LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voor vierde televisie bij Caiway nieuw abonnement.

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Krimpenaar
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 jan 2012 12:42

Voor vierde televisie bij Caiway nieuw abonnement.

Ongelezen bericht door Krimpenaar »

Ik woon in Krimpen aan den IJssel.

In onze gemeente plaatst Caiway het digitale basicpakket helaas achter de smartcard.

In Schiedam, IJsselstein, Maassluis, Westland, Uithoorn, Doorn, Aalsmeer, Oudenbosch, Beschop, Waterings Veld, Midden-Delftland zit het basicpakket niet achter de smartcard. De Caiwayklanten kunnen daar dus op een onbeperkt aantal televisies naar het Caiway basicpakket kijken voor 16,95 per maand.

Als ik op vier of meer televisies naar het basicpakket wil kijken moet ik een volledig nieuw abonnement afnemen, dat wordt me doodleuk door Caiway meegedeeld.

Wil ik in Krimpen aan den IJssel op vier televisies naar het Caiway basicpakket kijken, dan moet ik opeens 16,95+16,95 = 33,90 per maand betalen.

Is het niet erg raar als ik hetzelfde product ( basicpakket) afneem bij dezelfde leverancier (Caiway) en hetzelfde gebruik ( vier televisies) , dat ik opeens het dubbele moet betalen, vergeleken bij bijna alle andere Caiway klanten?

Als ik bel naar Caiway om vier of meer smartcards voor het basicpakket wordt me meegedeeld dat ik op één abonnement maar drie smartcards kan krijgen.

Op de website rept Caiway hier echter met geen woord over:

http://www.caiw.nl/site/nl/krimpen/krim ... apparatuur

http://www.caiw.nl/site/nl/krimpen/krim ... viadekabel

Er staat letterlijk dat ik op één abonnement in heel mijn huis digitaal kan kijken:

Heeft u meer televisies in huis? Met één abonnement kunt u overal in huis televisie kijken.

Maar als je naar Caiway belt omdat je op één abonnement in heel je huis naar het basicpakket wil kijken, is het bedrijf opeens niet thuis en wordt het geweigerd.

Ik heb Caiway al meermaals erop gewezen dat het oneerlijk is om ons in Krimpen aan den IJssel het dubbele te laten betalen voor het basicpakket op vier of meer toestellen dan hun andere abonnees, maar de medewerker die je aan de telefoon krijgt niets doet hier niets mee en zegt, jammer maar helaas.

Heeft de geschillencomissie zin in deze?

Bimark
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 sep 2011 18:25

Re: Voor vierde televisie bij Caiway nieuw abonnement.

Ongelezen bericht door Bimark »

Hier precies hetzelfde. Woon ook in Krimpen aan den IJssel en wij hebben 3 televisies. Kunnen natuurlijk wel een Smart Card aanschaffen maar dan ga je meerdere abbonementen betalen. Ook wij hebben gereageerd naar Caiway maar helaas krijgen wij ook nul op request. Wij Krimpenaren hebben de glasvezel letterlijk door onze **** geduwd gekregen en worden op hoge kosten gejaagd. Airties aanschaffen en ga zo maar verder. Is hier dan echt helemaal niets tegen te doen?

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: Voor vierde televisie bij Caiway nieuw abonnement.

Ongelezen bericht door electomonteur »

ja hoor klacht in dienen bij het bedrijf zelf en daar een printscreen van de website bij doen waar het staat
als dat word afgewezen bij het overkoepeling orgaan klagen opta of een ander

eventueel gelijk melden dat als je er niet uitkomt je naar een andere aanbieder overstapt

Creatura
Berichten: 208
Lid geworden op: 04 okt 2007 21:46

Re: Voor vierde televisie bij Caiway nieuw abonnement.

Ongelezen bericht door Creatura »

Google even op Smartwi, dat is een goedkopere oplossing

Bimark
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 sep 2011 18:25

Re: Voor vierde televisie bij Caiway nieuw abonnement.

Ongelezen bericht door Bimark »

Bedankt voor jullie antwoorden. Ga hier zeker mee aan de slag

Gesloten