LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] heractiveren smartcard canaaldigitaal

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
dustybyou
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 nov 2011 19:13

heractiveren smartcard canaaldigitaal

Ongelezen bericht door dustybyou »

Ik probeer nu al 6 dagen mijn smartcard te heractiveren maar tot nu toe is het niet gelukt.
Al 3x een mail gestuurd maar ook hierop geen antwoord.Daar ik in duitsland woon kan ik niet bellen.
Het is eigenlijk schandalig hoe c.d. met z'n klanten omgaat.Ik betaal netjes mijn abbo geld en krijg totaal geen service terug.
Is hier nu niets aan te doen?
Wie heeft hier ook last van?

Emlichheimer
Berichten: 297
Lid geworden op: 29 nov 2005 10:19

Re: heractiveren smartcard canaaldigitaal

Ongelezen bericht door Emlichheimer »

edit: zoek het lekker uit....
Laatst gewijzigd door Emlichheimer op 09 mar 2012 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: heractiveren smartcard canaaldigitaal

Ongelezen bericht door nevermind »

dustybyou schreef:Ik probeer nu al 6 dagen mijn smartcard te heractiveren maar tot nu toe is het niet gelukt.
Al 3x een mail gestuurd maar ook hierop geen antwoord.Daar ik in duitsland woon kan ik niet bellen.
Het is eigenlijk schandalig hoe c.d. met z'n klanten omgaat.Ik betaal netjes mijn abbo geld en krijg totaal geen service terug.
Is hier nu niets aan te doen?
Wie heeft hier ook last van?

In feite mag het niet, als je in het buitenland woont om een abbo te hebben, behalve als je een Nederlands adres hebt opgegeven.
Maar dit terzijde.
Naar CD mailen heeft echt geen zin, maar telefonisch helpen zij wel, en de wachttijden zijn niet zo lang.
Emlichheimer heeft het al vermeld, bellen okk vanuit het buitenland altijd mogelijk.
Om te heractiveren zijn er zelf drie mogelijkheden, alle drie gebruikt?

http://www.canaldigitaal.nl/klanten/uw- ... veren.aspx
Als je wilt stuur jouw cardnummer via PB dan probeer ik het vanuit hier in Nederland.

Emlichheimer
Berichten: 297
Lid geworden op: 29 nov 2005 10:19

Re: heractiveren smartcard canaaldigitaal

Ongelezen bericht door Emlichheimer »

edit: zoek het lekker uit....
Laatst gewijzigd door Emlichheimer op 09 mar 2012 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.

dustybyou
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 nov 2011 19:13

Re: heractiveren smartcard canaaldigitaal

Ongelezen bericht door dustybyou »

Wat heb ik hieraan?

stofzuigertje

Re: heractiveren smartcard canaaldigitaal

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik moet wegens niet goedgekeurde ontvanger maandelijks activeren en via SMS gaat dat prima.

Wel op juiste zenden het apparaat aan laten zodat deze het signaal kan ontvangen.
Dit kan tot 1 uur duren maar meestal tot een minuut of 15, in de ochtend gaat het sneller...
Dus het juiste kanaal en daarop staan laten tot het weer werkte.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: heractiveren smartcard canaaldigitaal

Ongelezen bericht door nevermind »

Emlichheimer schreef:
nevermind schreef:
In feite mag het niet, als je in het buitenland woont om een abbo te hebben, behalve als je een Nederlands adres hebt opgegeven.
Maar dit terzijde.
Grappig is dat op m'n schoonouders' adres 3 CD abonnementen lopen, waarvan er 2 vanuit het buitenland betaald worden. CD doet hier trouwens helemaal niet moeilijk over, als er maar betaald wordt.
Ik heb ook geschreven, dat je een Nederlands adres moet hebben,om je aan te melden.
Waar, en wie de betaling van geschiedt interesseert zeker niet.
Ik moet wegens niet goedgekeurde ontvanger maandelijks activeren en via SMS gaat dat prima.
Dit is mij nieuw, en kan ik niet geloven.
Mijn ontvanger is ook niet door CD goedgekeurd, maar hoef niet steeds geactiveerd worden.
Welk merk ontvanger heb je dan stofzuigertje?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: heractiveren smartcard canaaldigitaal

Ongelezen bericht door berndv »

Ben er gelukkig van afgekomen van CD, maar dat terzijde.

Ik had ook een niet goedgekeurde ontvanger en daar niet vaak problemen mee gehad met het activeren van de kaart, maar als ik dat eens in de zoveel tijd moest doen, deed ik dat via internet. Account aanmaken voor MijnCanalDigitaal, daar kiezen voor (her)activeren en binnen een uur werkte het geheel weer. Mailen zou ik ook niet doen, kan zo een week of 2 duren voor je antwoord hebt.

Gesloten