LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
roko72
Berichten: 178
Lid geworden op: 11 mar 2008 01:22

Re: Telfort

Ongelezen bericht door roko72 »

Ik ben destijds juist overgestapt vanwege het programma gemist, en de zenders die men er nu uit kiepert.
Nu moet ik voor programma gemist gaan betalen.

Blijft toch een wijzining in mijn nadeel, denk ik.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Telfort

Ongelezen bericht door ciske »

berndv schreef:Even de opening opnieuw lezen. TS heeft een brief gehad dat ivm een aantal wijzigingen in het pakket TS mag opzeggen per 24 januari.
:oops: Sorry , daar heb je gelijk in.

roko72
Berichten: 178
Lid geworden op: 11 mar 2008 01:22

Re: Telfort

Ongelezen bericht door roko72 »

Telfort heeft inderdaad mijn abb. op iTv beeindigd, en vandaag heb ik daar de brief van gehad.
Wat ze ze niet beeindigd hebben is mijn internet en bellen, en dat klopt ook.

Maar het contract voor internet en bellen, loopt nog wel tot September.............mag dat?
Voor ik iTv afsloot was ik al jaren klant, en kon het dus ook per maand opzeggen.
Door het iTv verhaal, is ook dat omgezet naar een contract tot September, en daar ben ik 't dus niet mee eens.
Ik heb vanaf dag 1 problemen gehad met iTv, en door een wijziging die nadelig voor mij is, kon ik er dus eerder vanaf.
In mijn ogen moet het dan ook zo zijn dat mijn contract voor internet en bellen, weer omgezet word naar een contract wat ik per maand op kan zeggen..................immers had ik dat ook voor ik iTv nam, en ik heb het contract niet gewijzigd..................ik heb alleen iTv destijds toegevoegd.

Graag jullie advies

gr

Roger

roko72
Berichten: 178
Lid geworden op: 11 mar 2008 01:22

Re: Telfort

Ongelezen bericht door roko72 »

Iemand een suggestie?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Telfort

Ongelezen bericht door berndv »

Leg het eens voor bij het juridisch loket. Lijkt mij namelijk dat ze alles op zouden zeggen. U bent een contract aangegaan voor meerdere dienste, alles in 1, zij wijzigen de inhoud van die overeenkomst, dus zou de totale overeenkomst te ontbinden zijn. Het zou anders zijn als u de diensten los van elkaar had genomen.

roko72
Berichten: 178
Lid geworden op: 11 mar 2008 01:22

Re: Telfort

Ongelezen bericht door roko72 »

Ik had al internet en bellen................al meerdere jaren.
Met het aangaan van iTv is dat ook weer 'vast' gezet voor een jaar.
iTv is er af, maar internet en bellen heb ik nog steeds..............wil ik ook graag houden (voor nu)
Maar ben van mening dat dat weer opzegbaar moet zijn per maand.
Door hun geneuzel heb ik iTv opgezegd, maar ben van mening dat ook de 'rest' teruggedraaid zou moeten worden.

Klopt dit?

YMSR
Berichten: 82
Lid geworden op: 11 nov 2010 22:01

Re: Telfort

Ongelezen bericht door YMSR »

Heb ook zon brief gehad van KPN.
Maar zo erg is t niet want ik kan t ook gewoon opnemen.

Gesloten