LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eindafrekening UPC

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: eindafrekening UPC

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Teunbosseman schreef:
CaptainSlow schreef:Helaas laten diegenen die hem nog niet kennen zich altijd weer verleiden de discussie met hem aan te gaan.
Jijzelf ook.......en ik ook.
Ja, maar soms moet je wel, als hij je voor leugenaar of wanbetaler uitmaakt, dan wil je voor de andere topic lezers die hem niet kennen toch even de echte feiten neerzetten.
Als hij verbannen zou worden komt ie in een andere gedaante weer terug, heeft ie al eerder gedaan (zoek maar even terug op gebruiker Laurent)
Een UPC fetish? ongetwijfeld, maar ook een ziekelijke behoefte aan aandacht, en negatieve aandacht is tenslotte ook aandacht, ook al maakt je dit niet bepaald populair. En op een anoniem medium als een forum kun je je daarin nu eenmaal makkelijker ongestraft uitleven dan in real live.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: eindafrekening UPC

Ongelezen bericht door Henri42 »

CaptainSlow schreef:
Teunbosseman schreef:
CaptainSlow schreef:Helaas laten diegenen die hem nog niet kennen zich altijd weer verleiden de discussie met hem aan te gaan.
Jijzelf ook.......en ik ook.
Ja, maar soms moet je wel, als hij je voor leugenaar of wanbetaler uitmaakt, dan wil je voor de andere topic lezers die hem niet kennen toch even de echte feiten neerzetten.
Als hij verbannen zou worden komt ie in een andere gedaante weer terug, heeft ie al eerder gedaan (zoek maar even terug op gebruiker Laurent)
Een UPC fetish? ongetwijfeld, maar ook een ziekelijke behoefte aan aandacht, en negatieve aandacht is tenslotte ook aandacht, ook al maakt je dit niet bepaald populair. En op een anoniem medium als een forum kun je je daarin nu eenmaal makkelijker ongestraft uitleven dan in real live.

lees je eigen beledigende teksten eens na:( hou je svp bij het onderwerp, ik noem niemand een wanbetaler, jij schreef over jouw betalingtroubles met UPC ,vandaar m,n reactie.
Denk je nu echt dat ik geen problemen met UPC Vodafone C D en andere soort providers gehad heb en soms heb, wie niet zou ik zeggen, momenteel ben ik meer dan tevreden met UPC, mag ik zaken weerleggen waarvan ik denk dat ze onjuist zijn.
Om anoniem grote woorden te gebruiken is makkelijk. :wink: ach de zon schijnt en we gaan met een groep naar de golfbaan van Essent waar het gebruik van een GSM verboden is :shock:

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: eindafrekening UPC

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Henri42 schreef: lees je eigen beledigende teksten eens na:( hou je svp bij het onderwerp, ik noem niemand een wanbetaler
Na mijn reactie dat UPC met een incassoprocedure dreigde nadat ik de onterechte automatische incasso gestorneerd had:
De reacties van Cpt Slow worden verduidelijkt, natuurlijk moeten wanbetalers aangepakt worden, men dreigt niet met incasso maar int de bedragen ook werkelijk,

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: eindafrekening UPC

Ongelezen bericht door Henri42 »

CaptainSlow schreef:
Henri42 schreef: lees je eigen beledigende teksten eens na:( hou je svp bij het onderwerp, ik noem niemand een wanbetaler
Na mijn reactie dat UPC met een incassoprocedure dreigde nadat ik de onterechte automatische incasso gestorneerd had:
De reacties van Cpt Slow worden verduidelijkt, natuurlijk moeten wanbetalers aangepakt worden, men dreigt niet met incasso maar int de bedragen ook werkelijk,

Slaat dat op Cpt Slow ?.ik geef alleen aan dat wanbetalers aangepakt moeten worden,is inderdaad een ongelukkige tekst zonder naamverwijzing.
Excuus
Alle wanbetalers in het algemeen zorgen voor kostenverhoging voor anderen

ebikes
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 jun 2011 22:02

Re: eindafrekening UPC

Ongelezen bericht door ebikes »

upc blijft heel erg vaak zelf in gebreke,En dan met hun arrogantie in gebreke stellen.
Drijven klanten tot wanhoop .
Niet alles over 1 kam scheren., henri
upc is een machtswellust en niets anders.

Ik ben geen fan van deze monopolisten.

Gesloten