LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo-ontvanger bestellen is Russische roulette

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
ruvada
Berichten: 58
Lid geworden op: 16 jul 2006 13:59

Ziggo-ontvanger bestellen is Russische roulette

Ongelezen bericht door ruvada »

Ziggo is reeds lichtjaren de schaamte voorbij. Zo'n anderhalf jaar geleden kreeg ik voor 199 euri een Cisco-recorder aangeboden. Een folder zonder type-aanduiding en zonder één specificatie. Mijn intuïtie zei mij, dat ik niet op deze mooie aanbieding moest ingaan. Een goede beslissing, zoals op dit forum uitgebreid is te lezen. Schaamteloos bleef Ziggo tot voor kort deze rotzooi uitleveren.

Momenteel heb ik weer zo'n fantastische actie-aanbieding. Een Humax-ontvanger. Weer een folder zonder specificaties, maar dit keer met een typenummer erbij (IRHD-5100). Fijntjes wordt erbij verteld, dat er een ander model geleverd kan worden.

Voor de zekerheid dus maar even nagevraagd, of ik er wel van op aan kan, dat in ieder geval de Humax geleverd wordt. Klantenservice mailt terug, dat er eventueel een afwijkende ontvanger geleverd kan worden met dezelfde functionaliteit. Kan naar Ziggo-normen dus evengoed een Cisco zijn. Mijn intuïtie zegt mij, dat ik maar niet op de aanbieding moet ingaan.

Ziggo belooft wel vaker hersenschimmen. Vier maanden geleden beloofden ze met veel poeha, dat de snelheid van mijn internet-verbinding GRATIS omhoog zou gaan. Wat schetst mijn verbazing, dat de snelheid in plaats van te worden verdubbeld, met een derde terugging. Schaamteloos.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo-ontvanger bestellen is Russische roulette

Ongelezen bericht door bprosman »

Als je ook echt een Humax zou krijgen is er niets mis met deze aanbieding.

Wat schetst mijn verbazing, dat de snelheid in plaats van te worden verdubbeld, met een derde terugging. Schaamteloos.
Daarvoor zou ik toch eens verder in je netwerk kijken. Neem aan dat je dat bedraad gemeten hebt.

ruvada
Berichten: 58
Lid geworden op: 16 jul 2006 13:59

Re: Ziggo-ontvanger bestellen is Russische roulette

Ongelezen bericht door ruvada »

bprosman schreef:Als je ook echt een Humax zou krijgen is er niets mis met deze aanbieding.
Dat is nu juist wat ze weigeren te beloven. Vandaar mijn typering "Russische roulette". Het kan goed gaan, maar er is een goede kans dat ze een willekeurig ander apparaat sturen. En dan krijg je mooi niet je geld terug.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Ziggo-ontvanger bestellen is Russische roulette

Ongelezen bericht door berndv »

Hier een tevreden ziggo klant met de cisco interactieve ontvanger. Lees ook over de vele problemen, zelf sinds november via marktplaats een cisco 8485 gekocht, goede antenneversterker er tussen gemonteerd en kan alleen maar zeggen dat ik tevreden ben. Haal met mijn downloads netjes de 60mbit, zoals beloofd, afgelopen zomer 2 maand de 120mbit variant gehad, ook die werd keurig gehaald en ondersteund door mijn nieuwsgroepen provider, kan alleenmaar zeggen dat ik er tevreden mee ben. Ja de ontvanger moet soms een pagina laden binnen het interactieve deel wat soms een seconde of 3 à 4 kan duren, maar daar kan ik wel mee leven. Opnames worden keurig gedaan, kan de opnames prima terug kijken, zelfs als de opname of niet eens volledig voltooid is.

Rim69
Berichten: 565
Lid geworden op: 20 jan 2013 21:37

Re: Ziggo-ontvanger bestellen is Russische roulette

Ongelezen bericht door Rim69 »

ruvada schreef: Momenteel heb ik weer zo'n fantastische actie-aanbieding. Een Humax-ontvanger. Weer een folder zonder specificaties, maar dit keer met een typenummer erbij (IRHD-5100). Fijntjes wordt erbij verteld, dat er een ander model geleverd kan worden.

Voor de zekerheid dus maar even nagevraagd, of ik er wel van op aan kan, dat in ieder geval de Humax geleverd wordt. Klantenservice mailt terug, dat er eventueel een afwijkende ontvanger geleverd kan worden met dezelfde functionaliteit. Kan naar Ziggo-normen dus evengoed een Cisco zijn. Mijn intuïtie zegt mij, dat ik maar niet op de aanbieding moet ingaan.

Ziggo belooft wel vaker hersenschimmen. Vier maanden geleden beloofden ze met veel poeha, dat de snelheid van mijn internet-verbinding GRATIS omhoog zou gaan. Wat schetst mijn verbazing, dat de snelheid in plaats van te worden verdubbeld, met een derde terugging. Schaamteloos.
De afwijkende ontvanger die geleverd wordt is een Samsung en geen Cisco. De Humax hebben ze al lang niet meer.

De internet verbinding van Ziggo is wel degelijk sneller geworden. Als dat bij jou niet zo is dan heb jij gewoon een probleem. Heb je überhaupt wel je modem gereset?

Dirkie
Berichten: 2931
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Ziggo-ontvanger bestellen is Russische roulette

Ongelezen bericht door Dirkie »

ruvada schreef:
bprosman schreef:Als je ook echt een Humax zou krijgen is er niets mis met deze aanbieding.
Dat is nu juist wat ze weigeren te beloven. Vandaar mijn typering "Russische roulette". Het kan goed gaan, maar er is een goede kans dat ze een willekeurig ander apparaat sturen. En dan krijg je mooi niet je geld terug.
Van Wikipedia
Russisch roulette (Russisch: Русская рулетка, Russkaija ruletka) is een "gokspel" met als inzet iemands leven.
Wat dit met een kabel decoder te maken heeft snap ik niet helemaal :mrgreen:

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo-ontvanger bestellen is Russische roulette

Ongelezen bericht door bprosman »

"gokspel"
Daarom moet je RR ook spelen met een pistool :mrgreen:

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Ziggo-ontvanger bestellen is Russische roulette

Ongelezen bericht door Wubo »

dan nog, een humax 5100 is geen recorder, een cisco wel dus waarom zou je liever die humax willen dan die cisco, de cisco kan meer.

als je nou gaat kijken naar de humax 5200, dan praatje nog ergens over.

Rim69
Berichten: 565
Lid geworden op: 20 jan 2013 21:37

Re: Ziggo-ontvanger bestellen is Russische roulette

Ongelezen bericht door Rim69 »

Wubo schreef:dan nog, een humax 5100 is geen recorder, een cisco wel dus waarom zou je liever die humax willen dan die cisco, de cisco kan meer.

als je nou gaat kijken naar de humax 5200, dan praatje nog ergens over.
Die Humax 5100 is WEL een recorder. Hij heeft alleen geen harde schijf. Je moet er zelf een externe harde schijf op aansluiten en dan heb je een prima recorder. Stukken beter dan een Cisco.

Ziggowebteam
verified
Berichten: 93
Lid geworden op: 15 jun 2012 12:56
Contacteer:

Re: Ziggo-ontvanger bestellen is Russische roulette

Ongelezen bericht door Ziggowebteam »

Hallo allen,

Op dit moment leveren we maar één type interactieve recoder uit. Dit is de Humax 5200. Ja, op de humax 5100 kan je een externe schijf aansluiten en dan kan je films opnemen. Enkel kan je dan geen andere zender kijken aangezien er maar één tuner in zit.
Voor wat betreft de interactieve ontvanger, hier is niet bekend wat je krijgt, dit is afhankelijk van de voorraad die we hebben.

Met vriendlijke groet,
Ziggo webteam Alex

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo-ontvanger bestellen is Russische roulette

Ongelezen bericht door Har06 »

Ziggowebteam schreef:Hallo allen,

Op dit moment leveren we maar één type interactieve recoder uit. Dit is de Humax 5200. Ja, op de humax 5100 kan je een externe schijf aansluiten en dan kan je films opnemen. Enkel kan je dan geen andere zender kijken aangezien er maar één tuner in zit.
Voor wat betreft de interactieve ontvanger, hier is niet bekend wat je krijgt, dit is afhankelijk van de voorraad die we hebben.

Met vriendlijke groet,
Ziggo webteam Alex


en TOEN ?????????????????????

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Ziggo-ontvanger bestellen is Russische roulette

Ongelezen bericht door puma73 »

Har06 schreef:
Ziggowebteam schreef:Hallo allen,

Op dit moment leveren we maar één type interactieve recoder uit. Dit is de Humax 5200. Ja, op de humax 5100 kan je een externe schijf aansluiten en dan kan je films opnemen. Enkel kan je dan geen andere zender kijken aangezien er maar één tuner in zit.
Voor wat betreft de interactieve ontvanger, hier is niet bekend wat je krijgt, dit is afhankelijk van de voorraad die we hebben.

Met vriendlijke groet,
Ziggo webteam Alex


en TOEN ?????????????????????
Niks, dat hele ziggowebteam is een wassen neus, een doekje voor het bloeden.

Ik heb dat webteam benaderd met een probleem, nou noppes nada niks geen reactie zoals je kunt verwachten van praatjesmaker die alleen goede sier proberen te maken ter meerdere eer en glorie van ziggo

Ziggowebteam
verified
Berichten: 93
Lid geworden op: 15 jun 2012 12:56
Contacteer:

Re: Ziggo-ontvanger bestellen is Russische roulette

Ongelezen bericht door Ziggowebteam »

Hallo puma73,


Zou je mij kunnen aangeven via welke media je ons een bericht hebt gestuurd? Dan ga ik voor je kijken wat ik kan doen.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Ziggo-ontvanger bestellen is Russische roulette

Ongelezen bericht door puma73 »

Ik heb jullie toen benaderd met een pb via dit medium. Ik heb de zaken nu zelf al opgelost.

whazaah
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 mar 2013 01:35

Re: Ziggo-ontvanger bestellen is Russische roulette

Ongelezen bericht door whazaah »

Ik ben er ook klaar mee, kan iedere week wel voor iets bellen. Zit nu al weer weken op een recorder te wachten waar ze een mooie aanbieding mee deden naar klachten gehad te hebben. Heb 3 modems thuis staan waar ik niks aan heb. Maar een recorder wel op de factuur maar niet leveren. Bellen, ja meneer wordt meteen opgelost ik zal een klacht aanmaken. Niks meer van gehoord ...

whazaah
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 mar 2013 01:35

Re: Ziggo-ontvanger bestellen is Russische roulette

Ongelezen bericht door whazaah »

Nog steeds geen digitale recorder ontvangen, ziggo verschuild zich achter postnl en postnl zegt niet verantwoordelijk te zijn. Ik ben echt klaar met deze gang van zaken, niemand neemt zijn verantwoording en de klant is de dupe !

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Ziggo-ontvanger bestellen is Russische roulette

Ongelezen bericht door nevermind »

whazaah schreef:Nog steeds geen digitale recorder ontvangen, ziggo verschuild zich achter postnl en postnl zegt niet verantwoordelijk te zijn. Ik ben echt klaar met deze gang van zaken, niemand neemt zijn verantwoording en de klant is de dupe !
Met zoveel ge..k, had ik mij al lang een eigen recorder bezorgd.
Er zijn zelf nog betere op de markt, als van Ziggo wordt aangeboden.

Rim69
Berichten: 565
Lid geworden op: 20 jan 2013 21:37

Re: Ziggo-ontvanger bestellen is Russische roulette

Ongelezen bericht door Rim69 »

nevermind schreef: Met zoveel ge..k, had ik mij al lang een eigen recorder bezorgd.
Hoe bezorg je jezelf een eigen recorder?
Gespleten persoonlijkheid? :mrgreen:

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo-ontvanger bestellen is Russische roulette

Ongelezen bericht door bprosman »

@Rim69

Bezorgen heeft ook de betekenis van "verschaffen" , moeilijk he, zo'n beperkte woordenschat.

[reactie op verwijderd bericht verwijderd door de Moderator]

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Ziggo-ontvanger bestellen is Russische roulette

Ongelezen bericht door nevermind »

bprosman schreef:@Rim69

Bezorgen heeft ook de betekenis van "verschaffen" , moeilijk he, zo'n beperkte woordenschat.

[reactie op verwijderd bericht verwijderd door de Moderator]
@bprosman

Inderdaad beperkt. :lol:
betekenis bezorgen: verschaffen, verzorgen, bedelen, brengen, geven, leveren, opleveren, procureren, verlenen

Gesloten