LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
sagapoa
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 aug 2012 22:01

UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door sagapoa »

Reparatie in de wijkkast geweest, wij hebben geen signaal meer...monteur die bij de buren hetzelfde probleem heeft verholpen, gaf aan dat dit probleem vaker voorkomt, kwestie van iets vastzetten in de wijkkast. geen probleem,zegt de helpdesk, donderdag komt de monteur naar u thuis, ik vraag: kan die een.half uur van te voren bellen? Nee, dat kan ik niet beloven...en als u niet thuis bent kost u dat 35 euro....mijn god...wat is dit voor bedrijf?

Ik heb dit probleem toch niet veroorzaakt? Moet ik nu een dag vrij nemen om upc het probleem in een wijkkast op te laten lossen?

Belachelijk en voor mij een reden meer om eens om me heen te kijken voor een ander bedrijf, die wel klantvriendelijk is.

Laatste kans voor UPC...

JordyNijenhuis
Berichten: 44
Lid geworden op: 10 aug 2012 15:05

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door JordyNijenhuis »

Ja dat moet je.

Je kunt er niet van uit gaan dat een leverancier geen fouten maakt.
Wil je dat ze op een andere dag komen, dan zeg je dat ze op een andere dag moeten komen.. Simpel ofniet?

sagapoa
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 aug 2012 22:01

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door sagapoa »

Het probleem bevindt zich niet in mijn huis. Maar in de wijkkast.
Ik moet donderdag dus thuisblijven, zodat de monteur naar de 10 centimeter kabel die uit mijn muur komt, kan kijken , om er vervolgens achter te komen dat het probleem in de wijkkast zit.

Kom op, we leven in 2012. Mensen werken 5 dagen in de week, soms meer.
Een kleine moeite om even een half uur van te voren te bellen , zodat ik 5 minuten de monteur te woord kan staan.

Laten we wel wezen, ik krijg geen signaal binnen, ik hoef dus die tijd dat ik geen signaal heb, niet te betalen.

Is gewoon niet meer van deze tijd. En nogmaals, ik heb het probleem niet veroorzaakt.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

Is gewoon niet meer van deze tijd. En nogmaals, ik heb het probleem niet veroorzaakt.
Hoe lastig het ook is, die monteur wordt ook gestuurd en kan nou eenmaal niet alles van te voren voorzien, niet een optie van buren?

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Als je moet werken helpt een half uur vantevoren bellen toch ook niet?

wiseger
Berichten: 509
Lid geworden op: 10 nov 2010 16:29

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door wiseger »

GJvdZ schreef:Als je moet werken helpt een half uur vantevoren bellen toch ook niet?
Dat ligt er maar aan hoever je van je werk woont, een hoop mensen kunnen best wel even een uurtje van kantoor. Zo moeilijk is het toch niet om een dagplanning te maken en gewoon een dagdeel aan te geven wanneer de monteur langskomt. Een uurtje of twee vrij nemen scheelt nogal met een hele dag.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door nevermind »

wiseger schreef:
GJvdZ schreef:Als je moet werken helpt een half uur vantevoren bellen toch ook niet?
Dat ligt er maar aan hoever je van je werk woont, een hoop mensen kunnen best wel even een uurtje van kantoor. Zo moeilijk is het toch niet om een dagplanning te maken en gewoon een dagdeel aan te geven wanneer de monteur langskomt. Een uurtje of twee vrij nemen scheelt nogal met een hele dag.

Ook hier geldt, jammer voor de consument, dat het bedrijf zijn/haar medewerkers zelf naar behoren aanstuurt, en niet zoals iedereen het graag wil hebben.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door bprosman »

Zo moeilijk is het toch niet om een dagplanning te maken en gewoon een dagdeel aan te geven wanneer de monteur langskomt.
In mijn tijd, maar dat is al even geleden ging je met een stapel storingen onderweg en aangezien je vantevoren niet wist hoelang diverse storingen duurden was een dagplanning maken erg moeilijk.
Thuis werken ?

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door nevermind »

bprosman schreef:
Zo moeilijk is het toch niet om een dagplanning te maken en gewoon een dagdeel aan te geven wanneer de monteur langskomt.
In mijn tijd, maar dat is al even geleden ging je met een stapel storingen onderweg en aangezien je vantevoren niet wist hoelang diverse storingen duurden was een dagplanning maken erg moeilijk.
Thuis werken ?
Klopt, maar toen waren meestal de vrouwen thuis, dus er wordt toen ook geen afspraak gemaakt. :wink:

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Jolijn »

bprosman schreef:
Zo moeilijk is het toch niet om een dagplanning te maken en gewoon een dagdeel aan te geven wanneer de monteur langskomt.
In mijn tijd, maar dat is al even geleden ging je met een stapel storingen onderweg en aangezien je vantevoren niet wist hoelang diverse storingen duurden was een dagplanning maken erg moeilijk.
Thuis werken ?
TS is storingsmonteur bij KPN. 8)

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door nevermind »

Jolijn schreef:
bprosman schreef:
Zo moeilijk is het toch niet om een dagplanning te maken en gewoon een dagdeel aan te geven wanneer de monteur langskomt.
In mijn tijd, maar dat is al even geleden ging je met een stapel storingen onderweg en aangezien je vantevoren niet wist hoelang diverse storingen duurden was een dagplanning maken erg moeilijk.
Thuis werken ?
TS is storingsmonteur bij KPN. 8)
Oh, ja, dan had ik ook KPN als provider gekozen.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Jolijn »

CV monteur/installateur mag ook, loodgieter, what ever, chirurg.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door bprosman »

Klopt, maar toen waren meestal de vrouwen thuis
Ah ok.. dus het komt eigenlijk doordat de vrouwen werken :wink:

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door nevermind »

bprosman schreef:
Klopt, maar toen waren meestal de vrouwen thuis
Ah ok.. dus het komt eigenlijk doordat de vrouwen werken :wink:
Neen, omdat niemand thuis is! :lol:

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door bprosman »

Maar als vrouwen gewoon achter het aanrecht blijven en / of een bietje stofzuigen zijn ze gewoon thuis :mrgreen:

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door Jolijn »

bprosman schreef:Maar als vrouwen gewoon achter het aanrecht blijven en / of een bietje stofzuigen zijn ze gewoon thuis :mrgreen:
:lol: Dat JIJ dat nog 's zou zeggen!

Thuis voor de melk- en groentenboer, bakker, UPC monteur .....geen tijd om bietjes te stofzuigen .

JordyNijenhuis
Berichten: 44
Lid geworden op: 10 aug 2012 15:05

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door JordyNijenhuis »

Als we toch 5 dagen per week van huis zijn, wat maakt het dan uit dat de verbinging weg is? Een dag vrij nemen is ook zo moeilijk.

en mocht je niet thuis zijn..... Wat maakt 35 euro nou uit?
(Als je toch 5 dagen in de week werkt ga ik er vanuit dat je een prima loon hebt)

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

JordyNijenhuis schreef:Als we toch 5 dagen per week van huis zijn, wat maakt het dan uit dat de verbinging weg is? Een dag vrij nemen is ook zo moeilijk.

en mocht je niet thuis zijn..... Wat maakt 35 euro nou uit?
(Als je toch 5 dagen in de week werkt ga ik er vanuit dat je een prima loon hebt)

Oh, dus dan moet je effe 35 euries betalen, omdat je werkt? Ik werk ook , maar alsnog kan TS proberen een regeling of via de buren te doen.

alfatrion
Berichten: 21896
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door alfatrion »

Gewoon een factuur sturen voor de vrije dag die je moet opnemen.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: UPC reparatie in wijkkast, weg signaal!

Ongelezen bericht door ciske »

alfatrion schreef:Gewoon een factuur sturen voor de vrije dag die je moet opnemen.

En jij denkt dat ze betalen?

Gesloten