Nu lees ik dat de prijs 7,5 euro per maand is. Navraag leert mij nu dat er wel een actie was. Wat een klungels daar bij UPC. Ook telfonisch kreeg ik te horen dat er geen acties waren!

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Op de website van UPC, via de reclamespots wordt men opmerkzaam gemaakt op acties/aanbiedingen van UPC,tja klungels voldoende:)PJ 66 schreef:In januari vraag ik bij de UPC winkel in Nijmegen of er een actie voor HD tv. Die was er niet zeiden ze. Er waren wel andere acties, maar niet voor HD tv. Deze is gewoon 5 euro per maand.
Nu lees ik dat de prijs 7,5 euro per maand is. Navraag leert mij nu dat er wel een actie was. Wat een klungels daar bij UPC. Ook telfonisch kreeg ik te horen dat er geen acties waren!
Dom antwoord. Ik wist helemaal niet hoeveel zo'n HD abb. kostte. Die acties zeggen mij dan ook niks en er werd met geen woord gerept in jan. over een HD actie. Als ze dan ook nog aangeven per telefoon en bij UPC in Nijmegen dat er geen HD actie is wie is hier dan een klungel?Har06 schreef:Op de website van UPC, via de reclamespots wordt men opmerkzaam gemaakt op acties/aanbiedingen van UPC,tja klungels voldoende:)PJ 66 schreef:In januari vraag ik bij de UPC winkel in Nijmegen of er een actie voor HD tv. Die was er niet zeiden ze. Er waren wel andere acties, maar niet voor HD tv. Deze is gewoon 5 euro per maand.
Dat blijkt. Ik vind het gewoon onfatsoenlijk van hen. Geen excuses niks, verrek maar als klant. Actie voorbij jammer dan dat onze UPC medewerkers onjuiste informatie hebben verstrekt.ciske schreef:Har/ Henri is fan van UPC daar kan je dit soort antwoorden van verwachten.
Het is ook altijd 9 euro geweest. De aanbieding hierop was alleen bij afnemen van HD dat je het eerste half jaar voor 5 euro kreeg.PJ 66 schreef:UPC suggureert dat het altijd 9 euro is geweest en nu dus goedkoper is geworden, alleen in januari was het 5 euro extra.........complete ONDUIDELIJKHEID
Het klopt dus dat het goedkoper is geworden.
Ja, dat hangt er maar net vanaf hoe je het bekijkt. Als je het met andere providers vergelijkt is het minder duur.agro schreef:Het klopt dus dat het goedkoper is geworden.Of minder duur
Er zijn providers die HD continue voor € 5,00 per maand aanbieden
Voorstaande kon ik wel geschreven, ik ben ook geen medewerker van UPC wel 12 jaar klant vanaf het begin(zilveren speldje) en geen fanaat van UPC Ciskeronald g schreef:Het is dus de moeite waard om eens om op de site van upc te kijken of een pakket niet veel voordeliger is.
En nee ik ben geen medewerker van upc maar wel tevreden klant.
Je moet gewoon wat slim zijn.
PJ 66 schreef:Het probleem is dat sommige mensen hier anderen allemaal aan het afzeiken zijn. Kennelijk een hobby van Har.
Beste PJ 66 ik wijs je alleen op jouw tegenstrijdigheden,kijk de site van UPC na wat betreft jouw probleem van Euro 5 met een gratis wireless modem(router),deze laatste valt ook nog onder de garantie van de betreffende provider tav reparatie en internet verbindingen.PJ 66 schreef:Het probleem is dat sommige mensen hier anderen allemaal aan het afzeiken zijn. Kennelijk een hobby van Har.