem zat in de wijk verdeelkast waar Ziggo zelf de dag na de bliksem inslag mee bezig is geweest, waarschijnlijk hebben die monteurs op 11 september zelf het probleem veroorzaakt of zijn gewoonweg niet slim genoeg om te beseffen dat er na een bliksem in :mrgreen: :mrgreen: slag wel meer problemen kunnen zijn. ABSOLUUT GEEN HULDE VOOR ZIGGO, ze weten niet wat het woord service betekend.

monteurtje
Berichten: 106
Lid geworden op: 15 jul 2005 09:34

Re: ZIGGO Service ?? of is het klantenafweer

Ongelezen bericht door monteurtje »

monteur 10-10n geweest,probleem met de kabel buiten voor nood iets in de aansluitkast aangepast zodat het signaal tijdelijk sterker is. Zou na 3 werkdagen bericht krijgen van de graafploeg om een afspraak te maken voor een nieuw stuk kabel.Na 4 dagen niets gehoord dus om uitleg gevraag via de mail. op 16 oktober bericht.

We begrijpen dat het vervelend is dat uw storing nog niet is verholpen. Helaas kost het vervangen van een kabel op de openbare weg tijd, omdat daarvoor in uw geval de stoep open gemaakt dient te worden. Zodra er nieuws is zal er contact met u worden opgenomen.

Onze excuses voor het ongemak.

zitten nu in november nog steeds niets gehoord. Als er eindelijk tijd is zal het wel vriezen dus zal het in het voorjaar worden dat het probleem opgelost word.
Ben benieuwd hoe ziggo mij gaat compenseren. :lol: :lol: :lol: :roll:

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: ZIGGO Service ?? of is het klantenafweer

Ongelezen bericht door GJvdZ »

roelofensing schreef:Monteur is uiteindelijk na 19 dagen verschenen en welgesteld 2 minuten binnen geweest om te vertellen dat het probleem verholpen is. Hij is er welgesteld nog geen 5 minuten mee bezig geweest het probleem zat in de wijk verdeelkast waar Ziggo zelf de dag na de bliksem inslag mee bezig is geweest, waarschijnlijk hebben die monteurs op 11 september zelf het probleem veroorzaakt of zijn gewoonweg niet slim genoeg om te beseffen dat er na een bliksem in :mrgreen: :mrgreen: slag wel meer problemen kunnen zijn. ABSOLUUT GEEN HULDE VOOR ZIGGO, ze weten niet wat het woord service betekend.
Tsja, het blijft mensenwerk en waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt. Of maakt u nooit fouten op het werk?

Het feit dat de monteur na 19 dagen slecht een paar minuten bezig is geweest is verder niet relevant.

monteurtje
Berichten: 106
Lid geworden op: 15 jul 2005 09:34

Re: ZIGGO Service ?? of is het klantenafweer

Ongelezen bericht door monteurtje »

het heeft niets te maken met fouten maken,iedereen maakt fouten alleen het beleid bij ziggo is dat nooit de fout van hun is,en klantvriendelijk staat daar niet in het woordenboek

Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

Re: ZIGGO Service ?? of is het klantenafweer

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

sorry maar dit zijn geen fouten maken dit is echt belachelijk, nu komt slechte weer eraan en kunnen ze de kabel ook niet vervangen. Ik zou ook pissig worden hoor

Gesloten