LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo haalt nog meer zenders weg

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Wolter32
Berichten: 212
Lid geworden op: 19 apr 2010 21:41

Re: Ziggo haalt nog meer zenders weg

Ongelezen bericht door Wolter32 »

Ja vind dit ook een knullig topic. Ziggo laat heel netjes en zeer duidelijk weten dat de NPO stopt met die 4 themakanalen en Ziggo meld duidelijk te kijken
naar een andere invulling. Wat is hier nou moeilijk aan?? Dit is bij elke aanbieder zo. Waarom moet hier dan een topic over komen beetje raar.

Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

Re: Ziggo haalt nog meer zenders weg

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

Emmy75 schreef:
Pareltje31 schreef:zojuist bericht gekregen dat ze er inderdaad bij ons ook uitgaan
Dan werkt u vast niet bij Ziggo :lol:
haha nee daar werk ik niet

Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

Re: Ziggo haalt nog meer zenders weg

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

Winterman schreef:
Pareltje31 schreef:zojuist bericht gekregen dat ze er inderdaad bij ons ook uitgaan
Wat had je dan verwacht? Leverancier stopt ermee, maar jullie kunnen nog gewoon het product blijven leveren?????

Nogmaals, de NPS stopt met die zenders, dat betekend dat NIEMAND ze nog kan uitzenden. Er is straks niets meer om uit te zenden. Het is weg! Foetsie!

jeetje zeg doe eens normaal! ik was gewoon nieuwschierig wanneer wij het zouden horen,maak je niet zo druk!

Winterman
Berichten: 856
Lid geworden op: 15 jan 2012 13:54

Re: Ziggo haalt nog meer zenders weg

Ongelezen bericht door Winterman »

Pareltje31 schreef: jeetje zeg doe eens normaal! ik was gewoon nieuwschierig wanneer wij het zouden horen,maak je niet zo druk!
En dat is van belang voor.......

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo haalt nog meer zenders weg

Ongelezen bericht door bprosman »

En dat is van belang voor.......
Om de klanten juist te kunnen informeren als ze hier vragen over hebben ?
Pareltje gaf aan voor een provider te werken.

Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

Re: Ziggo haalt nog meer zenders weg

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

Winterman schreef:
Pareltje31 schreef: jeetje zeg doe eens normaal! ik was gewoon nieuwschierig wanneer wij het zouden horen,maak je niet zo druk!
En dat is van belang voor.......
gewoon nieuwschierigheid van mezelf

Winterman
Berichten: 856
Lid geworden op: 15 jan 2012 13:54

Re: Ziggo haalt nog meer zenders weg

Ongelezen bericht door Winterman »

bprosman schreef: Om de klanten juist te kunnen informeren als ze hier vragen over hebben ?
Pareltje gaf aan voor een provider te werken.
Hadden ze het dan niet al eerder moeten horen. Als eerste zelfs. Beetje slordig dat het publiek het al wist.

En Pareltje's bericht is meer in de trant van "ik ben benieuwd of ze het bij ons ook gaan doen".

Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

Re: Ziggo haalt nog meer zenders weg

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

Winterman schreef:
bprosman schreef: Om de klanten juist te kunnen informeren als ze hier vragen over hebben ?
Pareltje gaf aan voor een provider te werken.
Hadden ze het dan niet al eerder moeten horen. Als eerste zelfs. Beetje slordig dat het publiek het al wist.

En Pareltje's bericht is meer in de trant van "ik ben benieuwd of ze het bij ons ook gaan doen".
ja wij horen het inderdaad eerder te weten ben ik met je eens. Wat ik begrijp is dat wij het 2 weken geleden te horen hebben gekregen maar dan duurt het altijd even voor ik het hoor. Ik was inderdaad benieuwd of het bericht echt waar was omdat ik Ziggo zeker niet op zijn woord geloof.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Ziggo haalt nog meer zenders weg

Ongelezen bericht door olaf79 »

Winterman schreef:
Pareltje31 schreef:zojuist bericht gekregen dat ze er inderdaad bij ons ook uitgaan
Wat had je dan verwacht? Leverancier stopt ermee, maar jullie kunnen nog gewoon het product blijven leveren?????

Nogmaals, de NPS stopt met die zenders, dat betekend dat NIEMAND ze nog kan uitzenden. Er is straks niets meer om uit te zenden. Het is weg! Foetsie!
Lijkt me een vrij logische stap. De NPO moet bezuinigen en dan kunnen dit soort zenders waar geen hond naar kijkt als eerste weg. Binnenkort verdwijnt hopelijk ook nederlan 2 en 3, de meeste regionale zenders en de publieke radion omroepen. Scheelt weer een miljard op conto van de belastingbetaler

Gesloten