LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo en gratis 2 maanden eredivisie live?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
daniellevd
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 apr 2012 17:31

Ziggo en gratis 2 maanden eredivisie live?

Ongelezen bericht door daniellevd »

Vorig jaar was er een actie bij de Plus voor 2 maanden gratis Eredivisie live bij Ziggo, je moest daarbij zelf op tijd weer opzeggen anders zou je moeten gaan betalen. Dus ik netjes optijd opgezegd, zelfs 5 dagen korter Eredivisie live ontvangen als wat ik had mogen hebben, maar goed ik keek het verder toch niet. Toen werd er 1 maand in rekening gebracht. Kleine lettertjes op de site gelezen, kan mekaar net mis lopen, maar binnen 3 maand ofzo krijg je het weer vanzelf teruggestort. Nou inderdaad de volgende maand kreeg ik bijna alles terug gestort op 2,82 euro na. Na verscheidende mailtjes en klachtenbrieven en zelfs toen ze me belde voor een andere gratis proefaanbieding wordt het onderwerp afgekapt. Ik heb al gehoord dat er nog 1 hier in de omgeving dit zo heeft. Nou is mijn vraag wie heeft hier nog meer last van? want houd van veel klanten maar 2,82 achter.....heb je toch een aardig mooi zak centje. Graag hoor ik reacties hierop

Ziggo-webteam_Alex
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 jun 2010 15:36

Re: Ziggo en gratis 2 maanden eredivisie live?

Ongelezen bericht door Ziggo-webteam_Alex »

Hallo daniellevd,

Graag wil ik je helpen met het uitzoeken van deze situatie. Het mag niet zijn dat je betaald voor een product die je niet meer had (ook al gaat het om € 2,82).

Zou je mij via een privébericht je klantgegevens willen toesturen. Dan ga ik even kijken wat er precies gebeurd is.

Alvast bedankt voor de informatie.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

daniellevd
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 apr 2012 17:31

Re: Ziggo en gratis 2 maanden eredivisie live?

Ongelezen bericht door daniellevd »

Het probleem is opgelost, het geld wat ik nog te goed heb staat verwerkt in mijn factuuroverzicht en wordt bij de factuur van mei verrekend. Wel jammer dat Ziggo zelf eerst niet luistert en gewoon zegt nee krijgt u niet terug, radar opzoeken en het kan binnen een week geregeld worden. In ieder geval bedankt voor de afhandeling van nu

stronkstronk
Berichten: 288
Lid geworden op: 16 aug 2011 13:29

Re: Ziggo en gratis 2 maanden eredivisie live?

Ongelezen bericht door stronkstronk »

daniellevd schreef:Het probleem is opgelost, het geld wat ik nog te goed heb staat verwerkt in mijn factuuroverzicht en wordt bij de factuur van mei verrekend. Wel jammer dat Ziggo zelf eerst niet luistert en gewoon zegt nee krijgt u niet terug, radar opzoeken en het kan binnen een week geregeld worden. In ieder geval bedankt voor de afhandeling van nu
Netjes dat je ze nog bedankt! Ze luisteren echt wel maar ze doen er niks aan totdat men bijv. gaat klagen op het forum. En dan doen ze heel aardig en sloven ze zich uit voor je. Trek je bedankje maar in want ze zijn moeten gewoon hun klanten goed en eerlijk bedienen.

Gesloten