LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] EDPnet DigiTV en activatie-problemen

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: EDPnet DigiTV en activatie-problemen

Ongelezen bericht door Har06 »

bprosman schreef:
Inderdaad zijn de tv,s , antennes en boxen onderling gewiseld, toch vrij logisch bprosman
Nee dat is nu juist niet logisch. Als je dat aan wil tonen gebruik je juist de ZELFDE apparatuur en wissel je alleen de kaart, zodat BEIDE providers getest worden met de zelfde tuner/antenne combinatie(s).[/quote]

Ook die procedure is toegepast,toch allemaal vrij logisch de aangegeven handelingen, het signaal van EPD is het minste sterk :mrgreen:

highrider
Berichten: 140
Lid geworden op: 05 aug 2008 22:24

Re: EDPnet DigiTV en activatie-problemen

Ongelezen bericht door highrider »

Har06 schreef:Inmiddels het wat en hoe op een camping in Zeeland gecontroleerd.

De free air zenders zijn zonder antenne niet te ontvangen.
De free air zenders zijn met een antenne zonder versterker niet te ontvangen.
Een buurman met een abo digitenne ontvangt alle kanalen redelijk met box en buitenantenne.
Een stel met een abo EPNnet ontvangt niets, wel de free air zenders met behulp van een fatsoenlijke antenne incl versterker.

Ergo met een blikkentrommel kun je geen signaal genereren cq niet alle signalen van de verschillende providers zijn even sterk :wink:

ergo , je praat ongefundeerde onzin en je wilt maar niet begrijpen dat er slechts 1 DVB-T signaal in Nederlaqnd is. Ach Zwamson gelooft ook nog steeds in nivelleren dus je bent geen enigskind in je kinderlijke onzin. Suc6 verder

highrider
Berichten: 140
Lid geworden op: 05 aug 2008 22:24

Re: EDPnet DigiTV en activatie-problemen

Ongelezen bericht door highrider »

Har06 schreef:
bprosman schreef:
Inderdaad zijn de tv,s , antennes en boxen onderling gewiseld, toch vrij logisch bprosman
Nee dat is nu juist niet logisch. Als je dat aan wil tonen gebruik je juist de ZELFDE apparatuur en wissel je alleen de kaart, zodat BEIDE providers getest worden met de zelfde tuner/antenne combinatie(s).[/quote]

Ook die procedure is toegepast,toch allemaal vrij logisch de aangegeven handelingen, het signaal van EPD is het minste sterk :mrgreen:

Klaas Vaak is je roeping

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: EDPnet DigiTV en activatie-problemen

Ongelezen bericht door Har06 »

[Nee dat is nu juist niet logisch. Als je dat aan wil tonen gebruik je juist de ZELFDE apparatuur en wissel je alleen de kaart, zodat BEIDE providers getest worden met de zelfde tuner/antenne combinatie(s).[/quote]

Ook die procedure is toegepast,toch allemaal vrij logisch de aangegeven handelingen, het signaal van EPD is het minste sterk :mrgreen:[/quote]


Klaas Vaak is je roeping[/quote]


De laagvlieger toch, kan niet bnegrijpen dat hij weer eens ongelijk heeft :mrgreen:

ricard
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jan 2014 19:27

Re: EDPnet DigiTV en activatie-problemen

Ongelezen bericht door ricard »

Na een paar jaar tevreden, kregen we de verhoging van 9 euro naar 12 euro en per tv 4 euro per maand (20 Euro), dat was voor mij de maat vol. Als oud KPN medewerker kon ik niet geloven dat KPN zo duur was geworden. Ik heb mijn ab. net voor het einde van contract opgezegd en ben nu bij epd digitv,
Na 2 weken had ik ze binnen en gelijk in de Tv's geschoven, jawel de kaarten passen in al mijn bestaande interfaces en prachtig ontvangst op mijn 40" Samsung tv. , heerlijk genieten.

Gesloten